Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

super steger
Team Manager

Post by super steger »

Van de voormalige koploper gewonnen, ondanks het feit dat het team een beetje vermoeid was. Dus ploffers pas maar op want de Stegenezen zijn aan een opmars bezig, deze competitiehelft alles gewonnen. Hopelijk kunnen dit vasthouden.

Momenteel staan we gedeeld 6de met nog maar 5 punten achterstand op de nummer 2. Doelstellingen voor dit seizoen zijn het team verjongen en mogelijk voor een promotieplek gaan. Ookal hebben we niet de beste herinneringen aan de B. 2 keer 11de geworden nadat we gepromoveerd waren, dus misschien moeten we het team eerst wat gaan versterken zodat we in de top van de B kunnen meedraaien in plaats van dat we meteen weer terug naar de C moeten.
We zullen zien wat het wordt, succes allemaal zullen jullie nodig hebben tegen mij :P
racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

1 LAszlo's 49 19 16 1 2 77 30 +47
2 FC Hash Wonderful World 47 19 15 2 2 53 26 +27

--------------------------------------------------------------------------------

3 racingbojkes 47 19 15 2 2 42 15 +27

De top 3 hangt kort bij elkaar, lekker spannend, kwalitatief ben ik zeker de mindere, maar we doen doen ons best om het ze moeilijk te maken. Ze zullen het stilaan op hun zenuwen van mij krijgen denk ik :)

Ik vind het zeer vreemd dat ik trouwens bovenin meedraai, ik heb echt maar een middelmatige ploeg in onze reeks, een plaats 8 zou dichter bij de waarheid liggen denk ik :)

De 4de in de ranking staat al 10 punten achter mij...
Veg

Post by Veg »

Mijn beste RM met bp 73 is voor vier dagen geschorst in de competitie. Zonet is mijn beste CF ook geblesseerd geraakt voor 5 dagen :( Voor allebei de invallers van deze spelers zit er ook een schorsing aan te komen. Het zal dus niet veel worden in deze week waarin ik mijn zwaarste loting heb.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Nog niet eerder de tijd gehad op te reageren...

Donderdag verdiend gelijk gespeeld tegen Shantara want gelijke linieratings. Reden van het gelijke spel is omwille van de beker op woensdag. Shantara zit daar niet meer in, ik nog wel... Dit gelijkspel is dus de tol die ik moet betalen omdat ik in de beker nog meedraai.

En dan komen we aan de vrijdagwedstrijd tegen Tatran Praha.
serieus ONVERDIEND GELIJK gespeeld.
Ik heb thuis een linierating van 136 gehaald, de tegenstander SLECHTS 127 !
Is een verschil van 9p.

Ik heb geen penalty gemist (meestal is dat de reden) dus er is geen enkele reden waarom ik deze wedstrijd niet zou winnen... En toch speel ik maar gelijk. Amai, daar zen ik ne hele vrijdag slecht gezind voor geweest.

Anders stonden we nu op een verdiende 4e plek en zat de 3e plek er nog zeker in. Nu ook nog, maar 't zal al moeilijker worden... 1e en 2e plek zijn definitief weg... :(
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Mijn beste RM met bp 73 is voor vier dagen geschorst in de competitie. Zonet is mijn beste CF ook geblesseerd geraakt voor 5 dagen :( Voor allebei de invallers van deze spelers zit er ook een schorsing aan te komen. Het zal dus niet veel worden in deze week waarin ik mijn zwaarste loting heb.
Idem hier... Moet morgen tegen de leider spelen en moet 5 A spelers missen : RB, CM en LF door schorsing. LB door blessure en andere CM is wel uit blessure terug, maar heeft nog geen 100% fitheid.
Zal de match dus moeten afgeven... :(
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Den Uier

Post by Den Uier »

Veg wrote:Mijn beste RM met bp 73 is voor vier dagen geschorst in de competitie. Zonet is mijn beste CF ook geblesseerd geraakt voor 5 dagen :( Voor allebei de invallers van deze spelers zit er ook een schorsing aan te komen. Het zal dus niet veel worden in deze week waarin ik mijn zwaarste loting heb.

4 dagen geschorst ? Pfffff das is wel een beetje teveel van het goede hé man man man ! :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Veg

Post by Veg »

Den Uier wrote:

4 dagen geschorst ? Pfffff das is wel een beetje teveel van het goede hé man man man ! :?
Zeker als je weet dat zijn agressie maar 25% is en dat hij een directe rode kaart heeft gekregen bij een scheidsrechter met strengheid 32%. Gezien mijn teamagressie en de agressie van mijn andere spelers had ik die wedstrijd met 11 man moeten eindigen, maar in plaats daarvan heb ik nu twee keer tegenslag met de random: onterechte kaart en dan ook nog eens pech met de random toekenning van de schorsing.
2-9-2008
Maximus
Team President

Post by Maximus »

Gezien mijn huidige plaats op de ranglijst ga ik voor een 12/12. :twisted:
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

Veg wrote:
Den Uier wrote:

Zeker als je weet dat zijn agressie maar 25% is en dat hij een directe rode kaart heeft gekregen bij een scheidsrechter met strengheid 32%. Gezien mijn teamagressie en de agressie van mijn andere spelers had ik die wedstrijd met 11 man moeten eindigen, maar in plaats daarvan heb ik nu twee keer tegenslag met de random: onterechte kaart en dan ook nog eens pech met de random toekenning van de schorsing.
4 dagen is gewoonweg teveel ! Je speelt zoal 4 competitiewedstrijden per week en dan moet je je speler een ganse week missen !!! Echt balen voor je maar vorige week was ik ook 16% beter in ratings en speelde gelijk dus... snap best hoe je je voelt. :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

el stino

Post by el stino »

morgen is het erop of eronder als we nog enigsinds een deftige kans willen hebben op behoud...
en met blessures van men A-Lb en A-Lm wordt het alleen nog wat moeilijker :?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

3% beter, maar het mocht niet zijn. slechts een gelijkspel :(

morgen een easy wedstrijd, donderdag belangrijk en vrijdag terug een easy one.
9/9 is nodig, dus daar zullen we maar voor gaan.

de leiders lijken definitief naar B.3 te gaan. :) de rest ligt nog vrij dicht bij elkaar moet ik zeggen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

1-2 gewonnen. Morgen mogen we thuis nr. 1 ontvangen !
Image

As Bari Sinds season 7 !

Veg

Post by Veg »

Gelijk gespeeld maar wel van de vierde naar de derde plaats gegaan :lol:
2-9-2008
Triple-M

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:1-2 gewonnen. Morgen mogen we thuis nr. 1 ontvangen !
Ik hoop dat je de 3 punten thuis kan houden!!! Dit zou een groot pluspunt zijn voor FC EbaIba en mij!! 3City mist zijn 2 beste keepers, heeft geen LB om op te stellen en zijn A-CB is niet fit, ik zie kansen voor je!!!

Zelf een mooie 0-1 overwinning gehaald tegen Stramien, waar we een gelijkspel verwacht hadden. Gezien de linieratings ook terecht overigens.

Morgen tegen de nummer 12 thuis. FC SGS heeft echt een goed team, maar het managment is volgens mij dronken ofzo. Anders had hij wel hoger gestaan..
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wikke
Team President

Post by Wikke »

SVV heeft ons zowaar punten afgesnoept vandaag. Het Bteam haalde 138 op verplaatsing, maar dat was slechts eentje meer dan Sjoerd, dus een gelijkspel. Het Ateam werd gespaard om morgen Dillesteam te ontvangen, een ploeg waar we nog een rekening mee hebben openstaan... Hij is intrinsiek sterker, maar het thuisvoordeel en de extra rust moeten voldoende zijn.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”