we zullen zien wat het gaat geven dit seizoen in C.9. de heenronde zal denk ik niet veel soeps zijn. alles zal afhangen van onze blessures/schorsingen/Ts.
Moderator: Moderator
Wij gaan het al direct mogen uitvechten... Ben benieuwd wie er morgen aan het langste eind trekt. Veel succes in elk geval.el stino wrote:vandaag is onze oude Lf nog de deur uit gegaan, resultaat: onze Ts nog wat gezakt![]()
we zullen zien wat het gaat geven dit seizoen in C.9. de heenronde zal denk ik niet veel soeps zijn. alles zal afhangen van onze blessures/schorsingen/Ts.
voor mij al direct een verliesapology240 wrote:Wij gaan het al direct mogen uitvechten... Ben benieuwd wie er morgen aan het langste eind trekt. Veel succes in elk geval.el stino wrote:vandaag is onze oude Lf nog de deur uit gegaan, resultaat: onze Ts nog wat gezakt![]()
Hopelijk levert het duel ons niet teveel kaarten of blessures op...
Ik doe niet mee voor de titel hoor, ik wil nog veel transfers gaan doen. Ik zit nu ook een beetje met tegenslag, vandaag zijn twee CM's van me geblesseerd geraakt: eentje met bp72 en eentje met bp70.apology240 wrote:3 punten zijn binnen.
Vond het al raar El Stino dat je je C LB opgesteld had. Maar nu weet ik het dus... Je A LB was geblesseerd. Waarom heb je dan je B LB niet opgesteld ? Die haalt toch een prestatie achteraan de 60 ?
Spijtig van mijn rode kaart, moet ik al direct een goeie missen tegen een titelkandidaat (Vegattack)
Over de Linerating kan ik niet klagen : 138. Was zonder die rode kaart normaal nog meer geweest...
Ik welVeg wrote:Ik doe niet mee voor de titel hoor, ik wil nog veel transfers gaan doen. Ik zit nu ook een beetje met tegenslag, vandaag zijn twee CM's van me geblesseerd geraakt: eentje met bp72 en eentje met bp70.apology240 wrote:3 punten zijn binnen.
Vond het al raar El Stino dat je je C LB opgesteld had. Maar nu weet ik het dus... Je A LB was geblesseerd. Waarom heb je dan je B LB niet opgesteld ? Die haalt toch een prestatie achteraan de 60 ?
Spijtig van mijn rode kaart, moet ik al direct een goeie missen tegen een titelkandidaat (Vegattack)
Over de Linerating kan ik niet klagen : 138. Was zonder die rode kaart normaal nog meer geweest...
Serieus Veg? Met een ploeg als de jouwe kan je toch makkelijk meedoen voor de titel. Sterker, ik denk dat je moeite zal moeten doen om niet bij de eerste 2 te eindigen.Veg wrote:Ik doe niet mee voor de titel hoor, ik wil nog veel transfers gaan doen. Ik zit nu ook een beetje met tegenslag, vandaag zijn twee CM's van me geblesseerd geraakt: eentje met bp72 en eentje met bp70.apology240 wrote:3 punten zijn binnen.
De reeks is echt sterk, de helft van de teams kan een ploeg opstellen met prestatie 70 en meer. Ik heb ook al twee teams gezien die me kwa bp duidelijk het nakijken geven. Ik zal straks eens een analyse maken van de tegenstanders. Ik kan wel voor promotie gaan door nog enkele spelers aan te kopen, maar momenteel wil ik me richten op de lange termijn en niet op de korte termijn.hannibal wrote: Serieus Veg? Met een ploeg als de jouwe kan je toch makkelijk meedoen voor de titel. Sterker, ik denk dat je moeite zal moeten doen om niet bij de eerste 2 te eindigen.
Idd. ja, je zit in een heel sterke reeks. Ben die RIP_Ferda al een paar keer tegengekomen op de transferlijstVeg wrote:De reeks is echt sterk, de helft van de teams kan een ploeg opstellen met prestatie 70 en meer. Ik heb ook al twee teams gezien die me kwa bp duidelijk het nakijken geven. Ik zal straks eens een analyse maken van de tegenstanders. Ik kan wel voor promotie gaan door nog enkele spelers aan te kopen, maar momenteel wil ik me richten op de lange termijn en niet op de korte termijn.hannibal wrote: Serieus Veg? Met een ploeg als de jouwe kan je toch makkelijk meedoen voor de titel. Sterker, ik denk dat je moeite zal moeten doen om niet bij de eerste 2 te eindigen.
EDIT: Analyse gemaakt van de teams die er op papier het beste uitzien.
AC Sparta Praha 72,73 49,55
1.FC Willy Karlovy Vary 72,27 16,73
FC Unirea Iasi 71,82 21
RIP Ferda_team 71,64 6,45
VegAttack 71,45 17,82
Desportivo da Malagueira 71,27 25,45
FC Nechce 71,18 24,36
AC Sparta Praha lijkt me te agressief en FC Unirea Iasi heeft een oud team. De enige teams die me op dit moment beter lijken als mezelf op papier zijn 1.FC Willy Karlovy Vary en RIP Ferda_team.
Het team van 1.FC Willy Karlovy Vary steekt kop en nek boven de rest uit en ook zijn B-team is top, lage agressie en niet te oud. Deze ploeg zou los kampioen moeten spelen. RIP Ferda_team is in mijn ogen het team van de toekomst want hun bp en agressie ziet er nu al beter uit als die van mij en hun spelers zijn nog heel jong. Enige zwak punt momenteel aan dit team is dat hun B-kern niet op alle posities van degelijk niveau is.
Een deel teams onder mij zijn maar niet veel zwakker dus ook tegen hun zal het spannend worden en bovendien spelen er nog enkele zeer ervaren managers mee. Indien ikzelf ervoor ga dan zal ik een spannende strijd hebben voor de tweede plaats samen met nog heel wat andere teams. Zelf ben ik echter van plan om er niet helemaal voor te gaan, ik moet nu eerst enkele dingen doen die ik moeilijker kan doen wanneer ik in een reeks hoger zou spelen. Ook zal ik meer friendly's spelen als normaal waardoor de moraal van mijn A-team er minder goed voor zal staan. Wat ik wel zal doen is iedere wedstrijd een zo goed mogelijk team opstellen, ik laat me niet opzettelijk verliezen. De komende weken verwacht ik echter zwaar puntenverlies want mijn teamspirit staat er niet goed voor.