Als je een nieuwe, op die moment slechtere, jeugdcoordinator aanwerft zullen de jonge spelers die hun skills aan het trainen zijn dan minder goed ontwikkelen?
Of speelt de klasse van de jeugdcoordinator enkel een rol wanneer je een nieuwe jeugdspeler krijgt...?
livio wrote:Als je een nieuwe, op die moment slechtere, jeugdcoordinator aanwerft zullen de jonge spelers die hun skills aan het trainen zijn dan minder goed ontwikkelen?
Of speelt de klasse van de jeugdcoordinator enkel een rol wanneer je een nieuwe jeugdspeler krijgt...?
Alvast bedankt,
Livio
klasse van de jeugdcoordinator speelt enkel een rol wanneer je een nieuwe jeugdspeler krijgt.
de snelheid van trainen van de skills van de spelers hangt volledig af van de trainer
terry wrote:Ik kreeg een berichtje waarin dit stond:
Hallo in stamp we sale thereof cm LIU HONGYANG brown haematite??
Normaal versta ik redelijk Engels, en dit is toch Engels bedoelt denk ik. Maar kan iemand hier wat van maken?
Iets van nen CM Liu Hongyang, maar da kan iedereen ervan maken, iets van een verkoop, iets van de prijs mss?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
SoccerProject.com Stadion uitbreiding is afgerond 8 jan (06:02)
De afgelopen dagen is er hard gewerkt aan ons stadion, en we kunnen nu met trots melden dat de werken aan het jeugdcentrum volledig zijn afgerond.
Sportieve groeten,
Het bestuur.
dat is nu al 4 dagen geleden,en ik d8 dat je de eerste jeugdspeler kreeg tussen de 17 en 23 dagen?
edit:wel nog geen professioneel aant maken(niet het geld ervoor )
De afgelopen dagen is er hard gewerkt aan ons stadion, en we kunnen nu met trots melden dat de werken aan het jeugdcentrum volledig zijn afgerond.
Sportieve groeten,
Het bestuur.
dat is nu al 4 dagen geleden,en ik d8 dat je de eerste jeugdspeler kreeg tussen de 17 en 23 dagen?
Sportieve groeten,
Het bestuur.
Als je een eenvoudig jeugdcentrum hebt, duurt het ongeveer 57-63 dagen
Sportieve groeten,
Het bestuur.
Maar als je een eenvoudig jeugdcentrum af hebt krijg je een eerste jeugdspeler binnen de 20 dagen.
Maar als je een eenvoudig jeugdcentrum af hebt krijg je een eerste jeugdspeler binnen de 20 dagen.
Echt? Ale, weer iets bijgeleerd Niet dat het voor mij nog geldt, maar toch
@ jassie: binne 13-19 dagen krijg jij je jeugdspeler nu
Ik heb gehoort dat er een prograam is om uw ploeg sneller beter te maken.
Ik heb een jonge lerren kennen op de soccerproject en hij zei tegen mee dat hij met zo'n prograam werkte om zijn ploeg erg of gewoon sneller te laten ontwikkelen.
Weet iemand er iets over dan laat me aub iets wetten. Naar nenoterziev@hotmail.com met als onderwerp soccerproject
Of hier in de forum met duidelijke manier da ik da terug kan vinden
dank jullie