Jammer dat er geen 3de op rij inzat voor Nop's Heroes, maar het kan niet alle dagen feest zijn.
Toch beiden een topprestatie geleverd
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:PROFICIAT S.A.T. met het binnenhalen van de beker
Jammer dat er geen 3de op rij inzat voor Nop's Heroes, maar het kan niet alle dagen feest zijn.
liniratings 142-142 agressie 70-70 en nop's heroes had thuisvoordeel,dus random zat hem vandaag niet mee
proficiat S.A.T !
Als SAT 142 kan halen in een uitwedstrijd op een vrijdag dan nog, dan denk ik dat hij de terechte winnaar is. Het lijkt mij een heel eerlijke wedstrijd te zijn zonder rode kaarten, penalty's of blessures.
Proficiat aan de winnaar!
visje69 wrote:PROFICIAT S.A.T. met het binnenhalen van de beker
liniratings 142-142 agressie 70-70 en nop's heroes had thuisvoordeel,dus random zat hem vandaag niet mee
proficiat S.A.T !
Als SAT 142 kan halen in een uitwedstrijd op een vrijdag dan nog, dan denk ik dat hij de terechte winnaar is. Het lijkt mij een heel eerlijke wedstrijd te zijn zonder rode kaarten, penalty's of blessures.
Proficiat aan de winnaar!
S.A.T. gefeliciteerd!
De terechte winnaar, zie alleen al zijn afzonderlijke spelersratings.
Jammer dat ik geen 3 keer op rij heb kunnen winnen, zou een record zijn geweest wat wel even zou staan.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Leuk weetje, van de laatste 8 team, speelden er 6 met 3-4-3 Kick And Rush
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:Leuk weetje, van de laatste 8 team, speelden er 6 met 3-4-3 Kick And Rush
Ik heb den sat verslaan zulle vorige compitie met mijn 4-3-3 :p
Ik heb nog niet het gevoel gehad dat er een "betere tactiek" bestaat.
Gewoon je tactiek aanpassen aan de spelers die je hebt!
Bedankt allen.
Ik heb de truc van de trainerswissel nog moeten toepassen om de spelers optimaal te laten presteren. Daarmee kon ik dan net nog gelijke linieratings mee halen en dan zat de random een beetje mee.
@ Raffin
Nu is het in feite het moment om te stoppen, de dubbel behaald. Ik denk niet dat ik dit ooit nog kan evenaren, maar we zullen nog wel zien.
In A ga ik ws niet overleven, aangezien ik nog altijd mijne domme fouten moet herstellen en dat kost serieus wat teamspirit.