Divisie C
Moderator: Moderator
6-1 gewonnen van Team.Godlike.......
Ongelooflijk als je zijn team ziet....
We staat nog altijd 3de, een positie die we neit verwacht hadden.
We staan ondertussen 15 punten los van de degradatiegrens, het ziet er naar uit dat we dit jaar makkelijk gaan overleven!
Ongelooflijk als je zijn team ziet....
We staat nog altijd 3de, een positie die we neit verwacht hadden.
We staan ondertussen 15 punten los van de degradatiegrens, het ziet er naar uit dat we dit jaar makkelijk gaan overleven!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 gewonnen van de nummer 5!! Dat brengt deze week op 12/12 !!!!!
We hadden begin van de competitie de doelstelling om ongeveer 45 punten te gaan halen en daarmee rond de 8ste plaats te komen. Met nu al 41 punten en een mooie derde plaats gaan we deze doelstelling makkelijk halen.
We kunnen hierdoor wat eerder gaan beginnen met de verkoop/aankoop van spelers. Dat betekent dan ook weer de TS op een mooie hoogte kan blijven waardoor we volgend seizoen weer goed kunnen beginnen!!!
We hebben er nu al zin in!
We hadden begin van de competitie de doelstelling om ongeveer 45 punten te gaan halen en daarmee rond de 8ste plaats te komen. Met nu al 41 punten en een mooie derde plaats gaan we deze doelstelling makkelijk halen.
We kunnen hierdoor wat eerder gaan beginnen met de verkoop/aankoop van spelers. Dat betekent dan ook weer de TS op een mooie hoogte kan blijven waardoor we volgend seizoen weer goed kunnen beginnen!!!
We hebben er nu al zin in!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Ten eerste iedereen een fijne Pasen gewenst!!
Flink genaaid:
Gotver de gotver!!!!!! Vandaag (op Pasen nb) zijn we flink genaaid door de scheidsrechter. Gezien de strengheid van de scheidsrechter (29%)speelden we allebei met 100% agressie.Mijn agressiefste spelers zijn rond de 45% en zijn agressiefste speler 96% !!!!!!!!!. Aan het einde van de rit verlieten wij de wedstrijd met 9 man en stapte de tegenstander gewoon met 11 het veld af. De directe rode kaart voor mijn CB is nog het ergste, hij is namelijk 4 duels geschorst..
Ik vind het onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen gebeuren.. Dit betekent dat ik voor morgen 4 geschorste basisspelers heb en dus geen kans maak tegen het sterke SV Stramien.
Pffffff, hier kan ik niet zo goed tegen…. Als dit een voorbode is voor de terugronde zullen we moeten uitkijken dat we niet gaan degraderen.
Voor meer weetjes over Achilles, volg de persberichten!!!!
Flink genaaid:
Gotver de gotver!!!!!! Vandaag (op Pasen nb) zijn we flink genaaid door de scheidsrechter. Gezien de strengheid van de scheidsrechter (29%)speelden we allebei met 100% agressie.Mijn agressiefste spelers zijn rond de 45% en zijn agressiefste speler 96% !!!!!!!!!. Aan het einde van de rit verlieten wij de wedstrijd met 9 man en stapte de tegenstander gewoon met 11 het veld af. De directe rode kaart voor mijn CB is nog het ergste, hij is namelijk 4 duels geschorst..
Ik vind het onvoorstelbaar dat dit soort dingen kunnen gebeuren.. Dit betekent dat ik voor morgen 4 geschorste basisspelers heb en dus geen kans maak tegen het sterke SV Stramien.
Pffffff, hier kan ik niet zo goed tegen…. Als dit een voorbode is voor de terugronde zullen we moeten uitkijken dat we niet gaan degraderen.
Ik doe beter met 5(!) geschorsten en 2 gekwetsten.Triple-M wrote:Ten eerste iedereen een fijne Pasen gewenst!!
Flink genaaid:
I love it when a plan comes together.

-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb een bagger seizoen. Als ik een hogere linierating haal van 1 of 2 speel ik gelijk, heb ik er 1 of 2 minder verlies ik. Zelfs al paar keer gelijk met 10 linieratings meer oid.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Gewonnen tegen de nummer 8 met 3-2, en dat met 2 inkomende en 1 uitgaande transfer. Had er niet meer op gerekent!
Voor meer info: Lees de Persberichten van Achilles!!!!!!!!!!!
Voor meer info: Lees de Persberichten van Achilles!!!!!!!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Zoek de fout in je persbericht : "Mocht er nog iets veranderen bij de mooiste club van Nederland, dan bent u de eerste die het hoord!"Triple-M wrote: Voor meer weetjes over Achilles, volg de persberichten!!!!
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A