Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

Verwacht 3-2 verlies tgn een titelkandidaat :(
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

2% beter en een 2-2 gelijkspel, wellicht hadden we gewonnen als er niet getransfereerd was gister. Het bestuur maakt zich echter niet druk om een paar gelijke spelen. Als de ts weer een beetje in orde is, gaan we de vloer aanvegen met een aantal tegenstanders :twisted: :twisted:
Den Uier

Post by Den Uier »

We winnen 2-0 maar weeral een rode kaart :shock: Onbegrijpelijk !!!
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
super steger
Team Manager

Post by super steger »

el stino wrote:ik dacht dat eerst ook.
als de scheidsrechter niet te agressief is, dan kon ik het reppen met mijn spelers die een betere bp haalden als bij de tegenstander.
maar als je een scheids hebt van 50%, zul jij hoogstens met 70% kunnen spelen wrs (wat al op het randje is) terwijl de tegenstader met de volle 100% zal spelen.
en die 30% verschil is meestal voldoende om de hogere bp van jouw ploeg te overklassen. :wink:
dat is wel zo maar kijk zelf maar naar de eerst wedstrijd van Reesinggenk-geto-dacii
Veg

Post by Veg »

Ik heb nu 6/6 maar de toekomst ziet er voorlopig even slecht uit voor me, mijn teamspirit is namelijk maar 75%.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Den Uier

Post by Den Uier »

Veg wrote:Ik heb nu 6/6 maar de toekomst ziet er voorlopig even slecht uit voor me, mijn teamspirit is namelijk maar 75%.
Daar zou ik me toch niet meer aan blind staren want die verhouding van de TS klopt volgens mij niet meer ! Eerste wedstrijd speelde ik tegen een Tjech die net 4 transfers had gedaan + de -10% van het begin van de seizoen dus hij moest zeker rond de 70% staan met zijn TS ! Ik stond rond de 80% ! Ik won elk seizoen van hem of speelde minstens gelijk ! Hij heeft niks versterking bijgehaald. Nu verlies ik de partij tegen hem want hij haalde eigenlijk nog ferme ratings ! Ok ik had wel een rode kaart gehad maar zou die dan zoveel uitgemaakt hebben ?
Image

As Bari Sinds season 7 !

Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht hele zwakke ratings gehaald, quasi onbegrijpelijk, zelfs met de iets lagere TS :? Verloren dus, met amper 128 ratings...
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Hoe bepaald je TS dan mee in je prestatie?
Ik denk dat een rode kaart niet zo heel veel uit maakt tenzij je hem al heel vroeg in de wedstrijd kreeg.
Ik zelf heb nu al 1p gehaald uit 2 wedstrijden wel tegen twee sterke team. Zelf heb ik dan ook een TS van <50% erg gretig geweest in de verkoop en aankoop van spelers. Als ik dat niet had gedaan had ik waarschijnlijk wel 6 uit 2 gehaald 8) in elk geval wel meer punten :lol:
Bombay

Post by Bombay »

Weer gewonnen, en dus tegen de verwachtingen in een 6 op 6! :D
TEAM : Djerba
apology240

Post by apology240 »

Ron Jeremy wrote:2% beter en een 2-2 gelijkspel, wellicht hadden we gewonnen als er niet getransfereerd was gister. Het bestuur maakt zich echter niet druk om een paar gelijke spelen. Als de ts weer een beetje in orde is, gaan we de vloer aanvegen met een aantal tegenstanders :twisted: :twisted:
Hier ook een gelijkspel en ook ik was 2% linieratings beter.

Maar, ik kan er nu nog mee lachen... Hopelijk is het de volgende keer in mijn voordeel.
Wel spijtig van die rode kaart, heb nochtans geen risico genomen.

Donderdag en vrijdag zou er gewonnen moeten worden. Staan nu 4e met 4 op 6.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Ik denk dat ik de 2de seisoenshelft pas echt punt kan halen mijn TS is nogal laag :(
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Hop 140 lr en een zuinige 1-0 overwinning. Grappig, mijn terrorist El Ameer scoort tot nu toe al mijn goals :lol:

Tot nu toe loopt het allemaal zeer soepeltjes en dat met een ts van 80 :twisted:
T-man

Post by T-man »

2e thuisverwinning: 3-2 :D
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

En we winnen 1-2. Uit hebben we maar liefst even 138 ratings gehaald en daar zijn we zeer tevreden mee :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Veg

Post by Veg »

Ik heb toch kunnen winnen tegen de andere gedeeltelijke leider met 2-1. De linieratings waren 142 tegen 134. De volgende wedstrijd is met lage teamspirit tegen ons zwarte beest Tatran Praha. Voorlopig ben ik het enige team met het maximum van de punten.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”