sjoerd wrote:Zit weer in C.1, samen met oa Isis! Het gaat een eer worden om 2x tegen haar te mogen spelen!!
Aah oops
Had het nog niet gezien dat jij bij mij zat
Moet dringend eens wat scouten!
Eerste wedstrijd was hoopgevend moet ik zeggen. 139 gehaald in een uitwedstrijd met maar 74% TS.
Ik heb dan wel geen punten gepakt, ik heb hoop voor de toekomst
Hier ook een mooie 3-2 overwinning behaald.
Ben er blij mee, had eerlijk gezegd een gelijkspel verwacht.
De linierating valt ook goed mee: 142, al direct een nieuw record.
Morgen moet er ook gewonnen worden. Tegenstander zijn spelers zijn beter, maar zijn allemaal ouder dan 28 en recupereren dus niet meer zo goed. Bij de meesten is de fitheid slechts 89-90%.
Vannacht 4-3 gewonnen tegen een van de grote titelpretendenten imo. Hij heeft wel tweemaal dubbel geel gepakt, maar dat kan nu eenmaal gebeuren en was niet zo overdreven. Alleszinds een mooie onverwachte meevaller gezien onze lagere TS voort moment
Vannacht werd de nodige versterking op LF binnengehaald, die mag morgen potten proberen breken op verplaatsing
Badbuffalo wrote:Vannacht 4-3 gewonnen tegen een van de grote titelpretendenten imo. Hij heeft wel tweemaal dubbel geel gepakt, maar dat kan nu eenmaal gebeuren en was niet zo overdreven. Alleszinds een mooie onverwachte meevaller gezien onze lagere TS voort moment
Vannacht werd de nodige versterking op LF binnengehaald, die mag morgen potten proberen breken op verplaatsing
Waarom koop je spelers die zo agressief zijn?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Badbuffalo wrote:Vannacht 4-3 gewonnen tegen een van de grote titelpretendenten imo. Hij heeft wel tweemaal dubbel geel gepakt, maar dat kan nu eenmaal gebeuren en was niet zo overdreven. Alleszinds een mooie onverwachte meevaller gezien onze lagere TS voort moment
allé Veg, 54% is toch ni agressief? (vanuit mijn ploegstandpunt gezien )
moet jij mijn team eens zien
agressie maakt eigenlijk helemaal niet zoveel uit je krijgt alleen af en toe een schorsing maar met een brede selectie is dat geen enkel probleem
moet jij mijn team eens zien
agressie maakt eigenlijk helemaal niet zoveel uit je krijgt alleen af en toe een schorsing maar met een brede selectie is dat geen enkel probleem
ik dacht dat eerst ook.
als de scheidsrechter niet te agressief is, dan kon ik het reppen met mijn spelers die een betere bp haalden als bij de tegenstander.
maar als je een scheids hebt van 50%, zul jij hoogstens met 70% kunnen spelen wrs (wat al op het randje is) terwijl de tegenstader met de volle 100% zal spelen.
en die 30% verschil is meestal voldoende om de hogere bp van jouw ploeg te overklassen.
Eigenlijk heb ik dus weer pech gehad vannacht he. Er is maar 1 ploeg in heel C1 die meer ratings haalt dan Verbroedering Robbeke. En daar heb ik natuurlijk met mijn lousy TS van verloren