Ron Jeremy wrote:Heb ik iets gemist? Bij mijn wedstrijdstatistieken staan ook de reserves van beide ploegen.
Of heb ik gewoon een bugje ?
Bij mij ook! geen bugje dus denk ik! Het viel mij laatst wel op toen er iemand een voorbeeld van een interland had gemaakt dat die reserve spelers er toen ook bij stonden!
Is geen bug, ik denk dat het een kleine verandering is in het spel
Ron Jeremy wrote:Heb ik iets gemist? Bij mijn wedstrijdstatistieken staan ook de reserves van beide ploegen.
Of heb ik gewoon een bugje ?
Bij mij ook! geen bugje dus denk ik! Het viel mij laatst wel op toen er iemand een voorbeeld van een interland had gemaakt dat die reserve spelers er toen ook bij stonden!
Is geen bug, ik denk dat het een kleine verandering is in het spel
Wat zou het beste zijn?
Ik heb momenteel 2 speelklare LM's, een met een BP van 67 en een van 64 ...
Ik nam dus altijd degene met 67, maar die heeft wel een aggressie van 92, en de andere maar een aggressie van 50...
De 92 steekt heel wat boven het andere hoogste van 59 aggressie, dus nu is mijn vraag:
Wat zou het beste zijn? De LM met een BP van 67 en een lagere aggressie instellen of de LM van 64 en een hogere ( +25-35%) agressie instellen?
hegrow wrote:Wat zou het beste zijn?
Ik heb momenteel 2 speelklare LM's, een met een BP van 67 en een van 64 ...
Ik nam dus altijd degene met 67, maar die heeft wel een aggressie van 92, en de andere maar een aggressie van 50...
De 92 steekt heel wat boven het andere hoogste van 59 aggressie, dus nu is mijn vraag:
Wat zou het beste zijn? De LM met een BP van 67 en een lagere aggressie instellen of de LM van 64 en een hogere ( +25-35%) agressie instellen?
Bedankt!
Zeker die van 64 nemen. Die 3 bp minder wordt echt ruimschoots overtroffen door de 30% hogere agressie die je instelt. Al zou je 10% agressiever spelen, dan nog zou het beter zijn.
Wat zijn zoal de dingen die je zeker niet kan doen als je budget negatief is?
Je kan dan toch nog steeds matchen spelen en lonen betalen he?
Ik bedoel een beetje onder nul, geen 2M .
hegrow wrote:Wat zijn zoal de dingen die je zeker niet kan doen als je budget negatief is?
Je kan dan toch nog steeds matchen spelen en lonen betalen he?
Ik bedoel een beetje onder nul, geen 2M .
Ja, matchen spelen wel, geen contracten verlengen, geen nieuw veld aanleggen, niet deelnemen aan frC voor geld.
vraagje:, hoeveel moraal = 1 rating ??? dit zou zeer handig zijn op te weten bij transfers
S21: 4th in H279
S22: 1th in H279
Round 7 SP cup http://www.spcommunitiez.com/131_rsc_otvschoppers
S23:1th in G 99
Round 6 sp cup
S24 4th in F33
Round 3 sp cup
S25 now on 3th place
now round 6 sp cup