Divisie D
Moderator: Moderator
miracles do happen..
halverwege door TS opbouw 8 punten achter.
2e seizoenshelft geen pot verloren en op laatste dag, doordat SPA sportief zijn plicht vervulde en Arreciadas met zijn vermoeide team 1-2 het bos in stuurde, zelf thuis 3-2 winst op fc sv (137 rating bij alles 100% fit en 97% moraal)..
plek 2 behaald en nu naar de C.8
halverwege door TS opbouw 8 punten achter.
2e seizoenshelft geen pot verloren en op laatste dag, doordat SPA sportief zijn plicht vervulde en Arreciadas met zijn vermoeide team 1-2 het bos in stuurde, zelf thuis 3-2 winst op fc sv (137 rating bij alles 100% fit en 97% moraal)..
plek 2 behaald en nu naar de C.8
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb de laatste wedstrijd juist grote pech met de random gehad, 10 linieratings beter en 0-0 gelijk gespeeld tegen de voorlaatste. Gelukkig stond er niets meer op het spel.lobert wrote:Lucky, but we made it ! 1-2 winst terwijl de linieratings gelijk waren.. Random zat dus even mee! Daardoor promotie naar C.2
En raad eens wie gedeeld topschutter is
En we hebben allebei een topschutter, des te beter

-
Thanks.. Good luck to you volgend seizoenyockr wrote:Ik heb de laatste wedstrijd juist grote pech met de random gehad, 10 linieratings beter en 0-0 gelijk gespeeld tegen de voorlaatste. Gelukkig stond er niets meer op het spel.lobert wrote:Lucky, but we made it ! 1-2 winst terwijl de linieratings gelijk waren.. Random zat dus even mee! Daardoor promotie naar C.2
En raad eens wie gedeeld topschutter is
En we hebben allebei een topschutter, des te beterProficiat met de promotie

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Volgens mij gaan er 3 kandidaten zijn die iets meer kans maken op promotie: belenkas, mister v en prutsersVK. Ook pes united zal niet te onderschatten zijn. Deze teams zijn zeker te kloppen, maar aangezien ik mijn team nog niet echt als top voor D beschouw, zou een derde plaats ook niet slecht zijn. Want tot nog toe is 5e ons beste resultaat in D..lobert wrote:Thanks.. Good luck to you volgend seizoenPromotie moet kunnen toch? Ik ga in ieder geval proberen in C hoge ogen te gooien. Als blijkt dat ik niet meekan ga ik wat transfers doen om zo het seizoen erna optimaal voor de dag te komen
Forummers in D - seizoen 21 (in volgorde van divisie!)
- D.3: wikke, Kick & Rush
- D.6: yockr, TTC Cercle Gunners
- D.23: Triple-M, Achilles
Aanvullen maar
Aanvullen maar

Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Forummers in D - seizoen 21 (in volgorde van divisie!)
- D.14: Terry, Terry Allstars
- D.15: Lessius, FC Giochatore
Aanvullen maar
- D.14: Terry, Terry Allstars
- D.15: Lessius, FC Giochatore
Aanvullen maar

Last edited by lessius on Thu Dec 13, 2007 2:26 pm, edited 1 time in total.
Ik kom ook terug in D terecht.
Na mijn nogal pijnlijke degradatie (evenveel punten als de 10de en 9 keer de random tegen)
Ik kom denk ik weer in D15 terecht.
Kampioen spelen zit er volgens mij wel in, hoewel ik de tegenstanders nog niet bekeken heb.
We zien wel of we er voor gaan of niet, zowiezo gaan er binnenkort 2 uitgaande transfers plaatsvinden (2keer RF, 83 en 82%) en met dat geld wat jeugd of een versterking binnenhalen.
Als ge we geen kampioen worden willen we toch de derde plaats pakken en beslissend zijn in de titelstrijd.
Na mijn nogal pijnlijke degradatie (evenveel punten als de 10de en 9 keer de random tegen)
Ik kom denk ik weer in D15 terecht.
Kampioen spelen zit er volgens mij wel in, hoewel ik de tegenstanders nog niet bekeken heb.
We zien wel of we er voor gaan of niet, zowiezo gaan er binnenkort 2 uitgaande transfers plaatsvinden (2keer RF, 83 en 82%) en met dat geld wat jeugd of een versterking binnenhalen.
Als ge we geen kampioen worden willen we toch de derde plaats pakken en beslissend zijn in de titelstrijd.