Dilibangeda wrote:lol frrfrr geeft het op en stelt dan maar weer een belammerd op tegen zen maatje! ik hoop dat deze nog afzakt! maar het is nu wel 13pt en het lijkt me wel overduidelijk wie de koning is van dit seizoen: rinia!!
alvast gefeliciteerd man, stop die bescheidenheid maar weg!
Idd. Ze houden elkaar lekker bezig. Laat hem maar 11e worden. Volgend seizoen in B.3 lusten we hem rauw even er vanuitgaande dat Westel, apology en Lion zich handhaven. Squadro erbij en Hori kan zijn borst natmaken.
Rinia -> alvast gefeliciteerd met de titel. Dik verdiend.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Mijn doel is volledig gelukt.
Nu eens bezien wat ik volgend seizoen kan doen.
Mijn team is oud, maar mits 4 transfer kan ze nog wel een seizoen aan de top mee draaien.
1 klein positief probleempje
Op 30 oktober vertrek ik voor 1 jaar naar Australië. Mogelijk is het dan zeer moeilijk om mijn team te managen, en ik ze mij ginder ook niet al te veel tijd in SP stoppen.
Stoppen is dus eigenlijk ook ene mogelijk.
De toekomst zal wel raad weten zeker.
Ondertussen is de degradatiestijd wel een thriller geworden. Ik ben benieuwd wie er eigenlijk gaat zakken.
Volgend seizoen terug wat BElgen in de A divisie.
Veg, witteke en Yves (wel onder Braziliaanse vlag) en mogelijk ook nog loooiiiccc.
Dit maakt de A divisie er een stuk aangenamer op en ben ik niet meer die eenzame Belg in A.
S.A.T is de eerste ploeg die van bij zijn start in G. tot nu in A. alle kampioenenbekertjes in zijn profiel zal staan hebben
en echt allemaal van G tot A + 2x de Cup ook nog.
S.A.T is de eerste ploeg die van bij zijn start in G. tot nu in A. alle kampioenenbekertjes in zijn profiel zal staan hebben
en echt allemaal van G tot A + 2x de Cup ook nog.
Nu nog even laten afzakken tot in de H om die er ook bij te hebben
Het zal even watchten Inter Milano doet in de beker, hij maakt toch wel grote kans. Hij zal dan de eerste kunnen zijn die ze echt allemaal heeft.
(uiteraard met de opmerking dat S.A.T natuurlijk begon in G omdat H er nog niet was...)