niet content
Beker
Moderator: Moderator
-
Prince88
- Member of the Soccer Project Association
Niet zo'n hele puike wedstrijd van me (zoals verwacht), maar gelukkig wel 'gewoon' door. Het werd een 2-2 gelijkspel, maar in de ratings waren we wel beter (134 om 136). Gelukkig dan ook in de penalties beter.
Donderdag weer uit op een koploper uit de E. Moet te doen zijn met zijn agressieve spelers en agressieve scheids.
Donderdag weer uit op een koploper uit de E. Moet te doen zijn met zijn agressieve spelers en agressieve scheids.
Prince88, proud manager of Fresh
-
Prince88
Redelijk eenvoudige overwinning behaald en door naar ronde 11. Nu beginnen de echte lotingen te komen...zaterdag mogen we aantreden tegen De Zoeloe's. In de competitie lieten ze alles varen, maar in de beker gaan ze wel voluit. Gelukkig spelen we thuis, dan moet het kunnen lukken...
-
el stino
door naar ronde 11, waar we net zoals 3 seizoenen geleden zullen stranden
toen verloren we nipt van Westel. deze keer zullen we hoogstwaarschijnlijk de boot in gaan tegen de leiders uit B.1, Domokun XI.
alleen een mirakel kan ons nog helpen en zelfs dan wordt het nog moeilijk. we spelen op zijn veld en met een scheids van 96%
met Avado zijn team zijn we er niet in geslaagd om een ronde verder te geraken. Red Devils is een taaie tegenstander, maar ik had hem moeten kloppen.
ondanks een vroege blessure was Avado 2% beter. helaas, penalties beslisten er anders over
toen verloren we nipt van Westel. deze keer zullen we hoogstwaarschijnlijk de boot in gaan tegen de leiders uit B.1, Domokun XI.
alleen een mirakel kan ons nog helpen en zelfs dan wordt het nog moeilijk. we spelen op zijn veld en met een scheids van 96%
met Avado zijn team zijn we er niet in geslaagd om een ronde verder te geraken. Red Devils is een taaie tegenstander, maar ik had hem moeten kloppen.
ondanks een vroege blessure was Avado 2% beter. helaas, penalties beslisten er anders over
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Prince88
Net nu ik eens vol voor de beker ga, laatste week er zit aan te komen, pats boem, geen CM's (heb er 2) meer
Eerst valt m'n A-CM uit, staat nu op 60% fitheid. Ik speel vandaag geen wedstrijden, ik log in, zie ik opeens een 3 staan bij de geblesseerden ipv 2 en ik wist gewoon dat het m'n CM moest zijn. En ja hoor, B-CM voor 5 dagen out met 0% fitheid. Ik ga dus maar één CM hebben (die ik maandag nog niet eens kan opstellen mits ik morgen doorga) + dat ik ook nog eens Uefa Cup heb...
-
Prince88
De Zoeloe's hebben het laten lopen, zagen er waarschijnlijk geen heil in. Ik kon een mooie rating neerzetten van 147, een evenaring van m'n record. Ik had nu een RM op de CM met prestatie van 65, dus met een CM beschikbaar misschien zelfs 148 gehaald
Nu mogen we maandag uit tegen het zeer sterke RSCA Prince, zeker geen gemakkelijke opgave, zeker nu we nog steeds geen CM beschikbaar hebben. Het zal spannend worden...
Nu mogen we maandag uit tegen het zeer sterke RSCA Prince, zeker geen gemakkelijke opgave, zeker nu we nog steeds geen CM beschikbaar hebben. Het zal spannend worden...
Al had ik het al gezien, goed dat je het hier nog even vermeldt. Mooi overzicht !Yvesiezi wrote:Voor de geinteresseerden:
zie mijn laatste persbericht voor een overzicht van de overblijvende teams.
Groeten,
Yves
SoccerProject: Can you manage it ?
-
Dilibangeda
lol had ik nog maar doorgedaan dit seizoen..ik had de beker zo gewonnen (sorry voor de arrogantie maar de overgebleven teams dit seizoen stellen niet zoveel voor als de afgelopen seizoenen)
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
zal idd dubbeltje op zijn kant worden.Wikke wrote:Ik speel maandag ook een België- Nederland, ik mag op bezoek bij EbaIba. Hij heeft de agressie en het thuisvoordeel, maar ook 4 geschorsten en 2 blessures. Kan een mooie pot worden. Ik zal toch risico's moeten nemen om door te geraken.
Mijn beste CB en LB zijn gekwetst
Mijn 2e CB en 2e LB geschorst..
Tevens mis ik RM Oliviera en GK van den Berg, maar dat is wel op te vangen..
Wikke verloor vandaag een CB (Kompany)..
Ik hoop dat ik er een 136-138 uit kan persen..