0-2 winst tegen de Skunks. Zoals verwacht wel weer een blessure en dat brengt het totaal op 12, waarvan 5 op dit moment. Mijn RB's doen deze week niet meer mee, LM's heb ik ook ff niet. Ik ben benieuwd welke linie de volgende is
Ik hoop dat de C-spelers er klaar voor zijn om op de meest vreemde posities ingezet te worden.....
Na een beste linerating van 142 in de eerste week en 143 in de tweede week, starten we de derde week met maar liefst 144 !
Gevolg, 4-3 winst en zo komen we op 2 punten van de leider.
Morgen, zware match tegen de 6e. Hopelijk kunnen we de 3 punten thuis houden !
1 punt in linieratings slechter en verloren. Ach ja het is mijn eigen schuld zoals ik hierboven al had aangehaald, mijn week kan voorlopig toch niet meer stuk.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ron Jeremy wrote:0-2 winst tegen de Skunks. Zoals verwacht wel weer een blessure en dat brengt het totaal op 12, waarvan 5 op dit moment. Mijn RB's doen deze week niet meer mee, LM's heb ik ook ff niet. Ik ben benieuwd welke linie de volgende is
Ik hoop dat de C-spelers er klaar voor zijn om op de meest vreemde posities ingezet te worden.....
Een C-CM kon de druk alvast niet aan -> 10 out
Nou hoop ik dat die andere C-CM wel als LM durft te spelen anders zijn de rapen gaar. SW Knapp heeft zich gemeld voor de vacante RB positie, dat dan weer wel
Vannacht als nr. 4 de nr.3 verslagen met 1-0. We waren 3% beter dus al bij al verdiend. Vrijdag waren we 4% beter, maar toen mocht het niet zijn. We volgen nog steeds op 3 ptn van de leider en 2 van de nr.2.
T-man wrote:1-3 gew en top 5 binnen geslopen, deze plaats proberen vast te houden tot het einde.
Jij kan idd nog voor een top klassering gaan. Ik heb morgen een belangrijke wedstrijd tegen een andere degradatie kandidaat. Toch vond ik het niet verstandig om een b team op te stellen tegen je. Ook werd het wel bijna een b team door schorsingen en blessures. Hopelijk kunnen we in de tweede seizoenshelft in het groen spelen
3 speeldagen geleden stonden we eerste. Vandaag weeral een gelijkspel tegen de nr. 1 ! 3 wedstrijden achter elkaar een gelijkspel ! Nu staan we dus 6 de ! Ben tevreden want het had ook anders kunnen zijn
Mooie overwinning : 129 - 141. Slechts 0-1... Had gerust 0-2 mogen zijn.
Met deze overwinning nemen we de koppositie terug over en laten we 3 ploegen achter ons op 1 punten. De kloof met de 5e is ondertussen al 7 punten.
Volgende tegenstander : 1 van die 3 ploegen vlak achter ons.
Zeer belangrijke match dus.
We spelen thuis en moete maar 1 speler missen. Zal worden vervangen door jeugdproduct die net 20 geworden is.
Volgende week volgen de 9e, de 14e en nog 1 ploeg die vlak achter mij staat nog. Hopelijk kunnen we de heenronde afsluiten met een plek in de top 2.