Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

4-2 gewonnen vandaag. Vanaf nu zijn alle wedstrijden zeer moeilijk. Ben ook benieuwd als we nog punten zullen gaan pakken !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
apology240

Post by apology240 »

Hier na de nederlaag tegen Oscarcookie, de puntjes op de i gezet tegen de 4e in de stand. 4-3 verdiend gewonnen en we klimmen op naar de 5e plaats. Momenteel worden de plaatsen 5-6-7-8 allemaal bezet door de 4 Belgische teams. STERK WERK !

Spijtig van het verlies gisteren. Had tactiek uitgedokterd zodat ik vandaagt tegen Iasi (4e) ZEKER zou winnen, maar dan werd de wedstrijd tegen Oscarcookie niet meer zo zeker. Utieindelijk heb ik liever dit resultaat dan omgekeerd (winnen tegen oscarcookie en verliezen tegen iasi...)

Blijkbaar gaat Veggie ervan uit dat hij 3e eindigt...
Ik ga daar ook van uit. Dat IK 3e eindig :D

Moet in de laatste 7 wedstrijden nog tegen alle 3 de FC teams, dat wordt dus al een makkie.

Langs de andere kant wil ik ook zo lang mogelijk meedraaien in de beker, misschien dat ik de liga dus laat schieten om zekerder te zijn in de beker...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg

Post by Veg »

Ik heb vandaag volgens de linieratings terecht gelijkgespeeld, maar ik snap niet hoe het komt dat onze linieratings gelijk zijn. Niemand krijgt een rode kaart of blessure. Als je de prestaties van mijn spelers opteld dan kom je uit op 753 en bij mijn tegenstander op 756. Dit verschil is dus maar zeer klein en gezien ik thuis speelde zouden dan toch rekenkundig mijn linieratings 1 hoger moeten zijn?

Onze vriend van RIP ferda team zit trouwens nog goed bij kas, hij heeft momenteel 31,5M geboden op een CM.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Triple-M

Post by Triple-M »

Triple-M wrote:Vandaag een belangrijke overwinning met het oog op een onverwachtte hoge plaats op de ranglijst.

Dankzij het gelijkspel van FC EbaIba tegen 3City staan we 4 punten los van de nummer 2 (FC EbaIba) en 5 van de nummer 3 (3City).

Morgen moeten we aantreden tegen de koning van de gelijke spelen. De nummer 4 (FC Strakapůd) heeft tot nu toe 8x een puntendeling behaald. Hij mist zijn beste LB en RB, waar ik het moet doen zonder mijn geschorste GK en mijn geblesseerde LB. De scheids is in zijn voordeel, aangezien zijn selectie een max agressie heeft van 20. Die van mij ligt op 45.... We hopen dit met het thuisvoordeel glad te kunnen strijken en er een gelijkspel uit te halen.

Het voordeel is dat we maandag tegen een net opgericht comp team mogen aantreden. Dus schorsingen maken niet echt uit.

Met lastige uitwedstrijden tegen AS Bari, Miami Gepards en Hornet zal het nog een lastig verhaal worden om op een promotieplaats te blijven staan. Maar we zullen in ieder geval alles geven!!!!!!!!!!
Zoals gehoopt pakt het ook uit. We waren 2 linieratings slechter maar weten er gelukkig wel een gelijkspel uit te halen. Onterecht, maar ok.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Weer de volle 3 punten gepakt.
Dit keer thuis tegen Gondor, met 2-0.

Stand in C6 op dit moment:
1 Ploffers met 59 punten
2 FC_Barsa met 51 punten
3 geto-dacii met 50 punten
4 combat met 50 punten

Dus een gat van 8 punten met de nummer 2, dat geeft ons wat lucht.
Maandag tegen ReesingGenk, met een aantal basisspelers die niet kunnen spelen van ReesingGenk hopen we daar op een mooi uit resultaat.

Hierna tegen de nummer 2 en 4.

Dus wordt een pittige week.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
EbaIba

Post by EbaIba »

2 goede weken achter de rug in de terugronde..

doorgeklommen naar 2e plek , 4 punten los van 3CITY en 2 achter Achilles.
we hebben allen nog matchen waar punten verspeeld kunnen worden.

mis maandag mijn 3 beste CF's...moet er een 4-5-1 in gooien en dat vergt redelijk wat omplannen..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Onze vriend van RIP ferda team zit trouwens nog goed bij kas, hij heeft momenteel 31,5M geboden op een CM.
Jawadde... Daar kom ik in de verste verte nog niet aan...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
el stino

Post by el stino »

apology240 wrote:
Veg wrote:Onze vriend van RIP ferda team zit trouwens nog goed bij kas, hij heeft momenteel 31,5M geboden op een CM.
Jawadde... Daar kom ik in de verste verte nog niet aan...
ikke zeker niet :P
hoogste budget dat ik ooit gehad heb was 13M. en dat heb ik ook maar 3 dagen kunnen houden :lol:

gisteren is onze A-Cf geblesseerd uitgevallen en onze B-Cf houdt dat nooit alleen vol met zijn 29 jaar. ook onze C-Cf presteert ietswat te matig (bp66), maar kan natuurlijk wel gebruikt worden.
even gaan zoeken naar een nieuwe Cf met een schamel budget van 1,5M. niets gevonden uiteraard :P
maar wel een nieuwe jonge Rf aangetrokken.
dan plots vandaag ook onze Lm vertrokken met IBP.
wel weer wat geld in kas, maar de Ts is ook ineens gezakt tot 88% terug. :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Veg

Post by Veg »

Het hoogste budget dat ik ooit heb gehad was ongeveer 350M maar al dat geld is intussen al op. Twee weken geleden stond ik nog in het rood :oops:
2-9-2008
el stino

Post by el stino »

350M :shock:
en je kon niets aan mij geven nee? :P

voor morgen ga ik eens lekker agressief uit de hoek komen tegen Neche. hij speelt thuis, heeft een niet-agressieve ploeg en de scheids is 69%.
ik ga direct eens mijn nieuwe Lm opstellen zodat ikzelf ook lekker agressief kan spelen met 70% 8)

hopelijk halen we dus iets, want deze week wordt bepalend voor de laatste week.
jammer dat Veggie niet op zijn sterkst kan aantreden, want hij moet tegen de hele horde van ploegen die onder mij staat. dus als hij de eerste 3 wedstrijden kan winnen en vrijdag verliest, zou ik het top vinden :D
Veg

Post by Veg »

Bij de eerste wedstrijd speel ik met het sterkst mogelijke team. Wat ik bij de tweede wedstrijd ga doen weet ik nog niet, ik wil presteren in de beker en mijn tegenstander op woensdag is pittig. Dinsdag zal ik hoe dan ook mijn CF rust geven en voor de rest zal ik wel zien welke spelers ik opstel. Ik heb er geen problemen mee om vrijdag tegen jou me te laten verliezen en de dag ervoor zo goed mogelijk te spelen tegen je directe concurrent.

Mijn schema zal op het eerste zicht iets worden in de zin van:
Maandag: A
Dinsdag: B
Woensdag: A
Donderdag: A
Vrijdag: B
2-9-2008
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Veg
Het hoogste budget dat ik ooit heb gehad was ongeveer 350M maar al dat geld is intussen al op.
Hoe kwam je aan al dat geld zeg :shock: je hele team verkocht ofzo?
Veg

Post by Veg »

super steger wrote:
Veg
Het hoogste budget dat ik ooit heb gehad was ongeveer 350M maar al dat geld is intussen al op.
Hoe kwam je aan al dat geld zeg :shock: je hele team verkocht ofzo?
Inderdaad, en daarna een aantal seizoenen gehandeld zonder een team te hebben. Vandaar dat ik in vrije val van de B-reeks naar F-reeks was gegaan. Dit seizoen zal het eerste seizoen worden sinds de F-reeks dat ik niet meteen kampioen wordt.
2-9-2008
T-man

Post by T-man »

4-0 gew :D , behoud komt steeds dichterbij :wink:
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

ik speelde vandaag zowaar agressiever als de tegenstander 8)

dat is dan ook meteen het enige positieve, want door onze Ts waren we 6% slechter in de uitwedstrijd en verloren we van Nechce. :)
niet getreurd. morgen mssn proberen een puntje te pakken de leider. wrs niet :P
maar vooral donderdag wordt belangrijk met een wedstrijd tegen directe concurrent Desportivo.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”