Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
5-2 verlies, we behaalden 91 linieratings, lachwekkend voor de E-divisie. Waar is de tijd dat we tot 128 presteerden...
Soit, stilaan groeit de ploeg uit tot iets moois.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
hehe deze week 138 linieratings behaald :p , normaal heb ik altijd een linierating van 130 of iets meer, netjes tog :pFikkiezero wrote:5-2 verlies, we behaalden 91 linieratings, lachwekkend voor de E-divisie. Waar is de tijd dat we tot 128 presteerden...
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Gantoise since Season 2
-
0-10 verloren...lachwekkend gewoon, rotseizoen. Ik ga alleszins niet meteen nog eens zo'n verjonging doorvoeren. Een eerste reden is dat je langer dan een vol seizoen helemaal niet goed meer presteert. Een tweede dat je fanbase enorm daalt, je zowiezo 1 keer degradeert en niks kan winnen, zoals een vr. beker of zo. En een derde omdat 8/10 jeugdspelers met goeie hoofdskills toch floppen. En nog ten vierde omdat er veel tijd in zit en je eerst aan geld moet zien te komen. Nà.
Maar we hadden wel een héél erg slecht team op het veld gezet, zodat we wonnen in ons eigen jeugdtornooi.
Dit seizoen kregen we al 112 doelpunten binnen en scoorden we maar 23 keer. Slik. De fans zijn natuurlijk ook nogal ontevreden
.
Maar we hadden wel een héél erg slecht team op het veld gezet, zodat we wonnen in ons eigen jeugdtornooi.
Dit seizoen kregen we al 112 doelpunten binnen en scoorden we maar 23 keer. Slik. De fans zijn natuurlijk ook nogal ontevreden

11 seizoensoverwinningen
-
morgen tegen den 2e, nog steeds is er een kloof van 11 punten, dus verliezen is geen ramp. Morgen kan ik wel niet rekenen op 2 basisspelers, komt er nog bij dat mijn vervang LB geblesseerd is, dus ik moet een CB opstellen op mijn LB plaats 
daarnaast zit ik zo te zien beetje met een fitheidsprobleem, al men spelers hebben fitheid van 95 en mijn LF 90 (komt net terug uit blessure)
ahja, we'll see, als ik verlies heb ik nog steeds een kloof van 8 punten met de 2e, met nog 10 matchen te gaan zie ik die 1e plaats niet meer ontschieten
Verder gaan we eens beginnen met spelers verkopen, tis nog goede maand en nieuw seizoen start, voor die start moet alles qua transfers geregeld zijn. Er gaan een paar spelers weg, en ik ga kijken voor versterking op de LM en de RB in 1e instantie, een GK kan eventueel ook nog aangekocht worden, aangezien mijn huidige reeds 30 jaar is en dus ook aan vervanging toe is. Momenteel is ons budget 32.5 Mil, na de verkoop van enkele overbodige spelers verwacht ik een budget van 50/60 mil, genoeg dus om 2/3 toppers in huis te halen om in de D reeks op ons elan verder te gaan
de kaap van 27500 fans is deze week ook overschreden, ons stadium telt 27000 zitjes en zit aan een prijs van 10 euro per ticket elke match bomvol
Current max. attendance 27000
Current avg. attendance 26818
waarschijnlijk zal het stadium uitgebreid worden tot 30000 man volgend seizoen, mss is het economisch beter om gewoon de prijs te verhogen, maar ik vind het leuk om veel supporters te hebben, liever 30000 man aan 10 euro, dan 27000 aan 12 ofzo
Total ranking of division E.51 after 20 day(s)
1 la gantoise1 56
2 Gondor 45
Topscorers of division E.51 after 20 day(s)
1 Norbrt Hanzel 17 la gantoise1
Nestor Marcano 17 la gantoise1
3 Jose Luis Montes 14 FC Red Baron Carlos
Thomas Nikolopoulos 14 A.S. Minerul-Venus Motru
la gantoise aan de top

daarnaast zit ik zo te zien beetje met een fitheidsprobleem, al men spelers hebben fitheid van 95 en mijn LF 90 (komt net terug uit blessure)
ahja, we'll see, als ik verlies heb ik nog steeds een kloof van 8 punten met de 2e, met nog 10 matchen te gaan zie ik die 1e plaats niet meer ontschieten
Verder gaan we eens beginnen met spelers verkopen, tis nog goede maand en nieuw seizoen start, voor die start moet alles qua transfers geregeld zijn. Er gaan een paar spelers weg, en ik ga kijken voor versterking op de LM en de RB in 1e instantie, een GK kan eventueel ook nog aangekocht worden, aangezien mijn huidige reeds 30 jaar is en dus ook aan vervanging toe is. Momenteel is ons budget 32.5 Mil, na de verkoop van enkele overbodige spelers verwacht ik een budget van 50/60 mil, genoeg dus om 2/3 toppers in huis te halen om in de D reeks op ons elan verder te gaan
de kaap van 27500 fans is deze week ook overschreden, ons stadium telt 27000 zitjes en zit aan een prijs van 10 euro per ticket elke match bomvol
Current max. attendance 27000
Current avg. attendance 26818
waarschijnlijk zal het stadium uitgebreid worden tot 30000 man volgend seizoen, mss is het economisch beter om gewoon de prijs te verhogen, maar ik vind het leuk om veel supporters te hebben, liever 30000 man aan 10 euro, dan 27000 aan 12 ofzo
Total ranking of division E.51 after 20 day(s)
1 la gantoise1 56
2 Gondor 45
Topscorers of division E.51 after 20 day(s)
1 Norbrt Hanzel 17 la gantoise1
Nestor Marcano 17 la gantoise1
3 Jose Luis Montes 14 FC Red Baron Carlos
Thomas Nikolopoulos 14 A.S. Minerul-Venus Motru
la gantoise aan de top

Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
Matchreport la gantoise1 - Gondor (1 - 0)
1 la gantoise1 59 21 19 2 0 51 22 +29
2 Gondor 45 21 14 3 4 48 29 +19
--------------------------------------------------------------------------------
3 A.S. Minerul-Venus Motru 45 21 14 3 4 42 26
4 FC Jednou budem lepší 40 21 12 4 5 33 23 +10
5 FC Red Baron Carlos 33 21 9 6 6 25 19
tword ier nog spannend voor de 2e plaats, na men zege van deze morgen tegen Gondor is de 1e plaats nu echt wel dik binnen, maar liefst 14 punten voorsprong op de 2e in de stand, dus ik moet al 5 matchen verliezen en Gondor moet ze allemaal winnen, tot nu toe verloor ik nog geen 1 match

1 la gantoise1 59 21 19 2 0 51 22 +29
2 Gondor 45 21 14 3 4 48 29 +19
--------------------------------------------------------------------------------
3 A.S. Minerul-Venus Motru 45 21 14 3 4 42 26
4 FC Jednou budem lepší 40 21 12 4 5 33 23 +10
5 FC Red Baron Carlos 33 21 9 6 6 25 19
tword ier nog spannend voor de 2e plaats, na men zege van deze morgen tegen Gondor is de 1e plaats nu echt wel dik binnen, maar liefst 14 punten voorsprong op de 2e in de stand, dus ik moet al 5 matchen verliezen en Gondor moet ze allemaal winnen, tot nu toe verloor ik nog geen 1 match

Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
0-2 verlies
102 ratings tegenover 115 (voor E is dat toch enorm weinig, 115?). Nu ja, bon, hij kan een C-team opgesteld hebben wetende dat een overwinning het belangrijkste was natuurlijk.
Mathematisch kan het nu ook zeker niet meer lukken (het behoud). Toch zou ik in dit rampzalige seizoen graag - al is het maar 1 - punt pakken. Misschien in de laatste wedstrijden?
102 ratings tegenover 115 (voor E is dat toch enorm weinig, 115?). Nu ja, bon, hij kan een C-team opgesteld hebben wetende dat een overwinning het belangrijkste was natuurlijk.
Mathematisch kan het nu ook zeker niet meer lukken (het behoud). Toch zou ik in dit rampzalige seizoen graag - al is het maar 1 - punt pakken. Misschien in de laatste wedstrijden?

11 seizoensoverwinningen
-
Zit er geen botteam in je competitie?Fikkiezero wrote:0-2 verlies
Ik heb elk seizoen wel eentje van in het begin en in de loop van het seizoen een manager die stopt.

-
Nee, geen enkelb3h3moth wrote:Zit er geen botteam in je competitie?Fikkiezero wrote:0-2 verlies
Ik heb elk seizoen wel eentje van in het begin en in de loop van het seizoen een manager die stopt.

11 seizoensoverwinningen