0-7 winst.. weer een stapje dichter bij promotie
Ik vertrek nu op vakantie naar frankerijk, heb al men vrb's en Liga matchen ingesteld,.. nu maar hopen dat ik niet te veel blessures en kaarten krijg waardoor ik verlies . Maar heb een tamelijk ruime voorsprong dus hij zal niet compleet wegzijn
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
1-3 winst, keepers hebben zich weer op zijn best getoond ze mn A-keeper was geschorst, mijn B-keeper startte dus aan de wedstrijd, maar kreeg na 75min een rode kaart. Dus moest mijn 35-jarige c-keeper aan de bak lol
Sex_Pistols wrote:1-3 winst, keepers hebben zich weer op zijn best getoond ze mn A-keeper was geschorst, mijn B-keeper startte dus aan de wedstrijd, maar kreeg na 75min een rode kaart. Dus moest mijn 35-jarige c-keeper aan de bak lol
Sex_Pistols wrote:1-3 winst, keepers hebben zich weer op zijn best getoond ze mn A-keeper was geschorst, mijn B-keeper startte dus aan de wedstrijd, maar kreeg na 75min een rode kaart. Dus moest mijn 35-jarige c-keeper aan de bak lol
CASTILLO
em eef geen enkele goal binnengelaten, we hebben zelf in dat kwartier, een 1-1 stand omgezet naar een 1-3 voorsprong, lang leve castillo
1-0 gewonnen en blijven 3e, maar heb de nr 2 heeft gewonnen tegen de nr 1, zijn eerste nederlaag, dus nu staat nr 2 op 1. en ik sta er 3 punten van af, volgende week moetk ik tegen hem, als ik dat kan winnen ben ik kampioen
En in de heenronde hebk ik in zijn stadion gewonnen met 0-1 en een zwakker team,moet lukken, let us hope
4-1 gewonnen tegen de nummer 14.vieri verloor alweer(tegen Real Steiger)!en ook FC TITANII verloor!Ksta nu 10 punten voor op de nummer 2,3 en 4.Nu ben ik echt wel zeker van het kampioenschap!
Top 4 in G.348 1. SV Loppem 22-57
3. vieri 22-47
3. FC TITANII 22-47
4. Real Steiger 22-47
7-1 gewonnen, de eerste verliest van de 3de, dus sta ik weer alleen eerste het zal nog spannend worden mijn ene keeper is geblesseerd, dus ik heb nu maar 1 keeper meer