Ik kom volgend seizoen weer lekker in het C-topic posten. Niet in mijn vertrouwde C-7 divisie, maar wel in C.9.
het hangt er voorlopig nog een beetje vanaf of we in C. gaan blijven of niet. de Ts staat zeker niet meer op peil, maar ik heb wel nog steeds mijn A-ploeg. nu ja, als daar een blessure of schorsing opduikt, heb ik het wel zitten.
voorlopig dus nog even de kat uit de boom kijken hoe het gaat lopen, maar ik kijk er wel naar uit
Forummers in C - Seizoen 23
Achilles - Triple-M - C. 8
FC EbaIba - EbaIba - C. 8
AS Bari - Den Uier - C. 8
Wikke - Kick and Rush - C.1
T-man - AC ManU - C.6
Royal FC - el stino - C.9
el stino wrote:Ik kom volgend seizoen weer lekker in het C-topic posten. Niet in mijn vertrouwde C-7 divisie, maar wel in C.9.
het hangt er voorlopig nog een beetje vanaf of we in C. gaan blijven of niet. de Ts staat zeker niet meer op peil, maar ik heb wel nog steeds mijn A-ploeg. nu ja, als daar een blessure of schorsing opduikt, heb ik het wel zitten.
voorlopig dus nog even de kat uit de boom kijken hoe het gaat lopen, maar ik kijk er wel naar uit
Helaas geen C.7 deze keer, daar bivakkeer ik namelijk nog wel steeds
Forummers in C - Seizoen 23
T-man - AC ManU - C.6
FC Calzone - Avado - C.7
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Sjoerd1991 - SVV - C.1
T-man - AC ManU - C.6
FC Calzone - Avado - C.7
Ik zie het wel zitten voor mij. Er zijn veel teams bij die me pijn kunnen doen, zeker op maandag. Ik verschiet ervan dat er nog tussen zitten met een relatief zwak B-team. En hopen op strenge scheidsen. Ik geef mezelf toch plek 5 aan het eind.
Ik zie het wel zitten voor mij. Er zijn veel teams bij die me pijn kunnen doen, zeker op maandag. Ik verschiet ervan dat er nog tussen zitten met een relatief zwak B-team. En hopen op strenge scheidsen. Ik geef mezelf toch plek 5 aan het eind.
Ik ben zwakker dan vorig seizoen en daarom wordt het vechten voor behoud. Ik heb wel het geld voor directe versterkingen, maar ik denk dat het beter is dat niet aan een speler te investeren! Jij hebt trouwens een aantal topspelers aangetrokken!
T-man - AC ManU - C.6
FC Calzone - Avado - C.7
Ploffers - SanderPlof - C6
Ploffie is ook weer terug in C.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
Hannibal - De Willy's - C2
T-man - AC ManU - C.6
FC Calzone - Avado - C.7
Ah, ik zag dat ik er ook al tussen stond Ik ben nog steeds aan het reorganiseren dus ik weet nog niet wat we gaan doen volgend seizoen in C Onze TS staat voorlopig zeer laag dus dat zal al voor een slechte seizoensstart zorgen.
Den Uier wrote:Ah, ik zag dat ik er ook al tussen stond Ik ben nog steeds aan het reorganiseren dus ik weet nog niet wat we gaan doen volgend seizoen in C Onze TS staat voorlopig zeer laag dus dat zal al voor een slechte seizoensstart zorgen.
Dan hoop ik dat ik de eerste week tegen je speel
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Kick and Rush - Wikke C.1
De Willy's - Hannibal C.2
AC ManU - T-man C.6
FC Calzone - Avado - C.7
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Kick and Rush - Wikke C.1
De Willy's - Hannibal C.2
AC ManU - T-man C.6
Sparta Palmeiras - Mr Charlie - C7
FC Calzone - Avado - C.7