Vorig seizoen verwachtte ik een sterke top-3 met Vesalius, X-tenzo en de Skunks. Dat viel een beetje tegen omdat de Skunks zo domineerden.
Nu verwacht ik dat de A in de breedte echt een stuk sterker is geworden, en dat er ook meer teams zijn die punten kunnen pakken van de toppers. Ik verwacht echt een mooi seizoen
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
AS Bosman maakte helaas een valse start in de A reeks..
De allereerste wedstrijd op het hoogste niveau eindigde in een 3-1 nederlaag.
Eind vorige week werden we geteisterd door een blessuregolf, wat in zou houden dat we vandaag in de competitie met slechts een halffitte linkermiddenvelder zouden kunnen aantreden, echter gisteren sloeg het noodlot weer toe en raakte mijn linkermiddenvelder wederom geblesseerd.
Gevolg was een debuut in A zonder 1 fitte linkermiddenvelder in de selectie, logisch gevolg was dat we door de 17 punten BP op die positie ook onze kansen op een punt zagen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Morgen kunnen we wederom niet met een LM aantreden, dus ook dat zal in deze sterke reeks waarschijnlijk puntverlies betekenen.
De resterende wedstrijden uit de 1e week moeten ons dan uit de rode zone helpen..
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
bijna alle teams spelen vol, wat de A er idd breed sterk op zet.
Wellicht zal X-Tenzo wegzakken als hij nog meer gaan verkopen een aantrekken.
Reken daar maar wel op. Ik stond al verbaasd van de uitslag van 3-4 tegen The Skunks, ik had immers maar 35% Ts en geen LM. Die elfde plaats zal het hoogste zijn voor me dit sezioen!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Hee Bosman, 17 BP verlies is beetje veel he. Met een fatsoenlijke CM op de LM positie verlies je maar 6-10 aan BP, wat maar 1 of 2 punten linieratings is. 1 speler missen is zo vaak nog wel op te vangen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica wrote:Hee Bosman, 17 BP verlies is beetje veel he. Met een fatsoenlijke CM op de LM positie verlies je maar 6-10 aan BP, wat maar 1 of 2 punten linieratings is. 1 speler missen is zo vaak nog wel op te vangen.
sljivovica wrote:Hee Bosman, 17 BP verlies is beetje veel he. Met een fatsoenlijke CM op de LM positie verlies je maar 6-10 aan BP, wat maar 1 of 2 punten linieratings is. 1 speler missen is zo vaak nog wel op te vangen.
Is een Cm beter dan een Rm op de Lm-positie ?
Moeilijk is het niet hoor, klik bij je opstelling op de positie waar je een speler wilt instellen en dan staan de spelers geranschikt per positie die daar het beste past.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Is een Cm beter dan een Rm op de Lm-positie ?
Moeilijk is het niet hoor, klik bij je opstelling op de positie waar je een speler wilt instellen en dan staan de spelers geranschikt per positie die daar het beste past.
Is dat bevestigd ? Ik dacht dat dat willekeurig was ?
Of je kan ook gewoon naar je opstelling kijken. Hoe verder een bepaalde positie weg is van een andere positie, des te minder goed zal een speler daar presteren.
vb Indien je een LF nodig hebt kan je beter een CF nemen dan een RF, want een CF staat er 1 vakje vanaf en een RF twee vakjes.
Je kan wel best binnen de linie blijven, een LM staat maar 1 vakje verwijderd van een LF maar een LM staat op het middenveld dus zijn alle aanvallers eerst een betere keuze.
Maarja, als je al een vervanger uit een andere linie moet gaan halen dan ben je wel heel slecht bezig
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18