poesken wrote:Tweede seizoen in B en doelstelling bereikt. Vorop was promotie het hoofddoel en dan liefst met de oppergaai en dat is ook gelukt. We kunnen dan ook niet anders dan heel tevreden zijn.
De titel werd uitbundig gevierd en op vrijdag stond er dan ook geen wedstrijd gepland. Heel verstandig bleek toen, want om 10h op vrijdag stonden nog menig spelers te feesten in een lokale club. Rond 14h ging iedereen gezamelijk naar huis, wel met de nodige tussenstoppen, want verscheidene hebben een kalfke moeten leggen.
Naar volgend seizoen toe willen we in A zeker geen slechte figuur staan en zijn dan ook op zoek naar enkele versterkingen. We willen in A blijven en hopen stiekem op een top 7 plaats.
Toch nog eens een kort overzicht van ons seizoen om ook aan te tonen dat wij zeker niet gespaard gebleven zijn van lord random.
21 overwinningen: telkens de betere met het nodige percentage
6 gelijke spelen:
0-0 thuis tegen SAT -> 2% beter
0-0 thuis tegen Jumptown -> 7% beter
0-0 thuis tegen Blsany -> 6% beter
0-0 thuis tegen Tgang -> gelijke ratings (keeper direct rood in 55e minuut en LB gekwetst in 30e minuut)
2-2 uit tegen SAT -> 3% beter
2-2 uit tegen pannaboys -> 1% slechter (oef eens geluk)
3 nederlagen:
3-2 op Westel -> 2% slechter (LB rood in 83e minuut en LM gekwetst in 60e minuut)
1-0 op FC Unirea Iasi -> gelijke ratings (LF rood in 83e minuut)
2-1 op SK Sigma Olomouc a.s. -> 1% slechter (CM rood 74e minuut en LM gekwetst in 29e minuut)
Zo zie je maar dat de spanning er makkelijk kan ingehouden geworden gedurende een competitie.
Toch willen we Westel ook in de verf zetten, want hij kon even goed kampioen gespeeld hebben. Onze teams waren perfect aan elkaar gewaagd, kijk maar naar de onderlinge duels, dus het kon evengoed jij geweest zijn die kampioen was.
De toekomst zien we rooskleurig. De oudste veldspeler is 27 en 8 van 11 basisspelers kunnen nog beter presteren, wat alleen maar positief is.
Een heel tevreden manager,
Guerriero
XAR kampioen van B.3 in seizoen 21
je vergeet de winst bij mij in de esperanto-kuip terwijl je zeker niet beter was
Dilibangeda wrote:Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid.
Dat je die mee wilt tellen. Seizoen 19 uit heb ik je ook kado gegeven om je in de race voor promotie te houden. Jammer hoor.
Sorry, ik herinnerde me alleen de laatste wedstrijd die je vergooide, bij jou thuis. Mijn thuiswedstrijd heb je inderdaad ook laten schieten, 4-0.
Op speeldag 14, ik herinnerde me niet dat dat ook al zo'n walk-over was.
Nou ja, 3-1 is de score, 1-1 in serieuze matchen.
Dan maak ik er volgend seizoen wel 3-1 van
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica wrote:
Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid.
Dat je die mee wilt tellen. Seizoen 19 uit heb ik je ook kado gegeven om je in de race voor promotie te houden. Jammer hoor.
Sorry, ik herinnerde me alleen de laatste wedstrijd die je vergooide, bij jou thuis. Mijn thuiswedstrijd heb je inderdaad ook laten schieten, 4-0.
Op speeldag 14, ik herinnerde me niet dat dat ook al zo'n walk-over was.
Nou ja, 3-1 is de score, 1-1 in serieuze matchen.
Dan maak ik er volgend seizoen wel 3-1 van
Met dat agressieve team van je kom je niet ver. In de A kom je hier misschien mee weg.Niet in de B2!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
bbflood1 wrote:Met dat agressieve team van je kom je niet ver. In de A kom je hier misschien mee weg.Niet in de B2!
Hier snap ik helemaal niks van
M'n meest agressieve A-speler heeft 30%, als ik op een paar posities B-spelers neem gaat dat naar 20%.
Juist in de A kwam ik hier niet mee weg, in de B.2 overleefde ik 6 jaar en werd ik tenslotte tweede
FC Wageningen
bbflood1 wrote:Met dat agressieve team van je kom je niet ver. In de A kom je hier misschien mee weg.Niet in de B2!
M'n meest agressieve A-speler heeft 30%, als ik op een paar posities B-spelers neem gaat dat naar 20%.
Juist in de A kwam ik hier niet mee weg, in de B.2 overleefde ik 6 jaar en werd ik tenslotte tweede
Mss doelt hij op mijn team. Ik weet het ook niet helemaal
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda wrote:Mss doelt hij op mijn team. Ik weet het ook niet helemaal
Gelukkig zijn jij en the glassbell niet de enige ploegen die mijn lot bepalen, er zijn er nog 13 andere
Ik heb geen idee hoe sterk de B.2 gaat zijn, maar ik weet wel dat bijna geen enkele ploeg met twee vingers in de neus bij mij komt winnen
Ik wil 15 overwinningen, zo simpel is dat
FC Wageningen
Van mij zult ge dit seizoen geen last hebben. Ik ga proberen om dit seizoen 10de te eindigen, heb momenteel al mijn LF's en RF's op de lijst gezet. Wanneer ik genoeg geld heb verdiend zal ik trachten om spelers te kopen die A-klasse waardig zijn.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Dilibangeda wrote:Mss doelt hij op mijn team. Ik weet het ook niet helemaal
Gelukkig zijn jij en the glassbell niet de enige ploegen die mijn lot bepalen, er zijn er nog 13 andere
Ik heb geen idee hoe sterk de B.2 gaat zijn, maar ik weet wel dat bijna geen enkele ploeg met twee vingers in de neus bij mij komt winnen
Ik wil 15 overwinningen, zo simpel is dat
Maak je niet druk. Ik win sowieso op de Berg. Bij dat bouwval moet eigenlijk iedereen winnen!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?
Mss doelt hij op mijn team. Ik weet het ook niet helemaal
Jij hebt wel agressie mar hebt ook iets betere spelers.
Ik loop een beetje te dollen met Sljiv, als goede bekende van hem moet dat kunnen toch?
Ik kwam er bij toeval achter dat zij A team meer agressie heeft dan de mijne. Vandaar die steek (ik sla soms iets te ver door;))
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?