Divisie A
Moderator: Moderator
2-3 overwinning bij Fc Sosna pod Jahodnou. 149 in de linieratings gehaald.
Nu komt de Slovaakse klip.
Eerst een dubbele confrontatie tegen FrrFrrr. VrB match om 22u en een L match omù 4u en maandag naar Horiaciles.
Om echt een kans te maken op de titel MOETEN we winnen tegen FrrFrr.
Nu komt de Slovaakse klip.
Eerst een dubbele confrontatie tegen FrrFrrr. VrB match om 22u en een L match omù 4u en maandag naar Horiaciles.
Om echt een kans te maken op de titel MOETEN we winnen tegen FrrFrr.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
- Member of the Soccer Project Association
-
ik zeg SAT 148 en Frrfrr ook, maar wel met de gewenste winnaar vanuit dit deel van het forumDilibangeda wrote:idd! ik ben vree benieuwt welke uitslag ik morgen op mijn scherm zal zien!Prince88 wrote:We duimen voor je!

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
Die 148 klopt voor Frr maar Jokke haalde 149 en een gelijkspel: 0-0jona wrote:ik zeg SAT 148 en Frrfrr ook, maar wel met de gewenste winnaar vanuit dit deel van het forumDilibangeda wrote:idd! ik ben vree benieuwt welke uitslag ik morgen op mijn scherm zal zien!Prince88 wrote:We duimen voor je!

Team = AC ManU (B2)
-
hij had dan wel weer geluk gisternavond waar hij 1 % slechter was en wint in penalty'sT-man wrote:Die 148 klopt voor Frr maar Jokke haalde 149 en een gelijkspel: 0-0jona wrote:ik zeg SAT 148 en Frrfrr ook, maar wel met de gewenste winnaar vanuit dit deel van het forumDilibangeda wrote: idd! ik ben vree benieuwt welke uitslag ik morgen op mijn scherm zal zien!
frrfrr zal nog wel punten verliezen
Bedankt voor de steun, maar spijtig genoeg heeft het dus niet mogen zijn.
Op eigen veld is het belangrijk om je rechtstreekse concurrenten te verslaan en daar zijn we dus in gefaald.
Vorig seizoen speelde ik op FrrFrr en was ik 1% slechter en verloor ik.
Nu speelt hij bij mij 1% slechter en pakt hij een punt.
Spijtig dat hij geen rode kaart slikt, die kans had er zeker in gezeten.
Random zat dus serieus mee voor hem.
OP Sokol verliest hij trouwens met terwijl hij 1% slechter was.
In die VrB was ik dan weer 1% slechter en daar speel ik dan weer gelijk. Al had ik liever verloren in die VrB en gewonnen in de competitie.
Maandag naar Horiaciles die nog geen wedstrijd verloren. Daar moet verandering in komen natuurlijk.
Op eigen veld is het belangrijk om je rechtstreekse concurrenten te verslaan en daar zijn we dus in gefaald.
Vorig seizoen speelde ik op FrrFrr en was ik 1% slechter en verloor ik.
Nu speelt hij bij mij 1% slechter en pakt hij een punt.
Spijtig dat hij geen rode kaart slikt, die kans had er zeker in gezeten.
Random zat dus serieus mee voor hem.
OP Sokol verliest hij trouwens met terwijl hij 1% slechter was.
In die VrB was ik dan weer 1% slechter en daar speel ik dan weer gelijk. Al had ik liever verloren in die VrB en gewonnen in de competitie.
Maandag naar Horiaciles die nog geen wedstrijd verloren. Daar moet verandering in komen natuurlijk.
Manager van S.A.T
-
Vandaag zijn we de winnaar geworden van deze speeldag.
0-2 overwinning op het veld van Horiaciles na een 149 in de linieratings.
FrrFrr verloor op eigen veld terwijl Sokol op het veld Van Bohemians Jenikov een gelijkspel moest toestaan.
Zo springen we van plaats 3naar plaats 1.
Deze nacht spelen we tegen Domokun XI. We hebben 4 geschorsten, maar we gaan proberen dit tot een goed einde te brengen.
0-2 overwinning op het veld van Horiaciles na een 149 in de linieratings.
FrrFrr verloor op eigen veld terwijl Sokol op het veld Van Bohemians Jenikov een gelijkspel moest toestaan.
Zo springen we van plaats 3naar plaats 1.
Deze nacht spelen we tegen Domokun XI. We hebben 4 geschorsten, maar we gaan proberen dit tot een goed einde te brengen.
Manager van S.A.T
-