Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

Ja het was een spannende pot, uitgerekend tegen een Belg moet ik dit seizoen eens geluk hebben!! Had dat liever tegn een of andere Tsjech gehad! ;)

Maarja dus 0-0, de linierating had nog hoger kunnen uitpakken als ik niet zo stom was geweest om et vergeten de conditie bij iedereen in te stellen (die was bij iedereen 3 lager), als Hasek , mijn CB, niet met IBP de nacht ervoor was verkocht en men ts ipv 95 gewoon 100 was geweest en als ik niet een LM op CM moest zetten (wat me 5 BP kostte) en me A-RM kon opstellen (kost me 2 BP). :wink:
apology240

Post by apology240 »

Verwacht verloren hier.
Is ook te zien aan de opstelling die ik gemaakt heb.

Heb bewust m'n A ploeg laten rusten omwille van teveel schorsingen/blessures.
Morgen draaft volledige A ploeg (met uitzondering van LB) op tegen de 7e.
Wedstijd MOET absoluut gewonnen worden vermits de huidige doelstelling 3e plek is. Moet later nog tegen enkele directe concurrenten.

Plan om tegen de 2e te winnen is ook al klaar, nu nog hopen dat ik het in praktijk kan omzetten :D
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Den Uier

Post by Den Uier »

1-0 gewonnen van de nr. 1 :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
sjoerd

Post by sjoerd »

Degradatie lijkt onvermijdelijk...terwijl ik gewoon het team heb voor behoud, door een seizoen vol pech...
racingboj

Post by racingboj »

Dju de random tegen gehad, 5% beter en een gelijkspel. Hierdoor lopen de koplopers 2 punten uit en lig ik er 4 achter op de eerste en 2 op de tweede...

Het is natuurlijk geen ramp maar als we de random niet zouden tegen hebben dit seizoen zat er misschien een stunt in...
el stino

Post by el stino »

zoals verwacht gewonnen tegen Cesky Dub met 4-1. hierdoor blijven we wel nog op de 11e plaats door een slechter doelsaldo, maar we kunnen toch terug aansluiting vinden met behoud.

donderdag wordt spannend :) hopelijk gaat Shantara niet te moeilijk doen en kunnen we daar de 3ptn gaan halen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Veg

Post by Veg »

Met een gehavend team, niet optimale teamspirit en enkele friendly's daarvoor die ik was vergeten in te stellen moest ik aantreden tegen de nummer 4. Ik heb nog een puntje uit de brand kunnen slepen met 1 punt slechtere linieratings.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Triple-M

Post by Triple-M »

1-0 gewonnen van SGS. Weer viel mijn A-LB uit met een blessure. Nu voor 5 dagen.

Door de winst van AS Bari tegen 3 City ben ik opgeklommen naar de eerste plek van de ranglijst. FC EbaIba volgt me op de voet.
Bedankt Uiercreme !!!!

Donderdag een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 6 (1.FK Drnovice). We gaan uit van een gelijkspel. Meer van belang is dat FC EbaIba wint van 3City zodat het gat groter wordt met de nummer 3.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

super steger wrote:Van de voormalige koploper gewonnen, ondanks het feit dat het team een beetje vermoeid was. Dus ploffers pas maar op want de Stegenezen zijn aan een opmars bezig, deze competitiehelft alles gewonnen. Hopelijk kunnen dit vasthouden.
de Stegenezen zijn erg goed bezig!!
Eerst van de voormalig nummer 1 en hierna van de nummer 3 winnen!!

Ploffers heeft onverwacht gelijk gespeeld tegen FC Bystré, we rekenden eigenlijk op een verlies. Maar we hebben zelfs nog voor gestaan op het laatst.
FC Bystré 139-132 Ploffers.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
apology240

Post by apology240 »

Hier een mooie 1-0 overwinning. 138 linieratings op een dinsdag en agressie niet op volle kracht. We zijn tevreden :)

Donderdag tegen Godsheide. Zowel Godsheide als ik zitten nog in de beker, dus is een nadeel voor beide teams (wat vorige week niet zo was)

Kloof met de 7e is terug wat groter, aansluiting met de nummers 3-5 is ook een feit. 3e plek is 2p boven ons.

Vrijdag thuis tegen de 3e. Er moet gewonnen worden.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

el stino wrote:zoals verwacht gewonnen tegen Cesky Dub met 4-1. hierdoor blijven we wel nog op de 11e plaats door een slechter doelsaldo, maar we kunnen toch terug aansluiting vinden met behoud.

donderdag wordt spannend :) hopelijk gaat Shantara niet te moeilijk doen en kunnen we daar de 3ptn gaan halen.
Amai, ik heb is naar uwe kalender gekeken...
Ik wil nu nie negatief doen maar ik vrees een beetje voor uw toekomst in C9... Ge moet nog tegen de nummers 1-2-4-5... 't Zal nie makkelijk worden... Maar 't zit er nog in he... Volledig voor gaan !

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
el stino

Post by el stino »

apology240 wrote:
el stino wrote:zoals verwacht gewonnen tegen Cesky Dub met 4-1. hierdoor blijven we wel nog op de 11e plaats door een slechter doelsaldo, maar we kunnen toch terug aansluiting vinden met behoud.

Amai, ik heb is naar uwe kalender gekeken...
Ik wil nu nie negatief doen maar ik vrees een beetje voor uw toekomst in C9... Ge moet nog tegen de nummers 1-2-4-5... 't Zal nie makkelijk worden... Maar 't zit er nog in he... Volledig voor gaan !
kweet et. :)
de moeilijkste week is volgende week. daarom dat het zo rot voelde om maandag punten te verliezen. hopelijk haal ik donderdag wel de 3ptn binnen...

maar ik weet nu al mijn tactiek voor volgende week. de verdediging gaat veel werk krijgen en de deur naar het doel gaan we proberen om slot te houden.
een beetje random geluk dan ook en elk punt dat we dan halen, zou super zijn 8)

in de heenronde haalde ik een 1-1 gelijkspel tegen Neche en winst tegen Desportivo da Malagueira. nu moeten we bij hen op bezoek gaan, maar als ik terug minstens 4 punten haal, zie ik het nog zitten.
en volgende vrijdag tegen Veg, die gaat het ook lastig krijgen 8)

dit allemaal als de blessures terug een beetje uitblijven :)

edit: Ts voor het eerst terug op 100%
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:1-0 gewonnen van SGS. Weer viel mijn A-LB uit met een blessure. Nu voor 5 dagen.

Door de winst van AS Bari tegen 3 City ben ik opgeklommen naar de eerste plek van de ranglijst. FC EbaIba volgt me op de voet.
Bedankt Uiercreme !!!!

Donderdag een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 6 (1.FK Drnovice). We gaan uit van een gelijkspel. Meer van belang is dat FC EbaIba wint van 3City zodat het gat groter wordt met de nummer 3.
Geen dank en graag gedaan euhhh, jullie zijn de volgende :twisted: :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Triple-M

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:
Triple-M wrote:1-0 gewonnen van SGS. Weer viel mijn A-LB uit met een blessure. Nu voor 5 dagen.

Bedankt Uiercreme !!!!

Geen dank en graag gedaan euhhh, jullie zijn de volgende :twisted: :D
:twisted: :twisted: Ik hoop dat je er een leuke wedstrijd van maakt!!!
De scheids is 100% agressief, dat is zekert in jou voordeel. Plus het thuisvoordeel wat je hebt, zou je me idd wel eens kunnen verslaan!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Nog steeds geen verlies punten deze competitie helft! Alleen ben ik bang dat het gat met de nummer 1 te groot is, ookal verspeelden de Ploffers 2 punten. Maar we zullen ons uiterste best doen om in de top 2 te eindigen. Als dat niet mocht lukken ook geen ramp dan kunnen we ons team verder gaan verjongen en een aantal spelers verkopen. Ik heb er nu al een aantal te koop staan, dus bekijk ze en doe een bod als je wilt.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”