Nog steeds ongeslagen in heenronde

Moderator: Moderator
Lage fantevredenheid en het weer hebben daar waarschijnlijk voor gezorgdFikkiezero wrote:1 - 7 op mijn oren gehad van de leider. Wel een vraagje: ondanks mijn belachelijk lage ticketprijs (9€), 22.000 fans, een stadion van 17.000 man en een match tegen de leider kwamen maar 7538 mensen afgezakt naar het stadion. Mijn TS is 0 (verassing!) en m'n laatste leaguematchen waren wel allemaal verliezen, ligt het daaraan?
Aah, nu je het zegt inderdaad, het regende vollen bakSkatanic wrote:Lage fantevredenheid en het weer hebben daar waarschijnlijk voor gezorgdFikkiezero wrote:1 - 7 op mijn oren gehad van de leider. Wel een vraagje: ondanks mijn belachelijk lage ticketprijs (9€), 22.000 fans, een stadion van 17.000 man en een match tegen de leider kwamen maar 7538 mensen afgezakt naar het stadion. Mijn TS is 0 (verassing!) en m'n laatste leaguematchen waren wel allemaal verliezen, ligt het daaraan?
![]()
Vandaag gewonnen van de laatste met 4-0 (linieratings 120-73), hij speelde met 100 agressie bij een scheids van 96en kreeg dus 4 rode kaarten.
Ikzelf kreeg in de 3de minuut 2 gele kaarten en daardoor zijn mijn RB en CF geschorst.
Nu 3de plaats met evenveel punten als de 1ste en 2de, maar minder gewonnen.
Waarom post je 2 keer net hetzelfde, zowel in vreugdemuur als dit topic?Veg wrote:Halverwege het seizoen staat het er perfect voor, want ik heb:
- maximum van de punten
- het beste doelsaldo
- het meeste doelpunten gemaakt
- het minste doelpunten tegengekregen
- de topschutter van de competitie in mijn rangen
Meer lezen?Op het forum hebben Robstje en Sex_pistols een nieuw initiatief in het leven geroepen. De Oneindige Quiz is sinds kort een feit. Algemene info vindt u hier http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... sc&start=0 en de chatbox in kwestie staat hier: http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox ... me=robstje .
De eerste partijtjes zijn gespeeld, en tot groot jolijt van de Sandscorpiafans speelde ook manager Fikkiezero enkele partijtjes mee.
gelijkaardige situatie hier:Veg wrote:Halverwege het seizoen staat het er perfect voor, want ik heb:
- maximum van de punten
- het beste doelsaldo
- het meeste doelpunten gemaakt
- het minste doelpunten tegengekregen
- de topschutter van de competitie in mijn rangen