Skatanic wrote:Ik weet niet of het tot -2M gaat, maar ik kon overlaatst wel zeker tot -1,4M ongeveer gaan tijdens het bieden.
Ik dacht ook dat je onder 0 kon gaan met bieden...
Dat kan ook maar dan wel als volgt:
Stel je hebt 3 miljoen en je hebt op een speler geboden die 3 miljoen kost. Dan kan je nog maximaal 2 miljoen op een andere speler bieden.
In jouw geval heb je maar 2.3 miljoen en kan je dus niet meer dan 2.3 bieden op een speler. Je kan wel 900k en 2.3 bieden, maar niet 900k en 3 miljoen zoals jij wilde want dat geld heb je niet. Het zou mooi zijn als ik een speler zag voor 10 miljoen en ik heb maar 5 en toch kan ik hem kopen. Je kan nooit een hoger bedrag uitgeven dan dat er op je bank staat hé.
toller wrote:Wanneer stijg/daal je in de manager ranking en met hoeveel punten ???
Liga 4
Beker 4
vrb 2
vr 1
Deze cijfers komen erbij bij winst, en gaan eraf bij verlies.
Kleine correctie Mark, beker is 5
Merci !!!
De toller
Club tollebeke
S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
terry wrote:
Ik dacht ook dat je onder 0 kon gaan met bieden...
Stel je hebt 3 miljoen en je hebt op een speler geboden die 3 miljoen kost. Dan kan je nog maximaal 2 miljoen op een andere speler bieden.
In jouw geval heb je maar 2.3 miljoen en kan je dus niet meer dan 2.3 bieden op een speler. Je kan wel 900k en 2.3 bieden, maar niet 900k en 3 miljoen zoals jij wilde want dat geld heb je niet. Het zou mooi zijn als ik een speler zag voor 10 miljoen en ik heb maar 5 en toch kan ik hem kopen. Je kan nooit een hoger bedrag uitgeven dan dat er op je bank staat hé.
X-Tenzo wrote:
Ah, nu snap ik het, bedankt X-Tenzo.
Is wel een beetje logisch hé
Je kan wel 900K en 2.3M uitgeven, dus echt logisch vind ik dat niet.
Als je 2.3 hebt, dan heb je maximaal 4.3 tot je beschikking. Het is logisch dat je dat niet in één keer kan uitgeven. Als je een bod doet van 2.3, dan heb je het geld nog op je rekening staan, en daarom kan je dan nog een bod doen. Zo kan je dus boden doen op 2 spelers waardoor de kans dat je één van die spelers krijgt verdubbeld. Ik denk dat daarom deze regeling is ingevoerd.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
M'n LB van 19 jaar heeft nu een fitheid van 81, zal hij fit genoeg zijn voor de Liga-wedstrijd van maandag?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:M'n LB van 19 jaar heeft nu een fitheid van 81, zal hij fit genoeg zijn voor de Liga-wedstrijd van maandag?
Hij zal op het moment van de match 91 fitheid hebben.(eerst wordt de match gespeeld en dan pas komt de fitheid er terug bij)
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Gilles111 wrote:Zijn er cijfers van hoeveel een speler zn fitheid afgaat per match ? (ik weet dat dit afhangt van de conditie)
Elke speler krijgt minimaal 70% conditie. Bij deze waarde verliest een speler ongeveer 7,5% tijdens een match. Elke 10% meer aan conditie is dan lochischerwijs ongeveer 2.5%.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Gilles111 wrote:Zijn er cijfers van hoeveel een speler zn fitheid afgaat per match ? (ik weet dat dit afhangt van de conditie)
Elke speler krijgt minimaal 70% conditie. Bij deze waarde verliest een speler ongeveer 7,5% tijdens een match. Elke 10% meer aan conditie is dan lochischerwijs ongeveer 2.5%.
Ik heb een speler van 99 conditie, zal die dan nooit fitheid verliezen ?