Beschikbare firma's
Er zijn geen nieuwe firma's die in uw stadion een reclamecampagne willen starten
is dit nu normaal dat ik geen firma's heb ofzo? anders had ik zelf borden tekort, nu heb ik 6 open plaatsen :s
Moderator: Moderator
ok bedanktyockr wrote:Pas als het langer dan 10 dagen duurt, zou er wel eens iets aan de hand kunnen zijn. Dan moet je een mailtje sturen.lexz... wrote:hoe lang duurt het eer spfa geactiveerd wordt? Ik heb vorige week donderdag gestort en het is nu woensdag. weet misschien iemand wat de gemiddelde verwerkingstijd is?
OK, merci! ik ben nog helemaal niet ongerust hoor, maar misschien is er een vaste dag waarop ze de nieuwe leden controlleren ofzoyockr wrote:Pas als het langer dan 10 dagen duurt, zou er wel eens iets aan de hand kunnen zijn. Dan moet je een mailtje sturen.lexz... wrote:hoe lang duurt het eer spfa geactiveerd wordt? Ik heb vorige week donderdag gestort en het is nu woensdag. weet misschien iemand wat de gemiddelde verwerkingstijd is?
Het aanbod is voor iedereen hetzelfde. En momenteel is dat (heel) klein.buffalo_rulez wrote:Reclamepanelen in je stadion: 18 (12)
![]()
Beschikbare firma's
Er zijn geen nieuwe firma's die in uw stadion een reclamecampagne willen starten
is dit nu normaal dat ik geen firma's heb ofzo? anders had ik zelf borden tekort, nu heb ik 6 open plaatsen :s
lol fre, ge laat u nooit horen en plots nu ist voor te zagen, NOT a good strategybuffalo_rulez wrote:Reclamepanelen in je stadion: 18 (12)
![]()
Beschikbare firma's
Tjah, er bestaat altijd een kans rood te krijgen. Maar opzich zou je hiermee gewoon 100% agressie moeten kunnen spelen!visje69 wrote:Bij een Scheidsrechter met 47% agressie, hoeveel Teamagressie kan ik spelen waarbij ik een redelijk kleine kans op rode kaarten heb?
Dit als je weet dat de gemiddelde agressie van m'n A-kern 15.63 is en dat m'n drie agressiefste spelers 48-28-23 zijn?
echt? ik gokte op 65!sjoerd wrote:Tjah, er bestaat altijd een kans rood te krijgen. Maar opzich zou je hiermee gewoon 100% agressie moeten kunnen spelen!visje69 wrote:Bij een Scheidsrechter met 47% agressie, hoeveel Teamagressie kan ik spelen waarbij ik een redelijk kleine kans op rode kaarten heb?
Dit als je weet dat de gemiddelde agressie van m'n A-kern 15.63 is en dat m'n drie agressiefste spelers 48-28-23 zijn?![]()
(ik zou dat doen iig!)
als ik jou was zou ik die 48 veranderenvisje69 wrote:echt? ik gokte op 65!sjoerd wrote:Tjah, er bestaat altijd een kans rood te krijgen. Maar opzich zou je hiermee gewoon 100% agressie moeten kunnen spelen!visje69 wrote:Bij een Scheidsrechter met 47% agressie, hoeveel Teamagressie kan ik spelen waarbij ik een redelijk kleine kans op rode kaarten heb?
Dit als je weet dat de gemiddelde agressie van m'n A-kern 15.63 is en dat m'n drie agressiefste spelers 48-28-23 zijn?![]()
(ik zou dat doen iig!)
Nuja 100 zal ik mss niet doen, maar onder de 80 al zeker niet meer
thx
mja probleem is, het is m'n keeper, en die presteert 69-70, maar m'n tweede beste(en m'n 3de en 4de) presteren max 57 omdat die nog maar 19 jaar oud zijn, ondanks z'n klasse van 85%kvk dries wrote:als ik jou was zou ik die 48 veranderenvisje69 wrote:echt? ik gokte op 65!sjoerd wrote: Tjah, er bestaat altijd een kans rood te krijgen. Maar opzich zou je hiermee gewoon 100% agressie moeten kunnen spelen!![]()
(ik zou dat doen iig!)
Nuja 100 zal ik mss niet doen, maar onder de 80 al zeker niet meer
thx
dan kan je nog eens 20 agressie meer spelen
ikzelf speel meestal 200 ( teamagressie + scheids + agressie hoogste speler )
mja je hebt wel ergens een punt, als ik zie dat die op 617 matchen wel al 394 gele heeft gekregen maar nog maar slechts 4 rode, 100% agressie it issjoerd wrote:O, Keeper krijgt sowieso nooit zo vaak rood!![]()