In de competitie maandag moet ik al meteen tegen het enige FC team in mijn reeks nochtans hebben mijn A's 100% & 100%.
Zou ik mijn B-team laten spelen dat zowiezo wint maar met minder doelpunten zodat men A's in 2 Vrb's kunnen meedoen ?
Mijn bedoeling is dat ik mijn A's zoveel mogelijk fitheid en moraal tegen dinsdag krijg ...
Dan is het beter dat je A-team maar 1 VrB speelt, dat is genoeg om de moraal weer op 100 (of 99) te krijgen en de fitheid zal ook de helft dalen dan wanneer je er 2 speelt.
K thx
Dus B-team -> competitie en 2vrb
en A-team 1 Vrb
Merci
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Het is normaal dat je er al zo vroeg op kon, er worden nu geen wedstrijden gesimuleerd. De geschatte resterende tijd zal wellicht nog niet aangepast zijn.
Glen DV wrote:Iemand enig idee hoeveel de fantevredenheid stijgt/daalt bij de verschillende wedstrijden?
Is dat niet 2% bij Ligawedstrijden, en 1% bij Vrb' en Vr's? Ben niet zeker, hé!
Als da waar is ga ik nog heel veel werk hebben dit seizoen . Mijn fantevredenheid is ongeveer 30% gedaald door degradatie. Dit bezorgt mij dus ook een financiële kater aangezien ik bij mijn thuismatchen mijn ticketprijs veel lager moet zetten dan normaal .
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Glen DV wrote:Iemand enig idee hoeveel de fantevredenheid stijgt/daalt bij de verschillende wedstrijden?
Als da waar is ga ik nog heel veel werk hebben dit seizoen . Mijn fantevredenheid is ongeveer 30% gedaald door degradatie. Dit bezorgt mij dus ook een financiële kater aangezien ik bij mijn thuismatchen mijn ticketprijs veel lager moet zetten dan normaal .
Daalt de fantevredenheid dan bij een degradatie? Ik kan mij niet herinneren dat dat bij mij ook het geval was!
Bombay wrote:
Daalt de fantevredenheid dan bij een degradatie? Ik kan mij niet herinneren dat dat bij mij ook het geval was!
Ja gisteren morgen stond het toch ineens op 69% en heb het toch nog nooit zo laag geweten.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Vraagje:
Ik wil het volgende doen: Ik wil een link maken naar een site (van mijn VrB). Maar in plaats van gewoon de site in mijn onderschrift te zetten wil ik iets doen zoals dit: Als je nu op deze klikt, dan ge je onmiddelijk naar de site . Kan iemand uitleggen hoe dit moet ?
Timmyboy1 wrote:Vraagje:
Ik wil het volgende doen: Ik wil een link maken naar een site (van mijn VrB). Maar in plaats van gewoon de site in mijn onderschrift te zetten wil ik iets doen zoals dit: Als je nu op deze klikt, dan ge je onmiddelijk naar de site . Kan iemand uitleggen hoe dit moet ?
Timmyboy1 wrote:Vraagje:
Bombay wrote:
De fan tevredenheid daalt sterk bij degradatie. Is ook niet meer dan logisch.
Ron Jeremy wrote:Opvallend: bij de sim van zat 19 april stond sim-tijd 40 minuten. Ik kon echter nog geen 10 minuten later alweer op sp
Meer mensen? Klopt dit?
De geschatte tijd is de tijd die de zelfde sim duurde echter een week eerder. Vorige week waren er nog een hoop wedstrijden. Vandaar dat de tijd nog wat langer staat.
Glen DV wrote:
De fan tevredenheid daalt sterk bij degradatie. Is ook niet meer dan logisch.
Is idd niet meer dan logisch. Maar ik kan het mij wel niet meer herrineren dat dit bij mij ook het geval was!
Kent er iemand het correcte antwoord op de vraag van Glen DV, want ik ben niet zeker van mijn antwoord en zou het ook wel willen weten!