Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Post by Bombay »

Zoals te verwachten viel de 1ste keer verloren vandaag! Slechts 1-0, maar toch wel totaal kansloos!
TEAM : Djerba
sjoerd

Post by sjoerd »

http://www.spcommunitiez.com/111_svv/ar ... h_svv.html

Robstje zal SVV onder zijn hoede nemen terwijl ik op vakantie ben! :wink:
T-man

Post by T-man »

0-1 verloren tgn de leider :(
Had eigenlijk stiekem op een puntje gehoopt maar 'k was uiteindelijk 2% slechter mede ook door een blessure :?
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

6% minder en direct een 2-0 nederlaag :roll:
Ik heb altijd gedacht dat je pas met 2 goals verschil verloor als er minimaal 10% tussenzat....

Maar het kan nog gekker -> Bari mist A en B goalie. De C-goalie valt in minuut 0' uit. Technisch gezien betekent dat, dat hij voor aanvang van de wedstrijd al de kuierlatten nam. Na de aftrap begint immers de 1e minuut :shock:
Den Uier

Post by Den Uier »

Ron Jeremy wrote:6% minder en direct een 2-0 nederlaag :roll:
Ik heb altijd gedacht dat je pas met 2 goals verschil verloor als er minimaal 10% tussenzat....

Maar het kan nog gekker -> Bari mist A en B goalie. De C-goalie valt in minuut 0' uit. Technisch gezien betekent dat, dat hij voor aanvang van de wedstrijd al de kuierlatten nam. Na de aftrap begint immers de 1e minuut :shock:
Ja idd wat een tegenslag zeg met die keepers ! Mijn LB is dan maar in doel gaan staan en haalde een BP van 27 :? Dan nog eens een rode kaart en toch nog gelijk gespeeld ! :shock: Moest mijn keeper niet uitgevallen zijn, denk ik toch gewonnen te hebben ! En voorlopig op 3 dagen tijd al 3 blessures :roll:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Dit is nu geloof ik al de tweede keer dat apology onterecht punten verliest, op deze manier wil ik nu ook weer niet de beste zijn.
Als je zo niet wil promoveren, dan mag je mij altijd laten winnen in de terugronde.
Dan staan we terug gelijk... :D

Vandaag trouwens een verwachte overwinning behaald.
139 tegenover 127
En toch maar 1 goal verschil... Hadden er gerust 2 mogen zijn (voor 't geval da'k nog is ne penalty mis...)

Opmerkelijk : 5 basisspelers moeten missen en toch nog 139 halen... Dat zit wel snor.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag 1-2 gaan winnen bij de Stegenezen, wat ons op een vierde stek houdt. Ben heel tevreden en verrast met m'n goede competitiestart. Doe zo voort zou ik zeggen. Hopelijk kan T-man ook snel weer bij de top-5 aanknopen :)
T-man

Post by T-man »

1e gelijkspel dit seizoen: 0-0.
Slechts 4/12 deze week, staan voorlopig op plaats 6.
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

1-8 gewonnen ! Onze tegenstander durfde niet met zijn A-team te spelen ! Wel weeral een blessure erbij en we staan al op 4 dagen tijd op quota 4 ! Spelers zijn fit en doe momenteel zelfs aan geen enkele beker meer mee ! Vorig seizoen random tegen met uitslagen en nu zijn het blessures... zucht !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
robstje

Post by robstje »

Ik ben er vannacht in geslaagd om , na het gelijkspel van gisteren, m'n eerste overwinning met het team van Sjoerd (SVV) te halen. Thuis versloegen we met 1-0 cijfers Esportivo. De linieratings waren duidelijk in het voordeel van SVV : 136-125. Hierdoor komt SVV op een zeer goede 2de plaats :D
Image
Boeren!
Avado
Team Manager

Post by Avado »

10/12 deze week in C.7. 5 punten los van de nummer 1. Echter moet wel gezegd worden dat we voornamelijk degradatie kandidaten hebben getroffen.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
apology240

Post by apology240 »

Vannacht terrecht gelijk gespeeld. Ik kon geen aanspraak maken op de overwinning... Raar want de tegenstander heeft tot dusver nog niet goed gepresteerd, maar vandaag dus wel... :(

Eindtotaal voor dees week is 7 op 12. Niet goed genoeg om kans te maken op de titel... Maar het had eigenlijk 10 op 12 moeten zijn...

Maarja, dat zetten we later nog wel recht.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag 139 ratings gehaald, doch niet genoeg voor de 3 punten jammer genoeg. We waren 4% sterker nochtans. Met 17/24 bezetten we nog steeds de 4e stek in het klassement.
Veg

Post by Veg »

Als gevolg van uitbundig feesten omdat ik totaal onverwacht geslaagd was op al mijn exames heb ik het dit weekend nagelaten om mijn team te managen. Nu moet het net lukken dat ik op verplaatsing tegen de nummer 2 moet en mijn spelers staan niet 100/100 :(
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Badbuffalo wrote:Vandaag 1-2 gaan winnen bij de Stegenezen, wat ons op een vierde stek houdt. Ben heel tevreden en verrast met m'n goede competitiestart. Doe zo voort zou ik zeggen. Hopelijk kan T-man ook snel weer bij de top-5 aanknopen :)
Tja is de hele tijd eigenlijk net niet bij mij alleen met 5-3-2 wil ik soms nog wel een puntje pakken :) Maar mijn TS is ook maar iets van 50% :cry: Maar ik denk dat je de 2de seizoenshelft wel een sterke tegenstander aan mij hebt te miste dat hoop ik dan moet mijn TS wel blijven stijgen :roll:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”