Divisie D
Moderator: Moderator
Verdiend gewonnen tegen de derde in de stand, met 2-1.
We hebben nu samen met de eerste (beter doelpuntensaldo) 3 punten voorsprong op de nieuwe derde.
Morgen normaal een overwinning en donderdag de clash tegen de co-leider.
Een geluk dat we beiden in de beker zitten en ik dus niet moet spelen met mindere moralen.
We hebben nu samen met de eerste (beter doelpuntensaldo) 3 punten voorsprong op de nieuwe derde.
Morgen normaal een overwinning en donderdag de clash tegen de co-leider.
Een geluk dat we beiden in de beker zitten en ik dus niet moet spelen met mindere moralen.
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden.
Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
Tevreden ? Ja de tribune zit altijd goed vol hé

-
Dat wordt dan uitlopen de komende wedstrijden. Mijn CB ligt er 8 dagen af en zijn maatje is van glas en raakt geblesseerd van iedere scheet die van de tribune komt. Ook mijn B-CM ligt er af. Donderdag en vrijdag Uefa en dat krijgt voorrang.Den Uier wrote:Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden.Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
De competitie zal op een lager pitje komen te staan en voor donderdag staat het B-team klaar, aangevuld met drie C-spelers en een SW op de verkeerde plek

NB: vrijdag tegen de nr.3 maak mij sowieso geen illusies met een veredeld jeugdelftal
Ook ik heb de eerste plaats gepakt in D15.
De co-leider verloor zijn match, lichtjes onverwacht.
Maar donderdag kan de situatie weer veranderen omdat we dan tegen de ex-co-leider (
)moeten. We spelen op verplaatsing dus het zal geen makkie worden denk ik, al gaan we wel ons best doen om de drie punten mee te pakken.
Verder blijft het spannend in D15, zeer kleine verschillen, ...
De co-leider verloor zijn match, lichtjes onverwacht.
Maar donderdag kan de situatie weer veranderen omdat we dan tegen de ex-co-leider (

Verder blijft het spannend in D15, zeer kleine verschillen, ...
-
- Team President
Weer gewonnen.
De 10e op rij!!
Wat gaat het lekker!!!!
Vandaag thuis gewonnen van FC Barsa met 1-0.
Linieratings 135-126 en toch maar 1-0
Maar we staan nu op 30 punten en natuurlijk op de 1e plaats.
Hopelijk gaat deze winning streak ff door!!
Donderdag uit bij FC Nookie, deze ploeg staat 11e en heeft 3 geschorste spelers. Maar weer vol aan de bak want ze halen toch nog linieratings van 130+.
De 10e op rij!!
Wat gaat het lekker!!!!
Vandaag thuis gewonnen van FC Barsa met 1-0.
Linieratings 135-126 en toch maar 1-0

Maar we staan nu op 30 punten en natuurlijk op de 1e plaats.
Hopelijk gaat deze winning streak ff door!!
Donderdag uit bij FC Nookie, deze ploeg staat 11e en heeft 3 geschorste spelers. Maar weer vol aan de bak want ze halen toch nog linieratings van 130+.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
Ja, enkel de posities waar juist oudere spelers staan, zijn niet echt topvervangers, hopelijk kunnen we het opvangen.yockr wrote:Dat ziet er goed uitsjoerd wrote:1-0 winst tegen nummer 4 en we staan EERSTE!!!En je team is nog jong, dus dat is positief voor de toekomst!
Jouw team vind ikzelf nog iets sterker, alleen tegen lord random is zelfs een topteam niet bestand!
-
Ron Jeremy wrote:Dat wordt dan uitlopen de komende wedstrijden. Mijn CB ligt er 8 dagen af en zijn maatje is van glas en raakt geblesseerd van iedere scheet die van de tribune komt. Ook mijn B-CM ligt er af. Donderdag en vrijdag Uefa en dat krijgt voorrang.Den Uier wrote:Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden.Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
De competitie zal op een lager pitje komen te staan en voor donderdag staat het B-team klaar, aangevuld met drie C-spelers en een SW op de verkeerde plekAls ik die pot win, dan valt D.22 niet meer serieus te nemen....
NB: vrijdag tegen de nr.3 maak mij sowieso geen illusies met een veredeld jeugdelftal
Geef maar niet zo snel op hoor !!! Ik speel nog met B spelers omwille ik geen waardige vervangers kan vinden voor mijn overblijvende 29 jarigen. Mijn A-RF ligt momenteel ook in de prak... Langs de andere kant groeien jeugdige spelers weer en hun BP is alweer waardig genoeg aan worden. Het seizoen is nog lang en er kan nog vanalles gebeuren hoor. Ik ga binnenkort weer een hoopje spelers kopen en verkopen en dan zal ik waarschijnlijk ook puntenverlies hebben dus... Geef je elke wedstrijd 100% en het komt wel goed en dan mag ik u volgen op de ranglijst

De kloof is geslagen. Na de uitoverwinning tegen de voormalige nr 1 gaan we aan kop met 4 punten voorsprong op 2 achtervolgers. De 5 resterende wedstrijden van de heenronde zijn tegen de nrs 7,11,12,15 en 16. Kat in bakkie!
Het grappige is dat ik slechts 13 doelpunten gemaakt heb in 10 wedstrijden, en toch 26 punten
. Donderdag zal hier iets aan gedaan moeten worden tegen het FC team, want er zijn maar 2 ploegen die minder doelpunten gemaakt hebben. En toch speel ik altijd 100% offensief...
Het grappige is dat ik slechts 13 doelpunten gemaakt heb in 10 wedstrijden, en toch 26 punten

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Hopla, verdiend gewonnen tegen de tweede in de stand, met 0-1.
We waren 8% beter in linierating en deze was 136, mooi, met 80%agressie, gisteren beker gespeeld en op verplaatsing.
Nu staan we 4 punten los van de nieuwe nr2. Morgen volgt normaal gezien opnieuw een overwinning tegen de voorlaatste in de stand.
We waren 8% beter in linierating en deze was 136, mooi, met 80%agressie, gisteren beker gespeeld en op verplaatsing.
Nu staan we 4 punten los van de nieuwe nr2. Morgen volgt normaal gezien opnieuw een overwinning tegen de voorlaatste in de stand.