Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association

Post by Dilibangeda »

Sjarel wrote:Ik wil mijn keeper woensdag opstellen om zijn moraal op 100% te hebben op donderdag. Dus kon ik hem woensdag niet opstellen.

Natuurlijk is de kalender wat dat betreft niet supervoordelig voor jou, maar ik had mijn volgende tegenstander ook liever niet op een donderdag gehad, hij heeft zich immers laten uitschakelen in de cup. Wat mij betreft hadden mijn match van dinsdag en donderdag dus zeker gewisseld mogen zijn. Zo is het altijd wel iets ...
je hoeft je niet te verantwoorden hoor :wink:

jou keuzes zijn en blijven jou keuzes en daar kan ik niets tegenin brengen
maar ik denk wel dat je mijn punt snapt :wink:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Moeilijk om niet uit men krammen te schieten: gelijke ratings op sokol en 4-3 verliezen :roll:

Typisch voor dit seizoen, de random haat ons

en eveneens..
el stino

Post by el stino »

je had die penalty moeten stoppen :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

frrfrr voor het eerst in a eens verloren thx to sokol
kwas de moed al aant opbergen maar dit is toch een lichtpuntje

zelf alles winne nen hij verliezen bij mij en op sat en nog es drawe alst ga :P

en eveneens..
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Morgen dé clash vs FrrFrr! Winnen we, zitten ze terug in de titelrace, drawen we of verliezen we kunnen we byebye gehoopte titel zeggen!

We spelen allebij 100/100
de scheids heeft een hoge %agr
dus het komt aan op het verschil in %agr en wat de random doet
we zijn nog steeds aant peinzen hoeveel we gaan instellen!

en eveneens..
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Kheb schrik om inteloggen :oops:

en eveneens..
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Allez, dan maar een verslagje van de topmatch uit A :) .

Alimanzia Cebredas - FrrFrr
Toeschouwers: 15.027

1 ding is zeker: dit wordt een match op het allerhoogste niveau.

1ste helft.
FrrFrr neemt de beste start, na een klein eerste kansje voor Alimanzia in de 3de minuut. De eerste 10 minuten stellen niet veel voor, maar dan komt Walasiak plots voor het doel van Alimanziadoelman Snoeckx. Snoeckx pakt. Nog geen minuut later echter dribbelt Tsigkas (FrrFrr, CF) zich een baan door de Alimanziadefensie. Hij komt ook alleen voor doel, maar mist niet: de eerste goal van de match na 1 kwartier spelen. Met deze nul tegen één stand moet Alimanzia wel uit zijn schulp komen, en de reactie laat niet op zich wachten. Nauwelijks 2 minuten later herstelt Zicu na een knappe aanval het evenwicht: op terugleggen van Mrdakovic heeft Arcanjo geen enkele kans: de bordjes hangen terug in evenwicht. Nu komt FrrFrr echter weer opzetten. Het enige dat ze echter te pakken krijgen is een reeks gele kaarten, waaronder geel voor doelpuntenmaker Tsigkas. We krijgen nog kansen aan beide kanten, maar het spel is in evenwicht.

2de helft
Het lijkt wel of de spelers hun energie allemaal gespaard hebben voor deze 2de helft. We krijgen nu pas echt spektakelvoetbal te zien, van het hoogste dat soccerproject kent. Laarossi en Tsigkas verkwanselen de kansen voor FrrFrr, Zewlakov legt een reuzekans naast doel voor Alimanzia. Ondertussen werd Zicu vervangen: in zijn plaats kwam Van Den Bossche. Misschien is dit wel hét keerpunt van de wedstrijd, want Van Den Bossche kon - met alle respect - niet voldoende in de match inpikken. RF Zicu had er wel een prima match opzitten. 6 minuten na de noodgedwongen wissel kan Sylla FrrFrr weer op voorsprong schieten. Nu duurt het langer eer Alimanzia kan reageren. Ze creeëren wel kansen, maar FrrFrr etaleert grote klasse in de verdediging, en Van Den Bossche, die al niet in de match zat, lijkt meer toerist dan een profvoetballer. Dit is zijn match duidelijk niet. Niet dat hij slecht speelt: maar in vergelijking met deze toppers komt hij toch tekort. Toch kan Alimanzia zich in de 79ste minuut nog op gelijke hoogte hijsen. Na een schitterend samenspel van Chmelicek en Zewlakow wordt de bal keihard tegen de netten geknald. Alweer een gelijke stand met nog een goede 10 minuten te gaan. Maar er lijkt nog meer in te zitten voor de zebra's, als Bogdan tegen zijn tweede geel aanloopt. 11 tegen 10, zou FrrFrr dan toch een 2de keer kunnen verliezen? De fans beginnen Alimanzia naar voor te schreeuwen, en in de 82ste minuut krijgt een sterk spelende Zewlakow dé kans op de winning goal. Zijn opwippertje is echter niet zuiver genoeg gericht en wordt van de lijn gehaald! Onwaarschijnlijke wending. Plots kantelt de wedstrijd alsnog: zelfs met 10 man blijft FrrFrr de openingen vinden. Ze komen naar voor en het publiek houdt de adem in. 5 minuten voor tijd krijgen zowel Tsigkas als Walasiak reuzekansen, maar Snoeckx houdt zijn ploeg recht. Tot dan plots in de laatste minuut FrrFrr een strafschop krijgt. Het publiek zwijgt, de sfeer is plots helemaal weg. Tsigkas scoort zijn 2de van de avond, zijn 14de van het seizoen. Het publiek reageert met een doffe kreun. Alimanzia komt in een ultieme aanval niet meer aan echte dreiging toe. De ontgoocheling is groot.

Eindstand:

Alimanzia Celebridas 2 - 3 FrrFrr
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
JOY

Post by JOY »

@ Fikkiezero........ prachtig gedaan, leuk om te lezen
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

JOY wrote:@ Fikkiezero........ prachtig gedaan, leuk om te lezen
Bedankt ;)

Gedeeltelijk geïnspireerd op jouw schitterende verslagjes natuurlijk :) . Ik heb nadrukkelijk geen eindstand vooraan gezet, en in het verslag zelf ook niet expliciet "nu is het 3-0" ofzo gezet, zodat het verslag an sich niks "verraadt". (Dat je niet in 1 oogopslag ziet dat het 3-0 zal worden).
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Smoje

Post by Smoje »

Als ge eigenlijk roem wilt hebben in A , dan moet ge op korte termijn spelen , blijkbaar. Want met spelers onder de 27 in de kern haalt ge het blijbkaar niet meer. 't Moeten allemaal spelers zijn van 27-30 met 100% ervaring.Eigenlijk een demotiverende gedachte , want ge moet eigenlijk op het perfect juiste moment in A geraken en op het juiste moment 'pieken' (en dan mag random niet tegengaan zoals bij Dili). Zo is mijn aftocht van sp ook begonnen , zag het niet echt zitten om constant spelers te wisselen etc en er kwamen meer en maar echte die-hards. Als ge ziet naar Dili zijne kern , dan denk ik niet dat ik het er nog voor over heb om op te bouwen. Maar zou wel graag weer het gevoel hebben van matchen instellen.
Ghent Semper Fidelis.
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Prachtig verslag Fikkie! Ik denk (en ben er bijna zeker van) dat dergerlijke ratings nog nooit eerder zijn vertoont.

Mijn ontgoocheling is echt immens! Ik heb het kampioenschap niet alleen verloren vandaag, maar ook op eerdere speeldagen. Het schema was slecht en de random zat niet mee, ook vandaag weer niet.

Het enige dat nu nog over blijft is de beker. Die willen we nu toch echt wel pakken! Derde keer, goede keer hopenlijk! (doel om die te winnen al 3jaar) Ook daar zat het telkens niet mee.

Moest ik na het beïndigen van de bekerfinale nu echt geen prijs pakken, ga ik echt in de grond zitten. Niet in mijn privé, maar op SP zal dat wrang gevoel nog lang nazinderen. Niets bereiken met mijn team zou een vat vol frustraties opleveren. En zoals de meesten weten, verkoop ik iedereen na dit seizoen en misschien stop ik er wel tijdelijk mee tot ik weer de moed vind om te herbeginnen.

Dat ik met deze ploeg geen titel pak, illustreert nog maar eens in wat voor een slecht tijdperk ik in A zit. Was FrrFrr erniet, speelde ik dit seizoen en het vorige kampioen (want dan had ik toen volle bak gedaan wat ik niet deed. (correct me if i'm wrong)

Het is iets simpel; maar zo'n A-beker bij je palmares, het zijn er weinigen die dat ooit zullen bereiken. En ik denk dat dit ook toont dat het er zeker niet simpeler zal op worden om kampioen te worden in A! Nu hebben we FrrFrr, daarvoor de onklopbare Skunks en hij was dan weer de opvolger van Maccabi Natanya. Moesten zij nu in de competitie spelen, ze zouden achter mij en FrrFrr prijken Nog maar eens een voorbeeld van die evolutie.

en eveneens..
Veg

Post by Veg »

Zo mag je dat wel niet echt bekijken eh, bij alle managers worden de teams steeds beter en beter. Er werd in de beginjaren al gezegt dat we naar een A-reeks toegaan waarin verschillende managers een team hebben met spelers die rond de 77 presteren. Het algemeen niveau ligt gewoon hoger, maar daarom wil dat met alle respect niet zeggen dat je als manager iets beters hebt verwezenlijkt. Om mezelf als voorbeeld te geven; het team waarmee ik vroeger kampioen was geworden in de B-reeks was een heel pak slechter als het team waarmee ik dit seizoen in de C-reeks niet eens zal promoveren. Dit alles zelfs ondanks dat ik nu minder met dit spel bezig ben. Zulke spelers als je nu hebt waren vroeger nog niet voorhanden, indien jouw moment er eerder was gekomen dan waren je spelers slechter geweest als nu en indien die topmanagers die je opnoemd hun tijd er pas later was gekomen dan zouden hun spelers beter zijn als toen. Ik weet nog dat het vroeger in seizoen zes ofzo er zoiets was van wauw er is een team dat een voltallige ploeg kan opstellen met presaties in de 70. Je mag jouw team in mijn ogen enkel vergelijken met andere teams in dat seizoen zelf. Voor mij heb je dit seizoen het tweede beste team in soccerproject, maar zeggen dat je nu ook beter bent als andere topteams van enkele jaren geleden omdat die hun prestaties lager liggen mag je in mijn ogen niet doen want de tijden veranderen.

Achter tien seizoenen zijn we hopelijk alweer met een pak meer managers en misschien dat er daardoor hier en daar een spelers zullen zitten die 78 ofzo presteren. Hoe meer managers er zijn, hoe meer absolute toppers er in het spel zullen komen. Wie weet is het team dat je nu hebt dan niet eens A-reeks waardig. Daarom wil dat dan ook nog helemaal niet zeggen dat die managers dan verdienstelijker hebben gemanaged als jou.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
jokke

Post by jokke »

Dilibangeda wrote:Prachtig verslag Fikkie! Ik denk (en ben er bijna zeker van) dat dergerlijke ratings nog nooit eerder zijn vertoont.

Dat ik met deze ploeg geen titel pak, illustreert nog maar eens in wat voor een slecht tijdperk ik in A zit. Was FrrFrr erniet, speelde ik dit seizoen en het vorige kampioen (want dan had ik toen volle bak gedaan wat ik niet deed. (correct me if i'm wrong)
Als FrrFrr er niet had geweest dan hadden er wel andere kapers op de kust geweest, wees daar maar zeker van :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

jokke wrote:
Dilibangeda wrote:Prachtig verslag Fikkie! Ik denk (en ben er bijna zeker van) dat dergerlijke ratings nog nooit eerder zijn vertoont.

Als FrrFrr er niet had geweest dan hadden er wel andere kapers op de kust geweest, wees daar maar zeker van :D
daar ben ik van overtuigd joa :wink:

cebredas vs sat was het dan vorig seizoen geweest :) achja wishfull thnking :D

en eveneens..
Smoje

Post by Smoje »

Speeltjij X-tenzo nog ?
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply