Hierdoor eindig ik in de 1ste week met 7/12 op een 5e plaats
Divisie D
Moderator: Moderator
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
random een beetje meegekregen deze morgen.
mag ook wel, want ik snap niet waarom mijn tegenstander 3% beter is in de linieratings...
qua bp's scoor ik zelf net iets beter en ik speel 15% agressiever ...
door dit gelijkspel halen we deze week een 8/12. niet slecht, maar het kon beter. positie 4 is momenteel van ons.
dringend ook eens een oplossing zoeken voor mijn Cf's en cb's. maar laat ons net vandaag een nieuwe jeugdspeler krijgen, waardoor ik eerst nog 2 spelers moet verkopen om er zelf nieuwe aan te kopen.
mag ook wel, want ik snap niet waarom mijn tegenstander 3% beter is in de linieratings...
qua bp's scoor ik zelf net iets beter en ik speel 15% agressiever ...
door dit gelijkspel halen we deze week een 8/12. niet slecht, maar het kon beter. positie 4 is momenteel van ons.
dringend ook eens een oplossing zoeken voor mijn Cf's en cb's. maar laat ons net vandaag een nieuwe jeugdspeler krijgen, waardoor ik eerst nog 2 spelers moet verkopen om er zelf nieuwe aan te kopen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
roelie3417
- Team President
Man man hoe ben ik bestolen vandaag,0-1 verlies
Nogmaals mister random tegengehad,ik speel met agr 170 tegenstander met 225
Hij pakt dubbel geel en ik ook plus nog eens een gele kaart en daarna direct rood voor mijn keeper
terwijl mijn agresiefste speler 28 is en de zijne 97 
En op de koop toe moet ik mijn A-keeper nog eens twee speeldagen missen ook
Niet dat ik ook maar enige ambitie heb dit seizoen,dit zou toch niet mogen kunnen,ik speel wel voor behoud maar op die manier zal het nog moeilijk worden
Nogmaals mister random tegengehad,ik speel met agr 170 tegenstander met 225
Hij pakt dubbel geel en ik ook plus nog eens een gele kaart en daarna direct rood voor mijn keeper
En op de koop toe moet ik mijn A-keeper nog eens twee speeldagen missen ook
Niet dat ik ook maar enige ambitie heb dit seizoen,dit zou toch niet mogen kunnen,ik speel wel voor behoud maar op die manier zal het nog moeilijk worden
-
mr charlie
-
mr charlie
-
el stino
het hele competitiebegin heb ik wattie zijn team onder mijn hoede gehad. ik had ook nog graag de match tegen jou erbij gehad. nu ja, Wattie is terug en zal je ook wel verslaanN.V.C. wrote:4-0 winst met mijn b-teamen vannacht de topper tegen nr.2 (sta zelf nu 3e)
nee nee, succes tegen Wattie zijn team. hij zit een beetje met blessures op ambetante plaatsen, maar zijn team staat nog steeds stevig genoeg
-
roelie3417
- Team President
Wattie won jammer genoegel stino wrote:het hele competitiebegin heb ik wattie zijn team onder mijn hoede gehad. ik had ook nog graag de match tegen jou erbij gehad. nu ja, Wattie is terug en zal je ook wel verslaanN.V.C. wrote:4-0 winst met mijn b-teamen vannacht de topper tegen nr.2 (sta zelf nu 3e)
![]()
nee nee, succes tegen Wattie zijn team. hij zit een beetje met blessures op ambetante plaatsen, maar zijn team staat nog steeds stevig genoeg
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
el stino
gisteren en vandaag gewonnen, waarmee we op de 3e plaats blijven (achter noppp en Demons)
donderdag mogen we proberen om een achtervolger op punten te zetten en vrijdag mogen we aantreden tegen de nummer 1.
eens zien of we een 12/12 kunnen halen deze week?
donderdag mogen we proberen om een achtervolger op punten te zetten en vrijdag mogen we aantreden tegen de nummer 1.
eens zien of we een 12/12 kunnen halen deze week?
-
roelie3417
- Team President
-
mr charlie
ilario wrote:stel uw spelers op andere posities op?mr charlie wrote:Ik wil uit de beker en 't lukt me niet verdikke
Stel m'n C team in op 0 agressie en 0 aanval en nog verlies ik van een E-team die 2x rood pakt
Nu tegen een H-team - een FC-team,
pffff
nop
ik blijf er in, ondanks de C-ploeg waar niemand op zijn positie speelde
Vandaag 1-0 gewonnen met linieratings 134-129. Met een totale agressie van 166% krijgt een speler van mij toch onbegrijpelijk 2x geel... gelukkig geen invloed op het resultaat.
Stand:
Klassement
1) dino\'s 17p
2) Spartak Stepanov 17p
3) FK Ohřeblo 15p
4) FC Jandam Praha 13p
5) FC Vixa 13p
Stand:
Klassement
1) dino\'s 17p
2) Spartak Stepanov 17p
3) FK Ohřeblo 15p