We begonnen met een 1 op 12 , en we mochten onze titeldoelstelling vergeten. Uit degradatie geraken was de eerste vereiste.
De 2e week begon met een win en onze spelers waren gemotiveerd ook omdat we paar goede transfers hebben binnengehaald en de zwakke schakels hebben verkocht.
Er kwam geen eind aan de zeges zodat we nu op een 2e plaats staan, 2 punten van de leider en 5 doelpunten meer dan de 3e die evenveel punten heeft.
Een mooi verassend seizoen, en we zijn in strijd voor de titel tegen alle verwachtingen in. Met een 35/45 mogen we tevreden zijn.
Onze laatste match hebben we dan ook nog maar eens getoond waarom we in de promotiezone horen.
7-1 Thuis gewonnen en we hebben de achterban van de 9000 overschreden.
proficiat met u comeback, ook proficiat aan maxime,sex_pistols, dangelolo en de rest (oost vlaanderen )
43/45 Daarmee staan we onhoudbaar
op de 1e stek met 9 punten op de 1ste achtervolger en 11 op de 2e achtervolger . We hadden dit niet verwacht, eerder een top 5 leek ons realistisch maar kijk
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
We gaan proberen de leider's positie te behouden, we staan nu comfortabel eerste met 9 punten op de nummer 2. Ik verwacht dat we nog een moeilijke heenronde krijgen maar we zullen proberen het puntenverlies minimaal te houden ondanks de transfers..[/url]
Nipt verloren met 0-1 van de leider, nu sta ik weer 3e door het verlies. En mn A CF die ik juist had aangekocht en zo goed presteerde is nu 8 dagen out
Hopen dat de nr 2 verliest, dan kom ik weer in de promo-zone, maar denk wel dat hij gaat verliezen tegen mij en de leider, dus das toch al 6 punten minder. Seizoen is nog lang
gewonnen tegen de nummer 4
2-1 winst met een zwakke RB positie
We behouden onze 9punten voorsprong op de nummer 2