Divisie A
Moderator: Moderator
1-2 gewonnen en dit terwijl ik slechts 1% beter was.
Wel een wrang nasmaakje. Mijn beste CB is voor 4 speeldagen geschorst.
Dit ondanks hij een agressie heeft van maar 7 eenheden.
Volgende wedstrijd gebeuren er al meteen veel wissels, aangezien redelijk wat van mijn spelers toch lage fitheden hebben na match1.
Wel een wrang nasmaakje. Mijn beste CB is voor 4 speeldagen geschorst.
Dit ondanks hij een agressie heeft van maar 7 eenheden.
Volgende wedstrijd gebeuren er al meteen veel wissels, aangezien redelijk wat van mijn spelers toch lage fitheden hebben na match1.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
- Member of the Soccer Project Association
En weer verloren. We hebben niet kunnen overtuigen tegen FrrFrr. We hebben wel alle risico's genomen die we konden nemen (agressie van 85% bij eens scheids van 78%), maar hij was toch nog steeds aanzienlijk beter; 139 over 143. Resulterend in een 0-1 verlies.
Nu mogen we donderdag uit op Mr. Bungle FC. Die heeft ook weer een ijzersterk team staan, dus ik ben benieuwd of er wat te halen valt...
Nu mogen we donderdag uit op Mr. Bungle FC. Die heeft ook weer een ijzersterk team staan, dus ik ben benieuwd of er wat te halen valt...
Prince88, proud manager of Fresh
-
Vandaag eigenlijk m'n eerste overwinning in de A verdiend, maar het mocht niet zo zijn. Met 138 ratings tegenover 135 werd het slechts 1-1. Erg zuur, ik had graag m'n eerste overwinning binnengehaald...
Maandag mogen we thuis aantreden tegen Sokol Oldrichovice. Enorm sterke ploeg. Hij heeft slechts één schorsing, maar dat valt tegelijk samen op een positie waar hij een blessure heeft, dus hij heeft geen LM beschikbaar. Gunstig...misschien dat we nu de overwinning kunnen nemen, maar dat zal niet makkelijk zijn, zeker nu we twee schorsingen hebben op de CF positie
Om nog maar even het niveau aan te geven in de A, slechts één punt uit onderstaande wedstrijden
:
139 bij scheids 74%
139 bij scheids 78%
140 bij scheids 48%
138 bij scheids 70%
Maandag mogen we thuis aantreden tegen Sokol Oldrichovice. Enorm sterke ploeg. Hij heeft slechts één schorsing, maar dat valt tegelijk samen op een positie waar hij een blessure heeft, dus hij heeft geen LM beschikbaar. Gunstig...misschien dat we nu de overwinning kunnen nemen, maar dat zal niet makkelijk zijn, zeker nu we twee schorsingen hebben op de CF positie
Om nog maar even het niveau aan te geven in de A, slechts één punt uit onderstaande wedstrijden

139 bij scheids 74%
139 bij scheids 78%
140 bij scheids 48%
138 bij scheids 70%
Wat een ideale scheidsen had jij, voor mij dan tochPrince88 wrote:Vandaag eigenlijk m'n eerste overwinning in de A verdiend, maar het mocht niet zo zijn. Met 138 ratings tegenover 135 werd het slechts 1-1. Erg zuur, ik had graag m'n eerste overwinning binnengehaald...
Om nog maar even het niveau aan te geven in de A, slechts één punt uit onderstaande wedstrijden:
139 bij scheids 74%
139 bij scheids 78%
140 bij scheids 48%
138 bij scheids 70%

Bij mij waren het de volgende ratings
scheids 32% ratings 146- 145 (away) winst
scheids 52% ratings 144-141 (home) winst
scheids 26% ratings 147-147 (away) nederlaag
scheids 28% ratings 148-140 (home) winst
Geen enkele keer dus de slechtere ploeg geweest. Wel spijtig van de nederlaag. Maar het seizoen is nog lang natuurlijk.
Manager van S.A.T
-
Gefeli met je eerste overwinning en dan ook nog eens tegen Sokol! Dat er meer gaan volgen!Prince88 wrote:Vandaag eigenlijk m'n eerste overwinning in de A verdiend, maar het mocht niet zo zijn. Met 138 ratings tegenover 135 werd het slechts 1-1. Erg zuur, ik had graag m'n eerste overwinning binnengehaald...

-
Yeah baby
Het heeft een weekje op zich laten wachten, maar die overwinning is er! Ratings van 144 tegen 140 lijken duidelijk. Wel een gelukje dat z'n CM, die hij geplaatst heeft op de LM, ook nog eens rood krijgt in de 48' minuut naast zijn mindere prestatie
Maar hé, mij hoor je niet klagen!
Morgen uit op medepromovendus van B.3 FC Gargzdas. Hij staat nog op nul punten, een plekje lager dan ik op plaats 15. Een gelukje dat de scheids 53% is. Daarmee kan ik 100% agressie spelen, maar hij gaat enkele spelers moeten opstellen van zo'n 51/52% agressie. Dus of hij gaat voor minder dan 100% of hij gaat misschien rood pakken. Dus er is wel een kansje op gelijkspel met wat geluk...

Het heeft een weekje op zich laten wachten, maar die overwinning is er! Ratings van 144 tegen 140 lijken duidelijk. Wel een gelukje dat z'n CM, die hij geplaatst heeft op de LM, ook nog eens rood krijgt in de 48' minuut naast zijn mindere prestatie

Maar hé, mij hoor je niet klagen!
Morgen uit op medepromovendus van B.3 FC Gargzdas. Hij staat nog op nul punten, een plekje lager dan ik op plaats 15. Een gelukje dat de scheids 53% is. Daarmee kan ik 100% agressie spelen, maar hij gaat enkele spelers moeten opstellen van zo'n 51/52% agressie. Dus of hij gaat voor minder dan 100% of hij gaat misschien rood pakken. Dus er is wel een kansje op gelijkspel met wat geluk...
-
-
nieuw record! knap van die kerel en alle respect daarvoor. jammer dat ik nooit verder ben geraakt dan 150 door die kut scheidsen x wedstrijdschema's.Badbuffalo wrote:Frrfrr haalt 153 vannacht... Daar valt toch werkelijk niks aan te doen?Damn zeg!
het team prijkt u op de laatste plaats' en daar zijn we blij mee..

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
Nu hebben we nog 3 Belgen in A, als de stand blijft zoals ze is telt België volgend seizoen welgeteld nog 1 team in de hoogste divisie! 

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Tijd dat de Nederlanders eens met meer zijnFikkiezero wrote:Nu hebben we nog 3 Belgen in A, als de stand blijft zoals ze is telt België volgend seizoen welgeteld nog 1 team in de hoogste divisie!

-
Idd. En het aantal Tsjechen is gigantisch!Fikkiezero wrote:Nu hebben we nog 3 Belgen in A, als de stand blijft zoals ze is telt België volgend seizoen welgeteld nog 1 team in de hoogste divisie!
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
-
Woohoo! Weer drie punten weten te pakken
Zoals verwacht, kon hij geen 100% agressie spelen en pakte hij ook nog eens een kaart in de 79' minuut. Hierdoor waren we 4% beter (136 om 140) en hebben we 0-1 gewonnen. Hierdoor stijgen we naar plek 11, slechts één plekje onder degradatie
Feit is wel, ik heb nog steeds het minste aantal tegendoelpunten
Maar dan ook wel weer verreweg het minste gescoord, zelfs minder dan Dilibangeda
Wat me ook opviel, is dat de CB van Jokke na een schorsing van 4 wedstrijden nu weer mocht spelen; krijgt hij weer een directe rode kaart. Nu gelukkig maar één wedstrijd schorsing, maar als dat het hele seizoen zo doorgaat...
Donderdag een lastige wedstrijd tegen Blsany. Helaas is de scheids 79%, wat betekent dat hij 100% agressie kan spelen en ik niet...Gaat dus een lastige pot worden om te kunnen winnen. Met gelijkspel zullen we tevreden zijn.

Zoals verwacht, kon hij geen 100% agressie spelen en pakte hij ook nog eens een kaart in de 79' minuut. Hierdoor waren we 4% beter (136 om 140) en hebben we 0-1 gewonnen. Hierdoor stijgen we naar plek 11, slechts één plekje onder degradatie

Feit is wel, ik heb nog steeds het minste aantal tegendoelpunten

Maar dan ook wel weer verreweg het minste gescoord, zelfs minder dan Dilibangeda

Wat me ook opviel, is dat de CB van Jokke na een schorsing van 4 wedstrijden nu weer mocht spelen; krijgt hij weer een directe rode kaart. Nu gelukkig maar één wedstrijd schorsing, maar als dat het hele seizoen zo doorgaat...

Donderdag een lastige wedstrijd tegen Blsany. Helaas is de scheids 79%, wat betekent dat hij 100% agressie kan spelen en ik niet...Gaat dus een lastige pot worden om te kunnen winnen. Met gelijkspel zullen we tevreden zijn.
-