Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Verdiend gewonnen tegen de derde in de stand, met 2-1.

We hebben nu samen met de eerste (beter doelpuntensaldo) 3 punten voorsprong op de nieuwe derde.

Morgen normaal een overwinning en donderdag de clash tegen de co-leider.

Een geluk dat we beiden in de beker zitten en ik dus niet moet spelen met mindere moralen.
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 winst tegen nummer 4 en we staan EERSTE!!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden. :wink: Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
Tevreden ? Ja de tribune zit altijd goed vol hé :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
yockr

Post by yockr »

0-0 tegen de leider, die nu 2 staat. Ikzelf sta nu 8e, maar tussen de eerste en 10e is er maar 5 punten verschil!
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
yockr

Post by yockr »

sjoerd wrote:1-0 winst tegen nummer 4 en we staan EERSTE!!!
Dat ziet er goed uit :) En je team is nog jong, dus dat is positief voor de toekomst!
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Den Uier wrote:Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden. :wink: Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
Dat wordt dan uitlopen de komende wedstrijden. Mijn CB ligt er 8 dagen af en zijn maatje is van glas en raakt geblesseerd van iedere scheet die van de tribune komt. Ook mijn B-CM ligt er af. Donderdag en vrijdag Uefa en dat krijgt voorrang.
De competitie zal op een lager pitje komen te staan en voor donderdag staat het B-team klaar, aangevuld met drie C-spelers en een SW op de verkeerde plek :cry: Als ik die pot win, dan valt D.22 niet meer serieus te nemen....

NB: vrijdag tegen de nr.3 maak mij sowieso geen illusies met een veredeld jeugdelftal
Veg

Post by Veg »

Vandaag voor de eerste keer punten verloren omdat ik de wedstrijd had laten schieten voor de Uefa beker.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
racingboj

Post by racingboj »

Ook ik heb de eerste plaats gepakt in D15.

De co-leider verloor zijn match, lichtjes onverwacht.

Maar donderdag kan de situatie weer veranderen omdat we dan tegen de ex-co-leider ( :) )moeten. We spelen op verplaatsing dus het zal geen makkie worden denk ik, al gaan we wel ons best doen om de drie punten mee te pakken.

Verder blijft het spannend in D15, zeer kleine verschillen, ...
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Weer gewonnen.
De 10e op rij!!
Wat gaat het lekker!!!!

Vandaag thuis gewonnen van FC Barsa met 1-0.
Linieratings 135-126 en toch maar 1-0 :?

Maar we staan nu op 30 punten en natuurlijk op de 1e plaats.
Hopelijk gaat deze winning streak ff door!!

Donderdag uit bij FC Nookie, deze ploeg staat 11e en heeft 3 geschorste spelers. Maar weer vol aan de bak want ze halen toch nog linieratings van 130+.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
sjoerd

Post by sjoerd »

yockr wrote:
sjoerd wrote:1-0 winst tegen nummer 4 en we staan EERSTE!!!
Dat ziet er goed uit :) En je team is nog jong, dus dat is positief voor de toekomst!
Ja, enkel de posities waar juist oudere spelers staan, zijn niet echt topvervangers, hopelijk kunnen we het opvangen.
Jouw team vind ikzelf nog iets sterker, alleen tegen lord random is zelfs een topteam niet bestand!
Den Uier

Post by Den Uier »

Ron Jeremy wrote:
Den Uier wrote:Vandaag wonnen we weer met duidelijk ratingverschil van de nr.4. Een TS wat niet up to date was, hebben we eigenlijk niet veel van gemerkt. 136-131 ratings met een paar B spelers. Als we op het einde van het seizoen 138 a 139 halen zijn we tevreden. :wink: Voorlopig blijven we aan de leiding met 30 op 30 in D.22 ! 2 punten los van de nr.2 Bagger United en 6 punten los van de nr.3 en al 12 punten los van de nr. 4 !
Dat wordt dan uitlopen de komende wedstrijden. Mijn CB ligt er 8 dagen af en zijn maatje is van glas en raakt geblesseerd van iedere scheet die van de tribune komt. Ook mijn B-CM ligt er af. Donderdag en vrijdag Uefa en dat krijgt voorrang.
De competitie zal op een lager pitje komen te staan en voor donderdag staat het B-team klaar, aangevuld met drie C-spelers en een SW op de verkeerde plek :cry: Als ik die pot win, dan valt D.22 niet meer serieus te nemen....

NB: vrijdag tegen de nr.3 maak mij sowieso geen illusies met een veredeld jeugdelftal

Geef maar niet zo snel op hoor !!! Ik speel nog met B spelers omwille ik geen waardige vervangers kan vinden voor mijn overblijvende 29 jarigen. Mijn A-RF ligt momenteel ook in de prak... Langs de andere kant groeien jeugdige spelers weer en hun BP is alweer waardig genoeg aan worden. Het seizoen is nog lang en er kan nog vanalles gebeuren hoor. Ik ga binnenkort weer een hoopje spelers kopen en verkopen en dan zal ik waarschijnlijk ook puntenverlies hebben dus... Geef je elke wedstrijd 100% en het komt wel goed en dan mag ik u volgen op de ranglijst :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Wikke
Team President

Post by Wikke »

De kloof is geslagen. Na de uitoverwinning tegen de voormalige nr 1 gaan we aan kop met 4 punten voorsprong op 2 achtervolgers. De 5 resterende wedstrijden van de heenronde zijn tegen de nrs 7,11,12,15 en 16. Kat in bakkie!
Het grappige is dat ik slechts 13 doelpunten gemaakt heb in 10 wedstrijden, en toch 26 punten :lol: . Donderdag zal hier iets aan gedaan moeten worden tegen het FC team, want er zijn maar 2 ploegen die minder doelpunten gemaakt hebben. En toch speel ik altijd 100% offensief...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
racingboj

Post by racingboj »

Hopla, verdiend gewonnen tegen de tweede in de stand, met 0-1.

We waren 8% beter in linierating en deze was 136, mooi, met 80%agressie, gisteren beker gespeeld en op verplaatsing.

Nu staan we 4 punten los van de nieuwe nr2. Morgen volgt normaal gezien opnieuw een overwinning tegen de voorlaatste in de stand.
sjoerd

Post by sjoerd »

Weer 1-0 winst, we staan nu al 8 punten voor op nummer 3, waar we morgen tegen moeten spelen.
Den Uier

Post by Den Uier »

0-1 gewonnen van de nr.4 vandaag. Voorlopig hebben we 33 op 33 !!!! Maaaaaaaaaaaaaar het blessureleed is begonnen en er liggen nu al op 3 dagen tijd 3 A-spelers in de lappenmand en daar zal morgen waarschijnlijk de gevolgen van kennen !!!
Image

As Bari Sinds season 7 !

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”