een 0-0 gelijkspel tegen nr.1, als ik wat meer geluk had ik zelfs nog kunnen winnen maar omdat nr.2 ook punten verspeelde (Hij had zelfs nog geluk met het gelijkspel) staan we nog altijd op maar 2 puntjes
Een mooie 3-2 overwinning en dat brengt ons op een 7 plaats
Het verschil tussen plaats 3 en 13 is maar 4 puntjes,morgen uit naar de kampioen van vorig seizoen in mijn reeks dus dat belooft een spannende wedstrijd te worden
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
0-0 uit,we waren wel 4% beter en pakken alweer een rode kaart
Ik speelde maar met 171 agr en de tegenstander met 206 en toch slaag ik er wederom in om een rode kaart(dubbel geel) te pakken
In totaal 6 gele kaarten voor mij terwijl hij wegkomt met 4
Ik ga gans mijn ploeg verkopen en allemaal aggresieve spelers aantrekken,dan zal het mss beter gaan
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Shit, mijn keeper (!) pakt vandaag rood in het begin van de wedstrijd en daardoor slechts een 125 rating kunnen neerzetten. Niet genoeg want Zi Facks doet met 131 een stuk beter en hij haalt daardoor de winst binnen.
Resultaat: Ik zak naar een derde plaats met al 7p achterstand op de eerste.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
gewonnen in de belangrijke match en door het puntenverlies van zowel de nummer 1 als 2, springen we over hen en grijpen we de macht in D.25
het is daar lekker spannend bij ons bovenaan de rangschikking
el stino wrote:gewonnen in de belangrijke match en door het puntenverlies van zowel de nummer 1 als 2, springen we over hen en grijpen we de macht in D.25
Ik moest mijn reserve spits opstellen en ben zijn I.O. vergeten te wijzigen.
Dat had het verschil kunnen maken in mijn wedstrijd.
Maar ben er van overtuigd dat het goed komt.
Speel nu met een TS van 91% dus als die weer wat hoger is, is alles op orde om voor promotie of kampioenschap te gaan.
Tot dinsdag alvast!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
weer een 0-0 gelijkspel haalde een 130-uit rating en hij 127, hierdoor zak ik naar de 4e plaats op 8(!) punten van de 1e, die vannacht weer heel veel geluk had. Hij speelde thuis en haalde 1 hoger dan de uitploeg en won en de uitploeg had ook nog 2 blessures in de 70ste minuut en er werden jeugdspelers ingezet en hierdoor werd de BP 64 lager
Nu moeten we deze week winnen tegen nr.9 en nr.10.
el stino wrote:gewonnen in de belangrijke match en door het puntenverlies van zowel de nummer 1 als 2, springen we over hen en grijpen we de macht in D.25
Ik moest mijn reserve spits opstellen en ben zijn I.O. vergeten te wijzigen.
Dat had het verschil kunnen maken in mijn wedstrijd.
Maar ben er van overtuigd dat het goed komt.
Speel nu met een TS van 91% dus als die weer wat hoger is, is alles op orde om voor promotie of kampioenschap te gaan.
Tot dinsdag alvast!
je hebt eigenlijk nog geluk gehad ook dat je tegenstander zijn agressie niet heeft ingesteld
tot dinsdag
(hopelijk hou ik mijn enige spits tot dan uit schorsing en blessures )