Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

super steger
Team Manager

Post by super steger »

Helaas vandaag een hele belangrijke match verloren :cry: morgen tegen de leider wordt een lastig verhaal, maar we zullen proberen om een punt te pakken.
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association

Post by Badbuffalo »

super steger wrote:Helaas vandaag een hele belangrijke match verloren :cry: morgen tegen de leider wordt een lastig verhaal, maar we zullen proberen om een punt te pakken.
Je gaat het, mijns inziens, heel lastig krijgen. Die TS van je lijkt nog steeds niet op peil, en in C wordt zoiets zeker afgestraft. Maar veel succes met de doelstelling er wél nog in te slagen.

Ik heb vannacht 5-2 gewonnen tegen FC Veselice, mede-promovendus van vorig seizoen. Hij speelde met een zwakker team dan ik verwacht had, anders had ik minder agressief gespeeld sowieso. We staan nu tweede, geheel tegen de verwachtingen in :) Het liedje kan morgen al anders zijn, met een hele lastige verplaatsing naar FC Marlboro voor de boeg. Maandag volgt dan nog eens de altijd lastige match tegen AC ManU.
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Badbuffalo wrote:
super steger wrote:Helaas vandaag een hele belangrijke match verloren :cry: morgen tegen de leider wordt een lastig verhaal, maar we zullen proberen om een punt te pakken.
Je gaat het, mijns inziens, heel lastig krijgen. Die TS van je lijkt nog steeds niet op peil, en in C wordt zoiets zeker afgestraft. Maar veel succes met de doelstelling er wél nog in te slagen.
inderdaad wordt steeds moeilijker en mijn TS is niet veel omhoog gegaan van 35% > 50% ongeveer. En die moet wel redelijk snel vol komen want anders wordt het heel lastig om wedstrijden te winnen.
Maar met jou gaat het wel lekker, wie weet zit er nog een kampioenschap in :wink:
T-man

Post by T-man »

super steger wrote:
Badbuffalo wrote:
inderdaad wordt steeds moeilijker en mijn TS is niet veel omhoog gegaan van 35% > 50% ongeveer. En die moet wel redelijk snel vol komen want anders wordt het heel lastig om wedstrijden te winnen.
Maar met jou gaat het wel lekker, wie weet zit er nog een kampioenschap in :wink:
Zolang dat je blijft aan- en verkopen ga je je niet kunnen handhaven :?
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Pfffffff voor de 3e keer duidelijk beter en weer gelijk. 1x 2% minder geweest en gelijk 2-0 aan mijn broek :?

Als de random zo blijft rotzooien, dan moet ik FrrFrr-achtige ratings gaan halen volgend seizoen om kampioen te worden :)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Badbuffalo wrote:

Ik heb vannacht 5-2 gewonnen tegen FC Veselice, mede-promovendus van vorig seizoen. Hij speelde met een zwakker team dan ik verwacht had, anders had ik minder agressief gespeeld sowieso. We staan nu tweede, geheel tegen de verwachtingen in :) Het liedje kan morgen al anders zijn, met een hele lastige verplaatsing naar FC Marlboro voor de boeg. Maandag volgt dan nog eens de altijd lastige match tegen AC ManU.
FC Marlboro speelde deels verwacht deels onverwacht met een zwakkere ploeg (hij is meer gericht op VrB's me dunkt), en we zijn gaan winnen met maar liefst 1-4! Het lijkt er ook op dat hij de maandag en donderdag z'n best doet, en dinsdag en vrijdag durft laten schieten. We komen nu op 29 punten, 29/36 (zotjes!); aangezien de site nog niet online is kunnen we niet zien wat onze concurrenten hebben gedaan. Gotta go to work, pleased :)
T-man

Post by T-man »

Gegokt met enkele B's, om schorsingen te vermijden voor maandag, dus een nipte 1-0 overwinning alhoewel het verschil in linies toch 8% was.
Maandag naar BadBuffalo :twisted:

PS: deze week 12/12 :P
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

Deze week 4 keer gelijk gespeeld
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

het team van Brainman (FC De Rekenbreinen) komt eindelijk onder stoom 8)
heb zijn Ts van 75% naar 100% kunnen krijgen, zijn veel te drukke agenda van in het begin van het jammer is nu dus gekalmeerd.
en de gevolgen beginnen zich te tonen. winst tegen zztopai met 141 thuisratings. lekker :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Veg

Post by Veg »

Woohoo, Belgen aan de top in C9.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
robstje

Post by robstje »

Een 12/12 deze week, ik ben dus heel tevreden over SVV. Hierdoor komen we ook aan de leiding met 29 punten. Het nummer 2, Dillesteam, volgt op 2 punten. Het nummer 3 volgt al op 8 punten :D :)
Hopelijk kan ik dit vasthouden, dan kan Sjoerd zeer tevreden terugkomen van zijn reis 8)
Image
Boeren!
apology240

Post by apology240 »

Na een bikkelharde match hebben we gewonnen met 5-4 !
Deze week eindigen we met een 12 op 12. Zeer mooi resultaat, wetende dat we tegen 2 toppers moesten spelen.

Hopelijk kunnen we de lijn doortrekken naar volgende week, ik wil nu wel volledig voor de promotie gaan !

En idd... De BELGEN staan op de 2 promotieplaatsen !! YIHAA !
:twisted: :twisted: :twisted:
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

T-man wrote:Gegokt met enkele B's, om schorsingen te vermijden voor maandag, dus een nipte 1-0 overwinning alhoewel het verschil in linies toch 8% was.
Maandag naar BadBuffalo :twisted:

PS: deze week 12/12 :P
Ik haalde ook 12/12, en kijk dus reikhalzend uit naar maandag. Wordt een hele lastige pot.
super steger
Team Manager

Post by super steger »

T-man wrote:
super steger wrote:
Badbuffalo wrote: Je gaat het, mijns inziens, heel lastig krijgen. Die TS van je lijkt nog steeds niet op peil, en in C wordt zoiets zeker afgestraft. Maar veel succes met de doelstelling er wél nog in te slagen.
Zolang dat je blijft aan- en verkopen ga je je niet kunnen handhaven :?
:) gelukking kan ik nou niks meer aankopen. Heb te veel spelers 36 :roll: ookal kan ik nog wel een cb tje gebruiken (of een cf, cm zijn ook altijd wel te gebruiken). Ben benieuwd wie er maandag van jullie wint gaat miss wel om de 2de plaats :?: 8)
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag tegen de nr.1 en we waren 6% beter en het werd maar 1-1 :evil:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”