Gelijke ratings en met de penalties gewipt. Een eervolle manier om eruit te gaan, zeker? 't Had anders weer een goeie loting geweest. Sowiezo ben ik veel verder geraakt dan verwacht. Nu kan ik eindelijk mijn C spelers hun bp laten halen voor de verkoop. Zoals Cruyff zegt: Elk nadeel hep se voordeel!
Dilibangeda wrote:1-2 winst met de B's! De volgende ronde tegen..S.A.T. shitshit.
Da gaat een heel moeilijke opdracht worden en zeker me een scheids me zo'n hoge agressie (89%)
één groot pluspunt: Rinia zit met troubles op de LM positie
hopelijk loop ik geen blessure op in mijn vrb straks.
de andere wedstrijden..
Nop's Heroes ??-?? De Zoeloe's > 1
prutsersVK ??-?? brussels int > 2
torpédo Svinov ??-?? AS Vlalex > 2
had ik maar prutsers vk op torpédo svinov geloot..
veel succes allemaal!
Je mag echt niet klagen over de loting, geloof me
De Zoeloe's krijgen na Vesalius en mij, nu weer een A-ploeg voorgeschoteld. Bovendien speel je weeral thuis. Ik denk dat ik vannacht liever jouw ploeg zou managen dan die van nvdb. Liefst had ik natuurlijk vannacht de mijne kunnen managen
SVZW (m'n B-team!) - Samsung Soccer Team 0-0 (pen. 3-4) - Linieratings 117-108 Samsung Soccer Team - Bukit Gombak 4-3 - Linieratings 124-122 Samsung Soccer Team - prutsersVK 0-1 - linieratings 126-129 prutsersVK - SK Sigma Olomouc a.s. 3-2 - Linieratings 143-139 prutsersVK - 1.FC Vinice1-0 - Linieratings 132-128
Moest ik doorgaan tegen Samsung Soccer Team, wat logisch zou geweest zijn (9 linieratings beter) en in de volgende 4 thuis (!) -wedstrijden met m'n A-team 135 zou halen... PrutsersVK zou wellicht wel wat meer gescout hebben en meer dan 129 linieratings halen, waarschijnlijk. Maar zoals ze tegen Samsung speelden was ik beter eignlk. Met de nodige portie geluk kon ik nog voorbij SK Sigma enz komen en dan stond ik nu in Pruters' plaats.
Leuk om te weten, maarja het zou met veel geluk geweest zijn.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
Na de vroege rode kaart alsnog met de hakken over de sloot.
Nu een wederom een zeer lastige tegenstander, Vlalex. Pfff.
Gelukkig weer thuis.
De spoeling qua fitte spelers wordt wel erg dun hier. We gaan ons best weer doen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Noppp wrote:Na de vroege rode kaart alsnog met de hakken over de sloot.
Nu een wederom een zeer lastige tegenstander, Vlalex. Pfff.
Gelukkig weer thuis.
De spoeling qua fitte spelers wordt wel erg dun hier. We gaan ons best weer doen.