Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

9jantje9
Member of the Soccer Project Association

Post by 9jantje9 »

gewonnen :D daarna 1-1 tegen nr 4 nu van stek 14 naar 12 Dergradatie kan ik zo misschien nog voorkomen :D
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Argentinaman
Team President

Post by Argentinaman »

2-1 gewonnen. Sta vijfde maar met maar 1 wedstrijd achterstand op de derde :D (onze doelstelling), die kan dus nog in vervulling komen! :)
jassie

Post by jassie »

OMG,was 8% slechter en ik win met 0-1,hij had wel 2 penalty's gemist :o klasse van onze keeper :)
Amai,op een moment dat ik het niet verwacht zit random ons bij,hopen dat dit zo blijft...,rap nog 3 spelers kopen en dan onze TS naar 100% doen om zo 2 seizoenen achter elkaar te promoveren :)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Totaal: 32/51
Thuis: 20/24
Uit: 12/27

3-2 - nederlaag zorgt voor wrevel bij manager Fikkiezero

"We verdienen die titel niet."

Manager Fikkiezero praatte met ons net na de 3-2 nederlaag van vannacht. Hij was erg ontgoocheld.

SPORTMagazine: "Het seizoen is nog lang, durven jullie nog aan de titel denken?"

Fikkiezero: "Tot vandaag durde ik dat inderdaad. Maar vandaag verliezen we, gaan we strijdend ten onder weliswaar, maar verliezen we. En dan moet ik kijken naar de cijfers. Die zeggen mij dat we thuis een schitterend parcours afleggen, maar uit moet het stukken beter. We hebben nu al het aantal punten laten liggen dat een kampioen normaal laat liggen na een heel seizoen, dus, neen, ik geloof niet meer in de titel."

SPORTMagazine: "Over statistieken gesproken, wij hebben het even uitgerekend: jullie halen 20 op 24 thuis, meer dan behoorlijk want geen enkele verliesmatch. Maar uit: 12 op 27... Da's een behoorlijke buis."

Fikkiezero: "Ik weet het, daarom zeg ik ook dat dit een kampioen onwaardig is. Kijk, in de SandArena zijn we ongeslagen, zelfs de huidige leider en de nummer 2 konden hier niet komen winnen. Dat vind ik sterk, heel sterk. Dat zegt iets over onze supporters. Maar uit, tja, daar spant het schoentje natuurlijk. Om nu te zeggen dat we buitenshuis zoooo slecht spelen, neen, dat nu ook niet. Maar op 1 of andere manier verliezen we wel veel meer. Gebrek aan steun van de fans, of niet, ik weet het niet. Maar met het oog op volgend seizoen moet dat uiteraard beter."

SPORTMagazine: "De transferwoede van Sandscorpia ligt ook al een paar seizoenen achter ons, wanneer mogen de fans nog eens een nieuwe speler verwelkomen?"

Fikkiezero: "We zijn achter de schermen zeer bewust bezig met een nieuw transferbeleid. We mogen echter niet vergeten dat een dergelijke vorige periode ons bijna het faillisement ingeleid heeft, dus zijn we extra voorzichtig. Dat wil niet zeggen dat we niet scouten. Ik hoop dit seizoen nog te promoveren, want dan hebben we genoeg financiële ruimte voor een nieuwe CM of CB, die hebben we dringend nodig. Blijven we in G, gaan we volgend seizoen resoluut voor de titel en gaan we maar spelers aantrekken op de dag dat we zeker zijn van promotie. Sandscorpia behoort niet in G te spelen, wel in E of hoger. Ik durf wel niet zeggen dat ons huidige spelpeil E waard is, maar feit is dat, als we vooruitgang willen maken, we ons niveau zullen moeten opkrikken."
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Totaal: 35/54
Thuis: 23/27
Uit: 12/27

Sandscorpia 3 - 0 Chervenite Angeli

Sandscorpia is thuis nog steeds ongeslagen, ook na het duel met de 11de in de stand, Chervenite Angeli. In deze match bewees Sandscorpia duidelijk niet in de degradatiezone te horen. Het speelde 75 minuten aan een huizenhoog niveau en schreef zo een wedstrijdverhaal waarin Chervenite niet of nauwelijks voorkomt. De schorpioenen waren duidelijk geprikkeld door de uitspraken van Fikkiezero, nl. dat de club geen titel verdient. Ondanks de mindere resultaten van de laatste tijd, zat de SandArena bijna compleet vol.

Sandscorpia zet meteen druk, Chervenite komt er al meteen niet meer uit. De technische hoogstandjes van Sandscorpia verwennen het publiek, al wordt er in de eerste 20 minuten niet zeer zuiver afgewerkt. Na een 3-tal grote kansen komt Sandscorpia in de 22ste minuut op voorsprong na een mooie actie van middenvelder Dello en afwerker van dienst Halilovic. Dat beide spelers middenvelders zijn, bewijst nog maar eens hoe hoog Sandscorpia de hele tijd kon spelen. In de 25ste minuut noteren we een eerste kansje voor Chervenite, buiten het kader geschoten van op 40 meter. 10 minuten na de eerste goal maakt Diaz Gomez er 2-0 van, ook vanop 40 meter maar dan wel schitterend de winkelhaak binnen.

Net na de rust loopt David Komarek de 3-0 binnen op voorzet van Halilovic. In de resterende minuten creeërt Sandscorpia nog zo'n 6 grote kansen, maar scoren lukt niet meer. Al bij al een mooie pot voetbal, met de 3 punten als resultaat. Al hadden er zeker meer doelpunten ingezeten.

Ondanks de overwinning zakt Sandscorpia een plaats in de rangschikking: van 5 naar 6. Lion_head won immers met 0-7 van Eendracht Benfica en komt zo met evenveel punten maar met een beter doelpuntensaldo op de 5de plaats te staan.

ps: nog 1 vraagje: als je 36% linieratings beter bent, win je dan normaal niet ruimer dan met 3 goals verschil? :? . Het doet er wel toe natuurlijk, want het kan me nog een top-5 plaats schelen :( .
Image
11 seizoensoverwinningen
jassie

Post by jassie »

ps: nog 1 vraagje: als je 36% linieratings beter bent, win je dan normaal niet ruimer dan met 3 goals verschil? :? . Het doet er wel toe natuurlijk, want het kan me nog een top-5 plaats schelen :( .
random mijn vriend... :roll:
zie dees:
OMG,was 8% slechter en ik win met 0-1,hij had wel 2 penalty's gemist klasse van onze keeper. =>voorbeeld van Random in mijn voordeel.
Ik kan genoeg voorbeelden geven in negatieve zin denkik..

ikzelf heb 4-1 gewonnen,eerste competitiematch met een 3-5-2 :)

*23
Argentinaman
Team President

Post by Argentinaman »

0-7 gewonnen :)

morgen in eigen huis tegen de nummer 14 in de stand :)
9jantje9

Post by 9jantje9 »

2-1 verloren :( blijven twaalfde, moet nu winnen van nr 10 om op 2 punten te komen en nr 11 zal zeker winnen, dus hopelijk staan we maandag weer wat beterv ervoor :wink:

Argentinaman
Team President

Post by Argentinaman »

2-1 gewonnen :D
Argentinaman
Team President

Post by Argentinaman »

2-0 verloren tegen de eerste in de stand :evil:
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Totaal: 35/54
Thuis: 24/30
Uit: 18/33

lion_head - Sandscorpia: 2 - 3
Een moeilijke uitmatch, lion_head draait al een heel seizoen rond de 6de plaats en is dus een kuitenbijtertje, gevaarlijk om tegen te spelen. Beide teams beginnen goed en in de eerste 5 minuten krijgen we al kansen aan beide kanten. In de 6de minuut valt de eerste (vroege) goal: middenvelder Halilovic van Sandscorpia knikt een vrije trap vanop rechts binnen. De match blijft wel op en neer golven, waarbij Sandscorpia de mooiste kansen bijeenvoetbalt. Lemos kapt zich 2 keer goed vrij, maar het doelhout en de keeper stonden in de weg. Ook Halilovic komt alleen voor doel maar legt de bal naast. In de 25ste minuut een nieuwe vrije trap voor Sandscorpia, vanop links dit keer, maar lion_head weet wat het kan verwachten. En inderdaad, dit keer is het middenvelder Robertson die de 0-2 binnentikt. Op dat moment oververdiend, lion_head stelt niet veel voor.

Nu begint lion_head wel kansen af te dwingen. Pocius krijgt een grote kans, maar vooral spits Morales is heel actief. In de 29ste minuut moet Morales de aansluitingstreffer scoren, maar hij mist. Keeper Mendoza gooit heel snel uit, de counter is een feit en nauwelijks 20 seconden later kan alweer een middenvelder Dello Sandscorpia op een droge 0-3 voorsprong zetten. Het lijkt maar niet te willen lukken voor lion_head. Na de pauze zien we hetzelfde beeld: wisselende kansen, Sandscorpia komt nu wel steeds minder over het middenveld. Lion_head voelt dat de match aan het kantelen is maar kan nog steeds niet afwerken. Tot plots in de 50ste minuut Morales scoort. Op welke manier dan nog: met een stiftbal over de doelman. 1-3, maar Sandscorpia is niet onder de indruk. Het blijft goed uitverdedigen en overhaast zich niet. In de 69ste minuut moet Marchesetti, beste speler van de schorpioenen op dat moment, met een tweede geel naar de kant. Nog in diezelfde minuut alweer Morales vanuit een scherpe hoek binnenknallen: 2-3. Nu is er duidelijk stress te bemerken bij Sandscorpia: "gaan we hier echt een 3-0 voorsprong weggeven?" Gelukkig blijven ze zeer accuraat verdedigen, en dwingt lion_head geen echte kansen meer af. In de 86ste minuut gaat een laatste wanhoopspoging van Morales nog net naast, maar dan is het afgelopen: Sandscorpia pakt uit de volle buit mee.

Sandscorpia - Bibis: 1 - 1

Bibis stond 9de in de stand, dus een hapklare brok ,zeker thuis voor 17.000 fans. Riedewald laat Sandscorpia nog goed beginnen door in de 1ste minuut een kans af te dwingen maar daarna is Sandscorpia nergens meer. Bibis speelt vrank en vrij de bal rond en tot in de 40ste minuut knijpen ze Sandscorpia dood. Echte kansen dwingen ze in die periode niet af, al hadden respectievelijk Stan, Connen, en nogmaals Stan en Connen, eigenlijk meer kunnen doen met hun halve kansen. Net voor de rust dan krijgt het publiek eindelijk nog eens blauw-groene actie te zien. Komarek levert een goeie inspanning maar geen problemen voor de doelman van Bibis. Na de rust kabbelt de match voort. Sandscorpia wil absoluut de 3 punten maar maakt ook de afweging dat als het een goal tegenkrijgt en verliest, het ipv het huidige ene puntje geen enkel punt thuishoudt. De schrik om te verliezen is groter dan de wil om te winnen.

In de 60ste minuut pakt Stan een hoekschop recht op de slof: Mendoza raakt de bal maar niet goed genoeg: 0-1 en Sandscorpia op achterstand in de eigen SandArena! Ze verloren tot nu toe nog nooit thuis, maar daar lijkt dus nu verandering in te komen. Aan de andere kant krijgen we nu een droomteam van Sandscorpia te zien! Het niveau wordt opgekrikt, de bal gaat vliegensvlug rond en er komen ook kansen. Bibis lijkt compleet uitgeteld, blijkbaar heeft de eerste helft veel krachten gekost. In de 61ste minuut was hij er al dichtbij, maar in de 67ste minuut kan Komarek de gelijkmaker binnenschieten. En dat lijkt nog niet genoeg: we voetballen nu constant op de helft van Bibis, waar de spelerstongen van Bibis zelf tegen de grond hangen. In de 70ste minuut springt een bal van Lemos terug van de lat, fantastisch schot vanop zo'n 30 meter. Komarek kan een hoekschop niet voorbij de keeper koppen, en ook Riedewald kopt naast na een vrije trap. Lemos dribbelt zich dan zelf maar vrij, maar besluit naast. In de 86ste minuut zet Sandscorpia alles op alles, maar Lemos knalt opnieuw net naast. Helemaal op het einde komt Lemos opnieuw alleen voor doel, maar nu heeft keeper Sanchez Semedo een supersafe in huis. 1-1 eindstand: geen verlies, maar wel weer 2 punten te grabbel: zelfs promoveren zal nu niet lukken.

Eendracht Benfica - Sandscorpia: 0 - 5
Tegen dit "fc-team" mocht ons B/C-team spelen. Die haalden een rating van maar 77, maar er was uitgerekend dat dat zou volstaan voor ruime winst.
Doelpunten:
14' 0 - 1 Ahmed Daba
42' 0 - 2 Ahmed Daba
66' 0 - 3 Ahmed Daba
72' 0 - 4 Rubens Vanderlei Dias de Paula
80' 0 - 5 Job van der Leegte
Image
11 seizoensoverwinningen
jassie

Post by jassie »

6-1 gewonnen met B-C elftal,na ook gisteren 1-2 gewonnen te hebben,3e plek is bijna binnen,of er zal al veel moeten misgaan :)

*23
9jantje9

Post by 9jantje9 »

sta nu 7 punten achter met nog 4 wedstrijden, ik haal in ieder geval 6 punten en hij 3, verder tegen twee topploegen,

Waarschijnlijk degradeer ik naar H :roll:

Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Sandscorpia Clubnieuws

- Het contract van 4 spelers loopt ten einde: LB Ulich (kernspeler), RB Van Dorpe (Jeugdspeler (bank)), LM Robertson (bank) en RM Van Der Leegte (Jeugdspeler (bank)). Commentaar van manager Fikkiezero over de onderhandelingen: "Het zijn zwaardere onderhandelingen aan het worden dan ik gedacht had. Voor Van Dorpe ligt een nieuw contract klaar en dat zou op dit eigenste moment ondertekend moeten zijn, voor Ulich ligt er ook een contract klaar maar Ulich wil nog eens praten. Robertson heeft nog een verbintenis tot het einde van dit seizoen, en we zijn nog niet zeker of hij bij de club zal blijven. Het probleemgeval is Van Der Leegte. Ik mag geen details vrijgeven, maar laat ik het zo stellen: om onze bank warm te houden vraagt meneer het toploon van het team... Daar kan ik financieel, en mag ik moreel, niet op ingaan. We zullen beide water bij de wijn moeten doen, maar ik schat de kans op vertrek relatief hoog in.

-Transfernieuws: de jeugdRB die eerder deze week de overstap van jeugd naar profs maakte, heeft Sandscorpia wel zeer snel gedag gezegd. Sandscorpia is niet bijster geïnteresseerd in de 19-jarige Grondin, en laat hem vertrekken. Er zou vanuit verschillende kampen interesse zijn. "Het laatste bod dat wij ontvangen hebben was er 1 van 60.000€. Voor ons betekent dat dat hij mag vertrekken. Wij wensen hem het allerbeste voor de toekomst," klinkt het bij Sandscorpia.

-Contractsonderhandelingen. Ook bij de staf zijn die volop aan de gang. Trainer Roy Coret, de man in wie Fikkiezero vorig seizoen nog vol lof zijn vertrouwen bevestigde, ligt nu door de financiële dienst onder vuur. "Dit kan echt niet, ons budget kan dit niet aan. Ja, als we nu promoveerden naar F, dan zouden we voldoende financiële spankracht hebben, maar nu?" Het is dus zeer de vraag of Roy Coret volgend seizoen nog bij Sandscorpia actief is. Volgens Billy Gorman, assistent-manager, zal dat niet het geval zijn. "Coret legt bewust zijn looneisen erg hoog, omdat hij weg wil. Maar ja, als ze hem zijn zin geven en effectief het contract geven dat hij vraagt, zou hij al serieus zot moeten zijn om nog te vertrekken. Roy is er nu 51 en hij managet een ploeg in G: ik denk dat hij in zijn carrière nu nog eenmaal hogerop wil. Voor hem zal het ook een grote ontgoocheling zijn dat hij niet is kunnen promoveren, het voelt voor hem aan als een mislukking."

- Vast staat dat Sandscorpiascout Pierre Sollied na jaren trouwe dienst met pensioen gaat. Hij heeft nog een contract tot eind dit seizoen, daarna gaat de 55-jarige Sollied van zijn gezin genieten. Wie hem opvolgt is nog niet bekend.

- "Als Sandscorpia promoveert, worden er versterkingen aangetrokken," luidde het bij manager Fikkiezero voor dit seizoen. Nu dat promoveren er niet meer inzit, hoe denkt hij nu over versterkingen? "Jammer maar helaas promoveren we inderdaad niet. Ik ga niet op mijn woorden terugkomen, meer nog, ik kan niet op mijn woorden terugkomen want het budget ontbreekt ons. We zullen binnenkort rond de tafel gaan zitten en hopelijk komt daar iets uit. De nood aan een Centrale Middenvelder is zo groot dat we zowiezo een CM gaan aantrekken, die dan eventueel kan uitgroeien tot vaste waarde. Daarin zijn we bereid om te investeren. Lenen gaan we zowiezo niet meer doen. We hebben lessen getrokken uit het verleden."
Image
11 seizoensoverwinningen
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Einde van het seizoen: jammer dat we veel punten verloren hebben in het begin. In onze laatste match bijvoorbeeld lieten we een 125 linierating noteren, met 60 agressie en nog veel progressie in de spelersgroep. Via enkele gerichte transfers, zowel in als out, zou het team volgend seizoen nog sterker moeten zijn. Promotie naar F mag geen probleem vormen, evenals het feit dat we meteen naar E of hoger willen. Met het prijzengeld kunnen we normaal elke keer weer aankopen verrichten.

Eindstand:

1 Rozdolští Orli 79 30 25 4 1 99 27 +72
2 FC MCLaren 71 30 22 5 3 89 25 +64

--------------------------------------------------------------------------------

3 Sandscorpia 67 30 21 4 5 97 31 +66
4 Red Dragons 66 30 20 6 4 110 45 +65
5 Peace Team 63 30 20 3 7 74 29 +45
6 lion_head 58 30 18 4 8 81 35 +46
7 lamy Hubenov 54 30 17 3 10 82 38 +44
8 Kopita 52 30 17 1 12 71 35 +36
9 Bibis 52 30 16 4 10 82 38 +44
10 Hardcore Superstars 41 30 13 2 15 88 57 +31

--------------------------------------------------------------------------------

11 Chervenite_angeli 31 30 10 1 19 59 53 +6
12 County 25 30 8 1 21 48 118 -70
13 Red wins 21 30 7 0 23 51 68 -17
14 FTC Manchester 15 30 5 0 25 42 129 -87
15 Chelsea 4 30 1 1 28 24 180 -156
16 Eendracht Benfica 1 30 0 1 29 19 208 -189

Met het tweede beste doelpuntensaldo mogen we echter zeker niet klagen.
Sandscorpia heeft een lange traditie van topschutters, maar dit seizoen zat een topschutterstitel er nooit echt in.

Clubtopschutters seizoen 23:

1. 23 goals: David Komarek, Rafael Lemos
3. 19 goals: Ekrem Riedewald
4. 7 goals: Rubens Vanderlei Dias De Paula
5. 6 goals: Dani Halilovic
6. 5 goals: Luiz Fernando Diaz Gomez, Sergio Krivoruchko
8. 4 goals: Ahmed Daba
9. 1 goal: Ibrahim Dello, John Robertson, Job Van Der Leegte, Bart VandePut, Brecht Vanderhaeghe

In totaal scoorden dus 13 mensen voor Sandscorpia, dus moeten we wel tevreden zijn.

EDIT: jammer dat er zo weinig mensen posten, zo krijg ik moeite om dubbelposts te vermijden. :)

Sandscorpia: voorbereiden op seizoen 24

TRANSFERS:
OUT:
- Linksback Senne Grondin - 19j - eigen jeugd - €200.000

IN:
- Centrale middenvelder Alain Vandermieren - 19j - Jeugdspeler - €2.000.000

Hangende transfers:
OUT:
- LB Stijn Schellens - 21j - vraagprijs €100.000 - nog geen ploegen gemeld
- LM Olivier Grondin - 20j - vraagprijs €100.000 - nog geen ploegen gemeld

IN:
- Scouting bezig/speler gezocht:
Keeper: leeftijd 24-30 als nieuwe eerste doelman, tussen 80% en 83% globale klasse
Linksback: leeftijd 22-26 als nieuwe A-speler

STAF:
- Scout Pierre Sollied (55j) heeft Sandscorpia verlaten. Hij heeft een nieuw contract ondertekend bij AC Villafranca, een H-ploeg die kampioen geworden is. Zijn vervanger is de 47-jarige Jean-Francois Ceulemans, ook een Belg. Sollied's contract was afgelopen en niet verlengd, Ceulemans tekende voor 3 seizoenen.
- Ook trainer Roy Coret (51j) is weg bij de club. Sandscorpia was niet tevreden over zijn laatste seizoen en dus werd ook zijn contract niet verlengd. Hij zet sportief een stap terug en wordt trainer bij een H-ploeg die dit seizoen 7de eindigde. Zijn vervanger is de 46-jarige Harm Vande Velde. Hij ondertekende een contract voor 3 seizoenen en heeft de simpele opdracht om kampioen te spelen in zowel de G als in de F divisie. Zijn contract zal niet verlengd worden: na deze 3 seizoenen wil Vande Velde zich uit het voetbal terugtrekken.
Image
11 seizoensoverwinningen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”