Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

el stino wrote:zal ik dan even mijn commentaar en discussiepunten geven op de gebeurtenissen binnen B.3 8)

discussiepunt 1:
Na het vertrek van el stino gaat het dit seizoen precies extra vlot voor de ploegen van Celtic en Fresh. Hoe dit te verklaren? :D

discussiepunt 2:
Manager Fresh haalde deze morgen een fabelachtige 146 rating. :o Hierdoor blijft hij ongeslagen op kop. Gaat hij voor promotie? :wink:

discussiepunt 3:
Ook de ploeg van Celtic lijkt mee te dingen naar een promotieplaats. Met nog een 'vrij simpel' programma voor de boeg zorgt hij mssn voor de verrassing van de heenronde?

discussiepunt 4:
Onderaan blijft het een bittere strijd voor behoud voor Canta. Haalt hij het mijn agressieloze ploeg of moet hij toch de duimen leggen? Het puntenverschil tussen de n°10 en een promotieplek is immers maar 6ptn. Tijd dus dat er een beetje klaarheid komt deze week.
Discussiepunt 5: waarom vernoem je enkel uw "copains", d'r zijn nog ploegen in B3 hoor :P
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

T-man wrote: Discussiepunt 5: waarom vernoem je enkel uw "copains", d'r zijn nog ploegen in B3 hoor :P
CIINI, Lion Team en fc bruges komen niet of zeer af en toe op het forum kijken. dan blijven alleen maar copains over uit B.3 om iets over te zeggen :P
en nop's niet vergeten, maar die weet wrs al dat hij gaat degraderen :P

uit B.1:
de 'gekendere' managers die soms op het forum komen RSCA Prince, Isis, Bosman
RSCA Prince staat mooi op kop met 22ptn. Isis daarentegen moeten we onderaan het klassement gaan zoeken :(
net in haar 10e seizoen B.1 begint de mentale weerslag te komen dat ze nog nooit van de A heeft kunnen proeven.
kom op Isis, toon dat je een ware B-topploeg hebt en dat je niets voor niets de beker 2x hebt gewonnen. :wink:

Bosman is net zoals nop's bezig aan een herstructurering.

uit B.2:
slechts 3 Belgen zijn er hier terug te vinden :shock:
Bruggenhof op een 5e plaats. Lindenhof en Vesalius moeten we terugzoeken in de degradatiezone.

alle hoop is dus gevestig op RSCA Prince en de 2 copains uit B.3 die mee kunnen strijden voor een promotieplaats naar A.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

el stino wrote:zal ik dan even mijn commentaar en discussiepunten geven op de gebeurtenissen binnen B.3 8)

discussiepunt 1:
Na het vertrek van el stino gaat het dit seizoen precies extra vlot voor de ploegen van Celtic en Fresh. Hoe dit te verklaren? :D

discussiepunt 2:
Manager Fresh haalde deze morgen een fabelachtige 146 rating. :o Hierdoor blijft hij ongeslagen op kop. Gaat hij voor promotie? :wink:

discussiepunt 3:
Ook de ploeg van Celtic lijkt mee te dingen naar een promotieplaats. Met nog een 'vrij simpel' programma voor de boeg zorgt hij mssn voor de verrassing van de heenronde?

discussiepunt 4:
Onderaan blijft het een bittere strijd voor behoud voor Canta. Haalt hij het mijn agressieloze ploeg of moet hij toch de duimen leggen? Het puntenverschil tussen de n°10 en een promotieplek is immers maar 6ptn. Tijd dus dat er een beetje klaarheid komt deze week.
Fresh en Celtic staan daar nu idd mooi bovenaan, met respectievelijk een 1e en een 3e plaats. Ikzelf sta 10e op het moment. Maar heb al wel tegen de 2 zwakke broertjes gespeeld. Ik zie het echt wel somber in, maarja, dat was te voorspellen. Ook moet ik ouderen vervangen, waar ik niet kapitaalkrachtig genoeg voor ben :? Maarja, we blijven strijden tot het voorbij is zeker... :)
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
Prince88

Post by Prince88 »

cantagallina wrote:Fresh en Celtic staan daar nu idd mooi bovenaan, met respectievelijk een 1e en een 3e plaats. Ikzelf sta 10e op het moment. Maar heb al wel tegen de 2 zwakke broertjes gespeeld. Ik zie het echt wel somber in, maarja, dat was te voorspellen. Ook moet ik ouderen vervangen, waar ik niet kapitaalkrachtig genoeg voor ben :? Maarja, we blijven strijden tot het voorbij is zeker... :)
Ik wens je alvast veel succes morgen! Winst voor jou komt ons beide goed uit :)
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88

Post by Prince88 »

Zonde! Een rode kaart in de 63' minuut maakt me 1% slechter op het veld van FC Red Devils. Dit is wel heel jammer en smaakt een beetje zuur na gisteren. Hierdoor zijn we ook teruggevallen naar plek 3 met de nummers 4 t/m op slechts 1 punt minder.

We hebben voor de rest van de week wel een probleem. We liggen helaas nog niet uit de beker, het team van vorige week was gewoon té slecht. Donderdag thuis tegen Berginal Geerschot en vrijdag uit tegen Gargzdas worden hierdoor extra lastig. Zij zitten al niet meer in de beker. Het zal dus puzzelen worden, aangezien ik vrijdag ook goed voor de dag wil komen, maar dat brengt risico dat ik ze allebei ga verliezen. Wordt dus nog lastig...
el stino

Post by el stino »

Prince88 wrote:Het zal dus puzzelen worden, aangezien ik vrijdag ook goed voor de dag wil komen, maar dat brengt risico dat ik ze allebei ga verliezen. Wordt dus nog lastig...
niet nadenken, maar gewoon donderdag gaan voor de winst tegen Canta :mrgreen:
als je gaat beginnen puzzelen riskeer je om bij Canta en bij FC Gargzdas punten te verliezen. ik zou dus opteren om donderdag de 3 punten proberen te pakken en zien wat er vrijdag van overschiet. Gargzdas gaat nog punten verliezen vermoed ik, dus die kun je wel terug inhalen. :wink:

sorry Canta, concentreer jij maar op de clash vrijdag tegen Celtic :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

el stino wrote:
Prince88 wrote:Het zal dus puzzelen worden, aangezien ik vrijdag ook goed voor de dag wil komen, maar dat brengt risico dat ik ze allebei ga verliezen. Wordt dus nog lastig...
niet nadenken, maar gewoon donderdag gaan voor de winst tegen Canta :mrgreen:
als je gaat beginnen puzzelen riskeer je om bij Canta en bij FC Gargzdas punten te verliezen. ik zou dus opteren om donderdag de 3 punten proberen te pakken en zien wat er vrijdag van overschiet. Gargzdas gaat nog punten verliezen vermoed ik, dus die kun je wel terug inhalen. :wink:

sorry Canta, concentreer jij maar op de clash vrijdag tegen Celtic :P
Hehe, nenee. Ik ga er voor om donderdag te winnen. Vrijdag kan ik toch niets halen.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Prince88

Post by Prince88 »

Ik zal me inderdaad beter kunnen concentreren op donderdag. Vrijdag wordt idd zoiezo lastig en ik loop een te groot risico anders om beide te verliezen, en dan ben ik verder van huis.

Ook al weer een nieuw probleem: vandaag m'n B-CM geblesseerd geraakt voor 5 dagen in de 10u sim. Per ongeluk m'n pool-uitnodigingen voor vandaag open laten staan, resultaat; B-RB blesseert zich in de 14u sim, ook voor 5 dagen. A-RB is al geschorst voor donderdag, samen met nog 3 anderen. Ik heb maar 2 RB's. Leuk dus :?
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Prince88 wrote:Ik zal me inderdaad beter kunnen concentreren op donderdag. Vrijdag wordt idd zoiezo lastig en ik loop een te groot risico anders om beide te verliezen, en dan ben ik verder van huis.

Ook al weer een nieuw probleem: vandaag m'n B-CM geblesseerd geraakt voor 5 dagen in de 10u sim. Per ongeluk m'n pool-uitnodigingen voor vandaag open laten staan, resultaat; B-RB blesseert zich in de 14u sim, ook voor 5 dagen. A-RB is al geschorst voor donderdag, samen met nog 3 anderen. Ik heb maar 2 RB's. Leuk dus :?
Concentreer je daarom maar op de vrijdagmatch ;) Toch wens ik je uiteraard veel succes donderdag!

Prince88

Post by Prince88 »

Het komt allemaal even niet lekker uit deze week: we krijgen sigma olomouc juist op maandag op bezoek, terwijl hij op alle andere dagen slechter presteert, vanwege zijn vele belangrijke VrB's; dinsdag pech met een rode kaart; niet uit de beker vorige week; geen RB kunnen opstellen donderdag; en dan tot overmaat van ramp op gargzdas uit op vrijdag.... :?

ben ik een onheils ziener of wat :P

Maar jij ook veel succes hè, donderdag. Blijven toch leuke matches tegen medeforummers en 'landgenoten'.
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Damn, door rode kaart in de 24e minuut verloren :? Als ik zelfs de matchen waar ik nrml beter ben niet kan winnen ziet het er slecht uit. Damn :s

Prince88

Post by Prince88 »

cantagallina wrote:Damn, door rode kaart in de 24e minuut verloren :? Als ik zelfs de matchen waar ik nrml beter ben niet kan winnen ziet het er slecht uit. Damn :s
Kwam mij niet zo slecht uit...
Zelf ook een lelijke rode kaart al in de 63' minuut en A-keeper valt gebleseerd uit en is pas over 6 dagen weer beschikbaar :?

Wel blij met de punten dus, maar voor morgen ziet het er niet zo goed uit, we zien wel.
Prince88

Post by Prince88 »

Eerlijk gezegd nog een onverwacht hoge rating gehaald van 138, maar het was, zoals verwacht, niet genoeg om te tippen aan fc gargzdas. Met zijn 141 was hij iets beter en won daardoor ook met 1-0. Jammer, maar niks aan te doen.

Hierdoor zakken we wel naar de 5e plaats, maar het zit allemaal maar dicht op elkaar. Maandag uit op kotehulky. Moet te iets te halen zijn. Ik kan met bijna heel m'n A-ploeg aantreden (op een gebleseerde keeper na) en de scheids is wat agressiever. Het zou alleen wel jammer zijn, mocht hij over het randje spelen en geen kaarten pakken, wat niet geheel ondenkbaar zou zijn...
Prince88

Post by Prince88 »

Terug van een trainingsweekendje Zwarte Woud :)

Bij terugkomst krijg ik te zien dat ik gister wederom beter was (134-136), maar toch weer een gelijkspel. Zonde. Vandaag uiteraard eenvoudig kunnen winnen tegen de helden in opleiding van Noppp. Hierdoor konden we weer 2 plaatsjes stijgen tot op plaats 4.

Donderdag mogen we de heenronde afsluiten tegen runner up LT Bayern; begonnen in s16 en daarna elk seizoen kampioen geworden vanaf s17 tot nu. Het zal een lastig partijtje worden, want zijn team staat er...
EbaIba

Post by EbaIba »

Waarom stopt Celtic???
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”