én Georghe Iacob pakt weer de eerste plaats in de topschuttersstand!
Divisie D
Moderator: Moderator
-
lobert
- Member of the Soccer Project Association
2-3 winst tegen Odra Opole... Mister V verliest, daardoor staan we ineens 5 punten los en lijkt promotie al bijna zeker !
FK Bystrc pakt 2 rode kaarten en verliest daardoor... Winst op hem maandag betekent dat hij de eerste plaats pakken! 
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
D.24 blijft spannend..
Stand nu is :
55 Babrungas (winst 2-1 tegen Arreciadas, 124-120)
52 Avrig (1-1 draw bij vikins, ze hadden pech : 122-127)
51 Robbos Rovers (winst 3-2 thuis tegen cetatea , 128-121)
49 Arreciadas (verlies 2-1 bij Babrungas)
49 FC EbaIba (2-1 winst thuis tegen export, 133-132, kantjeboord.)
drie punten achter dus, maar Avrig heef geen zwaar programma en Arre kan ook nog 9/9 halen..
Denk dit seizoen nog geen promotie..
Volgend seizoen voor de titel gaan.
Stand nu is :
55 Babrungas (winst 2-1 tegen Arreciadas, 124-120)
52 Avrig (1-1 draw bij vikins, ze hadden pech : 122-127)
51 Robbos Rovers (winst 3-2 thuis tegen cetatea , 128-121)
49 Arreciadas (verlies 2-1 bij Babrungas)
49 FC EbaIba (2-1 winst thuis tegen export, 133-132, kantjeboord.)
drie punten achter dus, maar Avrig heef geen zwaar programma en Arre kan ook nog 9/9 halen..
Denk dit seizoen nog geen promotie..
Volgend seizoen voor de titel gaan.
-
lobert
Morgen een beslissende wedstrijden tegen koploper FK Bystrc. Ik denk dat hij een paar % teamspirit mist. Dat compenseert voor mij dan zijn thuisvoordeel
Hopelijk kan het doorslaggevend zijn. Op CB heeft hij lichte problemen en mist hij behoorlijk wat bp (5). Ik mis natuurlijk wel m'n CF (scheelt 4 bp), maar ook dat compenseert elkaar aardig. Scheids is niet agressief (23 %) dus allebei zullen we 100/100 spelen. Al zijn spelers en al mijn spelers staan op 100/100.. ideaal vooruitzicht voor een mooie wedstrijd.
Als hij wint wordt hij kampioen
Win ik sta ik eerste met 2 punten los, echter dan nog 2 moeilijke wedstrijden.. het staat dan dus allerminst vast aangezien Bystrc veel makkelijkere resterende wedstrijden heeft.
Bij een gelijkspel blijft het spannend..
Als hij wint wordt hij kampioen
Win ik sta ik eerste met 2 punten los, echter dan nog 2 moeilijke wedstrijden.. het staat dan dus allerminst vast aangezien Bystrc veel makkelijkere resterende wedstrijden heeft.
Bij een gelijkspel blijft het spannend..
LensDreamTeam
-
Ron Jeremy
Erg vervelende situatie met nog twee wedstrijden te gaan. Ik wil erg graag derde worden, maar daar moet ik voor winnen. Als ik echter 1 pot win kan ik ook zomaar tweede worden en promoveren wil ik sowieso niet. Lastig, lastig.....
FC Steaua 2007 60ptn
Miami Gepards 55
Kaunus Mango 54
FC Bagger Utd 54
Ongelofelijk trouwens --> ik heb de laatste weken 5 wedstrijden weggegeven door jeugdspelers op te stellen en met een SW in het doel, anders had ik met twee vingers in de neus kampioen gespeeld. Voor de rest ben ik ALLE wedstrijden beter geweest, maar de random heeft mij aan alle kanten geringeloord (6x gelijk en een keer zelfsverloren!)
FC Steaua 2007 60ptn
Miami Gepards 55
Kaunus Mango 54
FC Bagger Utd 54
Ongelofelijk trouwens --> ik heb de laatste weken 5 wedstrijden weggegeven door jeugdspelers op te stellen en met een SW in het doel, anders had ik met twee vingers in de neus kampioen gespeeld. Voor de rest ben ik ALLE wedstrijden beter geweest, maar de random heeft mij aan alle kanten geringeloord (6x gelijk en een keer zelfsverloren!)
Tja, ik zit in D.5 en daar zitten bijna allemaal Roemenen. Pas op vriendelijke mensen daar niet van.sjoerd wrote:Volgens mij D.2, wel jammer omdat in de hogere nummers meer bekende mensen zitten!hannibal wrote:In welke reeks kom je terecht?sjoerd wrote:Jongens, na een seizoen E ben ik weer terug in het 'vertrouwde' nest D!
I love it when a plan comes together.

De eindjump naar een derde plaats kan ingezet worden. Op 2 speeldagen van het einde staan we op een veilige 4 punten van de promotieplaatsen, dus we mogen weer winnen. 4e is ook goed, zolang we maar niet promoveren, anders missen we de UEFA. De stand in D.3:
1.Caligula 59
2. Diedne 59
3. RSCAnderlecht 56
4. Kick & Rush 55
1.Caligula 59
2. Diedne 59
3. RSCAnderlecht 56
4. Kick & Rush 55
team: Kick and Rush (K&R)- D.10