Veg wrote:Nog altijd het maximum van de punten na een 1-3 overwinning met 19% betere linieratings.
Ik denk dat ge goed bezig zijt om het seizoen af te sluiten met een 90/90 Met jouw team moet dat wel lukken.
Het is wel haalbaar maar ik denk dat de kans wel goed bestaat dat de random er eens ergens een stokje gaat voorsteken. Naarmate het seizoen vorderd zullen de wedstrijden in de UEFA steeds moeilijker worden, dus ik hoop nu al in de competitie een mooie voorsprong uit te bouwen zodat ik later met mijn B-team kan aantreden
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:Nog altijd het maximum van de punten na een 1-3 overwinning met 19% betere linieratings.
Ik denk dat ge goed bezig zijt om het seizoen af te sluiten met een 90/90 Met jouw team moet dat wel lukken.
Het is wel haalbaar maar ik denk dat de kans wel goed bestaat dat de random er eens ergens een stokje gaat voorsteken. Naarmate het seizoen vorderd zullen de wedstrijden in de UEFA steeds moeilijker worden, dus ik hoop nu al in de competitie een mooie voorsprong uit te bouwen zodat ik later met mijn B-team kan aantreden
Ok, succes in de competitie en de Uefa.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Er komen nog 2 jeugdspelers bij, dus nog 2 17-20jarigen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Deze morgen gewonnen met 2-3 terwijl ik met 4 B-spelers moest aantreden
Terug alleen aan de leiding met 22p.
Volgende week wordt de week van de waarheid met maandag de topper tegen de nummer 2! Mijn A-RM is geschorst, hopelijk geen andere blessures tegen die tijd.
Daarna volgende week nog tegen de nummers 5 - 3 en 4!!!
Als ik die week als eerste kan afsluiten...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
2-0 gewonnen. In de eerste helft was er een speler geblesseerd geraakt maar desondanks waren de linieratings nog 23% beter en dat tegen de nummer vier. De nummer twee heeft thuis verloren waardoor ik nu al 5 punten voorsprong heb.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
2-1 gewonnen, mijn competitie is een schande , ik kan hier met 120lr bijna elke match winnen. Ik ga nog moeite moeten doen om te verliezen om niet te promoveren.
Het gaat hier nog spannend worden denk ik, tussen de plaatsen 1-12 is maar 6 punten verschil. Iedereen pakt punten tegen iedereen dus.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Skatanic wrote:2-1 gewonnen, mijn competitie is een schande , ik kan hier met 120lr bijna elke match winnen. Ik ga nog moeite moeten doen om te verliezen om niet te promoveren.
Het gaat hier nog spannend worden denk ik, tussen de plaatsen 1-12 is maar 6 punten verschil. Iedereen pakt punten tegen iedereen dus.
Wouw, ik wou dat ik dat had. Mijn competitie is altijd vechten vechten, zelfs voor een beetje 3e plaats.
Ik sta nu voorlopig 3e, maar geheid dat Random hier een stokje voor gaat steken. Mijn linierating is ook 120, maar soms zit ik er wel eens 3 à 4 boven.
Deze week alle competitie-wedstrijden gewonnen!
Skatanic wrote:2-1 gewonnen, mijn competitie is een schande , ik kan hier met 120lr bijna elke match winnen. Ik ga nog moeite moeten doen om te verliezen om niet te promoveren.
Wouw, ik wou dat ik dat had. Mijn competitie is altijd vechten vechten, zelfs voor een beetje 3e plaats.
Ik sta nu voorlopig 3e, maar geheid dat Random hier een stokje voor gaat steken. Mijn linierating is ook 120, maar soms zit ik er wel eens 3 à 4 boven.
Deze week alle competitie-wedstrijden gewonnen!
Min linierating is alleen maar 120 door lage TS en lage agressie hoor, normaal haal ik gemakkelijk 130 . Het doel dit seizoen is niet promoveren, en dat gaat moeilijk zijn
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Na onze promotie naar E.51 vorig seizoen draaien we aardig mee in de E reeks. Ondanks de naar mijn ogen moeilijke reeks staan we momenteel 2e
Deze week werd er ook uit gespeeld op de 1e van deze reeks, Gondor. Die partij eindigde op 2-2, geen slechte prestatie als je rekening houd met hun thuisvoordeel. Daarnaast zijn ze kwalitatief ook zeer gewaagd aan ons
de linieratings waren als volgt:
Gondor - la gantoise1 (2 - 2) 64%Defence44% 33%Midfield45% 40%Attack47%
Het was dus zeer close, Gondor had 1% meer, een terecht gelijk spel zou ik zeggen.
Ondaks dit gelijkspel staan we toch nog 2e's, met 20 punten uit 8 matchen.
Onze doelstelling dit seizoen is promoveren. Kampioen spelen lijkt me niet gemakkelijk, zuiver kwalitiatief zijn we waarschijnlijk de sterksten uit de reeks. Maar in het verleden deed de random ons zeer vaak de das om, en dit zal nu niet anders zijn. 1 positief lichtpunt is de lage agressie die ik nu wel heb, en die ik dus volledig kan uitspelen tegen mijn concurrenten.
Woensdag werd onze bekermatch verloren. Beker is geen prioriteit, dit wegens de lage aantrekkelijkheid. Ik ben ervan overtuigd dat ik zeer ver kan komen in de beker, maar wat levert het op? niks dus, in tegendeel, fitheidverlies dat me punten zal kosten + eventueel blessureleed... dat heb ik niet over om tot in de 10e ronde ofzo te geraken.
volgende week gaan we voor de 12/12 en hoop ik de leiding over te nemen.
Verder zal de ploeg systematisch ingekrompen worden, op dit moment telt de ploeg 41 spelers, op het einde van het seizoen mogen dat er maximum 32 zijn, zodat ik weer wat nieuw bloed kan aanschaffen met het oog op de D reeks.
0-0 gespeeld. Ben daar eigenlijk blij mee want ik verwachte mijn eerste verlies partij dit seizoen.
Raar maar vorig seizoen ben ik pas 8ste geworden en nu sta ik 4de en ik ben dit seizoen nog nooit boven de 85 TS geweest dus eigenlijk moet ik beter kunnen. Mja we gaan voor een plaatsje in de top 5. Liefst plaats 3. En zoals het er nu naar uitziet is dat makkelijk haalbaar mits de TS omhoog gaat.
2-2 gespeeld 124-123 linierating in mijn voordeel maar met het thuisvoordeel had er meer in gezeten. Jammer. En zeker omdat we morgen 90% kans maken op onze eerste verliespartij.
Maar al bij al ben ik nog tevreden 124 linierating halen met 73 TS. Daar moest ik verlede seizoen moeite voor doen met 100% TS .
Last edited by b3h3moth on Mon Dec 31, 2007 12:27 pm, edited 1 time in total.
0-6 verlies en onze situatie is nu al hopeloos verloren. Onze jeugd moet duidelijk nog veel leren . Het is ook "jammer" dat er geen enkel FC Team in onze reeks zit, anders konden we daar toch nog eens van winnen . We hebben nog steeds 0 punten, maar met 3 overwinningen zouden we weeral meedoen om gered te zijn (met 9 punten sta je boven de streep, maar ons doelpuntensaldo is euh, rampzalig).
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white