Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

2-1 verloren van het sterke Strakapud. Hij haalde 143 ratings tegenover de 136 van mezelf op verplaatsing ! Ben tevreden maar het zal de laatste weken niet veel soeps worden aangezien we bijna tegen de alle hoger geklasseerde als ons moeten spelen ! Hopelijk halen we nog net genoeg punten om op plaatsje 8, 9 of 10 te eindigen ! Morgen tegen de nr.1 Achilles en dat zal waarschijnlijk weer in een verlies uitdraaien want hij is een klasse sterker als ons. Maar we hebben al dikwijls thuis kunnen stunten tegen sterkere ploegen. Zal dat mogen ook zo zijn ? :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
apology240

Post by apology240 »

Hier zoals verwacht een makkelijke overwinning met B-C ploeg tegen FC team. Doelpuntensaldo is weer wat aangedikt.
Morgen tegen de 2e Rip Ferda team. We gaan er alles aan doen om die wedstrijd punten te pakken. De scheids zit alvast mee (agressief).

Toch nog eventjes vermelden dat ik onder de indruk ben van Veggie zijn prestatie... een linerating van 145 ! Dat moet zowat uw record zijn met deze ploeg ?
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Het hoogste budget dat ik ooit heb gehad was ongeveer 350M maar al dat geld is intussen al op. Twee weken geleden stond ik nog in het rood :oops:
De spelers die je toen verkocht hebt... Die waren toch niet 28-29 jaar maar allemaal jonger. Niet ? Want als je gans je ploeg verkoopt en die bestaat uit 28-29 jarigen, daar krijg je dan toch niet veel geld mee voor he... Of zie ik dat verkeerd ?

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg

Post by Veg »

apology240 wrote:
Veg wrote:Het hoogste budget dat ik ooit heb gehad was ongeveer 350M maar al dat geld is intussen al op. Twee weken geleden stond ik nog in het rood :oops:
De spelers die je toen verkocht hebt... Die waren toch niet 28-29 jaar maar allemaal jonger. Niet ? Want als je gans je ploeg verkoopt en die bestaat uit 28-29 jarigen, daar krijg je dan toch niet veel geld mee voor he... Of zie ik dat verkeerd ?
Het waren voornamelijk allemaal oude spelers, ik geloof dat ik toen voor mijn team ongeveer 90M had gekregen, de rest heb ik verdiend met handelen.

Vandaag trouwens 145 linieratings gehaald, maar ik kan nog hoger :P
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Vandaag gewonnen uit bij ReesingGenk met 2-3.

De eerste stap in de zware week is genomen.
Morgen thuis tegen FC_Barsa, als we hiervan winnen dan zijn we erg dichtbij promotie naar B.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
EbaIba

Post by EbaIba »

winst bij Robbos , 0-1 en top-3 blijft gelijk in C.8 ...

Ik mis morgen 6 van mijn beste 15 spelers in mijn centrale C-Linie (ex GK) ..
is een heel gepuzzel gewest met 4 matchen vandaag

heb voor nood een 35e man CF gehaald. 30 jaar
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
T-man

Post by T-man »

2 vroege blessures nekken mij: 1-0 verloren :(
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

1% slechter en al direct 0-1 verloren :(
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

9% slechter en verloren :P

nu ja, er viel niets te rapen tegen de n°1 en ik wou sommige spelers liever niet geschorst zien geraken ivm de match voor donderdag. :)

Veg heeft gewonnen :)
Maar unirea heeft wel verloren :(

sta op gelijk aantal punten met de n°11, maar heb net een iets beter doelsaldo. hopelijk krijg ik donderdag dus de random niet tegen en kan ik de 3ptn gaan halen bij Desportivo 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
racingboj

Post by racingboj »

de topper verloren tegen de eerste, we verliezen nu de tweede plaats en zakken naar de derde. Als we wonnen hadden we eerste gestaan...

Nuja, de strenge arbiter was niet in het voordeel van ons, ik durfde het niet om aggressief te spelen, ik hoopte dat hij rood zou pakken en zo toch zou winnen , jammer maar helaas gebeurde dat niet...

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... D=10088835
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Helaas een verliespartij voor Ploffers thuis tegen de FC_Barsa.
Dit is de derde verliespartij van dit seizoen.

We staan nog steeds 6 punten voor op de nummer 2.
Donderdag staat nog de uitwedstrijd tegen combat op het programma, die staan op dit moment op de 4e plaats.
Als we hiervan kunnen winnen dan doen we een directe grote stap naar het kampioenschap. In de 4 wedstrijden hierna spelen we tegen 3 ploegen die onderin meedraaien en die niet meer kunnen behouden.

Verder spelen we nog tegen de Stegenezen de nummer 5.

Eerste prioriteit donderdag winnen!!
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
apology240

Post by apology240 »

Hier nipt verloren van de 2e Rip ferda team.

Spijtig want had stilletjes gehoopt hier iets te rapen.

zit nu met 4 geschorste flankspelers voor de volgende match. Een directe concurrent van El Stino. Zal er alles aan doen om daar de 3 punten thuis te houden want we staan nu op de 5e plek vlak achter Veg. Die 5e plek wil ik zeker houden. Liever 4e. :-)

3e plek is def. weg. Kloof is te groot en programma van de derde is te gemakkelijk.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg

Post by Veg »

el stino wrote: Veg heeft gewonnen :)
Idd, ik had zijn team eens gescout en zag dat hij er maar zwak voorstond met blessures en schorsingen. Daarom heb ik met twee A-spelers gespeeld in een nog niet eerder geziene 3-5-2 formatie met een LF in de spits. Het resultaat was 3 punten betere linieratings en een overwinning :)
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
T-man

Post by T-man »

SanderPlof wrote:Helaas een verliespartij voor Ploffers thuis tegen de FC_Barsa.
Dit is de derde verliespartij van dit seizoen.

We staan nog steeds 6 punten voor op de nummer 2.
Donderdag staat nog de uitwedstrijd tegen combat op het programma, die staan op dit moment op de 4e plaats.
Als we hiervan kunnen winnen dan doen we een directe grote stap naar het kampioenschap. In de 4 wedstrijden hierna spelen we tegen 3 ploegen die onderin meedraaien en die niet meer kunnen behouden.

Verder spelen we nog tegen de Stegenezen de nummer 5.

Eerste prioriteit donderdag winnen!!
Kzal een handje helpen door (proberen) gelijk te spelen tgn nr 2 :wink: donderdag
Team = AC ManU (B2)
Maximus
Team President

Post by Maximus »

Veg wrote:
el stino wrote: Veg heeft gewonnen :)
Idd, ik had zijn team eens gescout en zag dat hij er maar zwak voorstond met blessures en schorsingen. Daarom heb ik met twee A-spelers gespeeld in een nog niet eerder geziene 3-5-2 formatie met een LF in de spits. Het resultaat was 3 punten betere linieratings en een overwinning :)
Bedankt he. :P

Het was inderdaad een ramp, 5 blessures en ook nog schorsingen van A en B spelers.

Ik speelde met een A,B en C combinatie in deze belangrijkse fase van de competitie. Ik geef niet op maar hou degradatie al wel in gedachten....
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”