Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
Het eerste puntverlies is een feit, vandaag werd er bij porcacamunia gelijk gespeeld met 1-1.
Het moest een keer gebeuren natuurlijk.
Ratings 131 - 134 voor Ploffers.
Volgende wedstrijd tegen de nummer 15, die 3 punten moeten we wel binnen kunnen halen.
Eigenlijk verwachten we in de komende 4 wedstrijden 12 punten uit 4 wedstrijden.
We gaan er nu natuurlijk voor om ongeslagen te blijven.
Het moest een keer gebeuren natuurlijk.
Ratings 131 - 134 voor Ploffers.
Volgende wedstrijd tegen de nummer 15, die 3 punten moeten we wel binnen kunnen halen.
Eigenlijk verwachten we in de komende 4 wedstrijden 12 punten uit 4 wedstrijden.
We gaan er nu natuurlijk voor om ongeslagen te blijven.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
- Member of the Soccer Project Association
De hervorming bij La Gantoise1 zit in zijn eindfase. De ploeg is onderverdeeld in 3 Selections (A/B/C). Selection A is de A-ploeg, Selection B en C bestaan uit talentvolle jeugdspelers (hoge headskills/hidden skill)
Momenteel staat La Gantoise1 op een degradatieplaats in D.17 . Met 7 punten op het moment staat de degradatie vast. Er zijn nog 13 matchen te gaan, dus nog 39 punten te verdienen. Om zeker te zijn van behoud zouden we dus minstens 28/39 moeten halen, een onhaalbare zaak volgens Manager Buffalo_rulez. De manager aan het woord:
Momenteel zijn we te licht voor de D reeks. Alle topspelers werden eind vorig seizoen verkocht waardoor het team niet sterk genoeg werd voor de D reeks. Verder is de Teamspirit door al de transfers gereduceerd tot 0%. Deze zal wel stijgen de komende weken, maar dat zal niet volstaan voor behoud. Bovendien is onze huidige A-ploeg nog niet in staat te concurreren met andere teams uit onze Divisie. Er zijn al enkele volwaardige spelers die volgend seizoen de ruggengraat van het team moeten vormen, maar het meerendeel van onze A-ploeg bestaat nog uit onvoltrainde talentvolle spelers.
Volgend seizoen wordt afwachten. Er zijn al enkele spelers die een globale rating hebben van 82% of hoger en de andere spelers van onze A-ploeg hebben alles in huis om dat ook te halen. Volgend seizoen is er maar 1 doelstelling en dat is kampioen spelen! We hopen dat dat zal lukken met onze huidige A ploeg. Als onze A-ploeg te licht is om kampioen te spelen zullen er extra spelers worden aangekocht. Momenteel beschikt La Gantoise1 over een budget van ruim € 145.000.000,00 en indien nodig zal er geld worden vrijgemaakt voor nieuwe jonge topspelers (85%+ <21 jaar), al hopen we dat dat niet nodig zal zijn omdat we voor elke positie minstens 2 talentvolle jeugdspelers hebben die potentieel hebben om een globale rating van 85% of hoger te behalen.
De doelstelling van La gantoise1 is om op korte termijn vanaf volgend seizoen elke keer promotie af te dwingen. We hopen dat we met deze kern vanaf volgend seizoen elk seizoen te kunnen promoveren, zodat we tegen seizoen 25 in de C reeks belanden. Tegen dan zal de ploeg bestaan uit spelers (<25) met een Bp van minstens 71, dan zal de ploeg weer doorgelicht worden en klaargestoomd worden voor de A reeks.
Het bestuur heeft er een goed oog in, de infrastructuur en het geld om een topploeg te worden is al aanwezig, nu moet de trainer en de ploeg zichzelf nog bewijzen! Het stadion heeft momenteel een capaciteit van 27.000 plaatsen. Binnen 2 seizoenen zal het stadion uitgebreid worden naar 30.000 plaatsen, het seizoen erna komen er nog 5.000 plaatsen bij zodat we in de C reeks over een stadion beschikken van 35.000 man, genoeg plaats om onze achterban (momenteel 28.000 man) van plaats te voorzien
Tot zover de visie van het bestuur en de manager
Momenteel staat La Gantoise1 op een degradatieplaats in D.17 . Met 7 punten op het moment staat de degradatie vast. Er zijn nog 13 matchen te gaan, dus nog 39 punten te verdienen. Om zeker te zijn van behoud zouden we dus minstens 28/39 moeten halen, een onhaalbare zaak volgens Manager Buffalo_rulez. De manager aan het woord:
Momenteel zijn we te licht voor de D reeks. Alle topspelers werden eind vorig seizoen verkocht waardoor het team niet sterk genoeg werd voor de D reeks. Verder is de Teamspirit door al de transfers gereduceerd tot 0%. Deze zal wel stijgen de komende weken, maar dat zal niet volstaan voor behoud. Bovendien is onze huidige A-ploeg nog niet in staat te concurreren met andere teams uit onze Divisie. Er zijn al enkele volwaardige spelers die volgend seizoen de ruggengraat van het team moeten vormen, maar het meerendeel van onze A-ploeg bestaat nog uit onvoltrainde talentvolle spelers.
Volgend seizoen wordt afwachten. Er zijn al enkele spelers die een globale rating hebben van 82% of hoger en de andere spelers van onze A-ploeg hebben alles in huis om dat ook te halen. Volgend seizoen is er maar 1 doelstelling en dat is kampioen spelen! We hopen dat dat zal lukken met onze huidige A ploeg. Als onze A-ploeg te licht is om kampioen te spelen zullen er extra spelers worden aangekocht. Momenteel beschikt La Gantoise1 over een budget van ruim € 145.000.000,00 en indien nodig zal er geld worden vrijgemaakt voor nieuwe jonge topspelers (85%+ <21 jaar), al hopen we dat dat niet nodig zal zijn omdat we voor elke positie minstens 2 talentvolle jeugdspelers hebben die potentieel hebben om een globale rating van 85% of hoger te behalen.
De doelstelling van La gantoise1 is om op korte termijn vanaf volgend seizoen elke keer promotie af te dwingen. We hopen dat we met deze kern vanaf volgend seizoen elk seizoen te kunnen promoveren, zodat we tegen seizoen 25 in de C reeks belanden. Tegen dan zal de ploeg bestaan uit spelers (<25) met een Bp van minstens 71, dan zal de ploeg weer doorgelicht worden en klaargestoomd worden voor de A reeks.
Het bestuur heeft er een goed oog in, de infrastructuur en het geld om een topploeg te worden is al aanwezig, nu moet de trainer en de ploeg zichzelf nog bewijzen! Het stadion heeft momenteel een capaciteit van 27.000 plaatsen. Binnen 2 seizoenen zal het stadion uitgebreid worden naar 30.000 plaatsen, het seizoen erna komen er nog 5.000 plaatsen bij zodat we in de C reeks over een stadion beschikken van 35.000 man, genoeg plaats om onze achterban (momenteel 28.000 man) van plaats te voorzien
Tot zover de visie van het bestuur en de manager
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
-
Ja hoor ik had er al rekening meegehouden. Mijn C-CB ook nog eens geblesseerd. Ik durf eigenlijk niet eens meer CB's op te stellen, maar aan de andere kant: dan raken ze wel geblesseerd tijdens de trainingRon Jeremy wrote:2-1 overwinning met 5 B-spelers. 134-er ondanks een rode kaart van, jawel een CB.
Donderdag kan de 3e plek worden vastgelegd bij een overwinning op de nummer 4. Dit moet dan wel gebeuren zonder mijn eerste drie CB's. CB nummer 4 en 5 halen gelukkig 67 dus het moet te doen zijn, zolang ze niet geblesseerd raken.

Wat een k**zooi; ik word er doodziek van.......
-
Ik heb er nog een paar, maar dan moet je er wel een ziekenhuis bijbouwenDen Uier wrote:3-0 gewonnen met ond B-team tegen de laatste. En we zoeken nog steeds een CB en hebben er al 10M voor over

Het gat met de nummer 4 is vergroot naar 9 punten door een nette 1-2 overwinning met een half kapotte ploeg. De rest van het seizoen staat in het teken van handelen dus er zullen hier en daar punten gemorst gaan worden.
Nog maar een seizoentje in D.22; kan ik in ieder geval wel weer deelnemen aan de Uefa

-
Het seizoen is nog lang hé enneuh ... ik was niet van plan op te gaan dus we zullen zien wat voor spelers we kunnen binnen halenRon Jeremy wrote:Ik heb er nog een paar, maar dan moet je er wel een ziekenhuis bijbouwenDen Uier wrote:3-0 gewonnen met ond B-team tegen de laatste. En we zoeken nog steeds een CB en hebben er al 10M voor over![]()
Het gat met de nummer 4 is vergroot naar 9 punten door een nette 1-2 overwinning met een half kapotte ploeg. De rest van het seizoen staat in het teken van handelen dus er zullen hier en daar punten gemorst gaan worden.
Nog maar een seizoentje in D.22; kan ik in ieder geval wel weer deelnemen aan de Uefa

-
Morgen tegen de nr.11 maar we kampen met 3 blessures en fitheidsproblemen. Dus een halve B ploeg zal zich mogen klaar maken. Ondertussen zijn we ook nog eens wat spelertjes aan het aankopen en verkopen en onze TS zit weer onder de 90%. We zullen waarschijnlijk door de samenloop van deze omstandigheden onze leiderspositie kwijtspelen !
-
We verliezen alweer en niet eens onze fout. 4 blessures op 4 dagen tijd, schorsingen,... Donderdag krijgen we het weer zeer moeilijk. We missen dan maar liefst 6 spelers in totaal !!! Tja hoe het nu verder moet weet ik eigenlijk niet want op deze manier drukt sp je met je rug tegen de muur qwa blessures alvast !Zonder deze blessures ban ik zeker van dat we nog niet 1 wedstrijd verloren hadden maar ja... 

Vandaag de topper tegen de (voormalige) nr 2 gewonnen. Daardoor heb ik nu 11 punten voorsprong op de eerste achtervolger. Het bekertje is nu wel binnen
.
De stand in D.3:
1 Kick and Rush 59
2 st-joris sportief 48
3 Rearviewmirror FC 47
4 the pierkens 42
5 Locomotiv Steps 41

De stand in D.3:
1 Kick and Rush 59
2 st-joris sportief 48
3 Rearviewmirror FC 47
4 the pierkens 42