Vandaag 2-1 gewonnen tegen de 3de in de stand met een linierating van 139 en dit ondanks een lage teamspirit. Aangezien we niet meer kunnen promoveren richten we onze pijlen niet meer op de competitie, maar eerder naar de transfermarkt. Waar we ondertussen toch al 3 mooie aankopen verricht hebben. We hopen zo ons te kunnen versterken om volgend seizoen mee te strijden naar de titel in D12. Momenteel is de 3de plaats nog wel steeds mogelijk, maar dat zal niet van een leien dakje gaan, aangezien het top van het klassement Tsjechisch gekleurd is. Tevens zullen er wss 3 Belgische teams degraderen. Dus we zijn blij met onze voorlopige 5de plaats, maar zonder de tegenwind van Lord Random stonden we nu zeker op een promotieplaats
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Glen DV wrote:Vandaag 2-1 gewonnen tegen de 3de in de stand met een linierating van 139 en dit ondanks een lage teamspirit. Aangezien we niet meer kunnen promoveren richten we onze pijlen niet meer op de competitie, maar eerder naar de transfermarkt. Waar we ondertussen toch al 3 mooie aankopen verricht hebben. We hopen zo ons te kunnen versterken om volgend seizoen mee te strijden naar de titel in D12. Momenteel is de 3de plaats nog wel steeds mogelijk, maar dat zal niet van een leien dakje gaan, aangezien het top van het klassement Tsjechisch gekleurd is. Tevens zullen er wss 3 Belgische teams degraderen. Dus we zijn blij met onze voorlopige 5de plaats, maar zonder de tegenwind van Lord Random stonden we nu zeker op een promotieplaats
Mooi omschreven wat er gaande is in onze competitie. Ik zou in principe nog in de top 5 kunnen eindigen maar het zal niet makkelijk worden met 3 zware wedstrijden volgende week. Daarbij speel ik nog in de beker en voorronde wedstrijden Uefa en heb ik dringend nood aan enkele nieuwe aankopen. Mijn budget laat echter niet toe om toppers binnen te halen om volgend seizoen mee in de top te draaien. Onze manager zit in een klein dipje omdat hij dit seizoen toch iets beter verwacht had
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
winst gepakt tegen een top-5 ploeg. daarmee is er nu een kloof ontstaan tussen de nummer 3 en 4 van 14ptn.
3e worden we dus zoiezo al
voor de titel zal het nog aardig spannend worden. ik heb maar 2 mogelijkheden die ik wil bekijken. de titel of 3e.
tzal erom spannen, maar er staat nog een leuke topper op de affiche dinsdag
Opnieuw 1-2 gewonnen. Toch ziet het er naar uit dat ik op een 5de plaats ga eindigen. Toch als de Tsjechen het spelletje onder mekaar gaan spelen, want de promotieplaatsen zijn al gered. Mss dat ik nog 1 plaats kan stijgen als de dino's op de laatste speeldag winnen. Het zou ook mooi zijn moesten de dino's maandag tegen de mogelijk kampioen punten pakken. Zou ervoor zorgen dat de kampioen zich toch 100% zou moeten geven tegen zijn landgenoten om kampioen te worden.
We duimen in ieder geval voor de dino's . Nu hoop ik wel niet dat hij bezwijkt onder mijn druk .
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Glen DV wrote:Opnieuw 1-2 gewonnen. Toch ziet het er naar uit dat ik op een 5de plaats ga eindigen. Toch als de Tsjechen het spelletje onder mekaar gaan spelen, want de promotieplaatsen zijn al gered. Mss dat ik nog 1 plaats kan stijgen als de dino's op de laatste speeldag winnen. Het zou ook mooi zijn moesten de dino's maandag tegen de mogelijk kampioen punten pakken. Zou ervoor zorgen dat de kampioen zich toch 100% zou moeten geven tegen zijn landgenoten om kampioen te worden.
We duimen in ieder geval voor de dino's . Nu hoop ik wel niet dat hij bezwijkt onder mijn druk .
Als het een beetje meezit (geen blessures) zou ik maandag ong. 137-138 moeten kunnen halen. Met wat geluk kan ik dus wel een puntje pakken (en dus 2 p afsnoepen van de leider). Ondertussen kijk ik wel uit op de TL of ik daar niets kan halen maar voorlopig is TS nog 100%
Als Spartak Stepanov nog voor de titel wil gaan kan die geen kadootjes geven maar als Czech line wint tegn mij kan Spartak bijna niet meer eerste worden. Ohreblo zal dus nog geen kadootjes krijgen (tegenstarder Spartak maandag) maar Hostivice misschien wel op dinsdag als Czech line wint tegen mij.
voor de titel zal het nog aardig spannend worden. ik heb maar 2 mogelijkheden die ik wil bekijken. de titel of 3e.
tzal erom spannen, maar er staat nog een leuke topper op de affiche dinsdag
Zonder misstappen kan dat weleens de beslissing gaan brengen!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Gisteren 1-5 en vandaag 3-2 gewonnen
We staan nu op de derde plaats,en de hoogst mogelijk haalbare,maar er zijn nog twee uitwedstrijden waarvan nog 1 moeilijke op de laatste speeldag....
We gaan er alles aan doen om die derde stek te behouden
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
op 2 speeldagen voor het einde staan we weer op een mooie eerste plaats.
Noppp had meer weerstand dan verwacht en speelde gelijk.
door winst van ons B-team (2% sterker dan de tegenstander) springen we dus over Noppp heen
1 Royal FC 62
2 u utd 62
--------------------
3 Nop's Heroes 61
de Roemeense ploeg blijft echter wel in het zog hangen, maar vermits mijn doelsaldo zowat het beste is van de hele reeks, hou ik hem nog achter mij.
morgen hopelijk thuiswinst tegen Noppp, anders zak ik weer naar de 3e stek en neemt U utd de leiding over.
het blijven nog 2 spannende speeldagen
el stino wrote:op 2 speeldagen voor het einde staan we weer op een mooie eerste plaats.
Noppp had meer weerstand dan verwacht en speelde gelijk.
door winst van ons B-team (2% sterker dan de tegenstander) springen we dus over Noppp heen
1 Royal FC 62
2 u utd 62
--------------------
3 Nop's Heroes 61
de Roemeense ploeg blijft echter wel in het zog hangen, maar vermits mijn doelsaldo zowat het beste is van de hele reeks, hou ik hem nog achter mij.
morgen hopelijk thuiswinst tegen Noppp, anders zak ik weer naar de 3e stek en neemt U utd de leiding over.
het blijven nog 2 spannende speeldagen
Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar mijn eerste keeper was geschorst en ik zet mijn 3de erin i.p.v. mijn 2de..
Of dat de winst had opgelevert weet ik natuurlijk nooit.
El Stino Succes vannacht, het zal spannend worden !
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
1-2 gewonnen en daardoor 1 plaats gestegen naar de 4de plaats. Spijtig genoeg verloor de 2de in de stand van de 3de in de stand anders stonden we nu 3de. De titel voor Czech Line is dichtbij, maar door een mooie prestatie van de dino's graakten ze vandaag niet verder dan een 0-0. Hierdoor zal Czech Line nog steeds alles op alles moeten zetten om kampioen te worden. 3de plaats is nog steeds haalbaar, aangezien we slechts 2 punten achter staan op de 3de en onze laatste 2 matchen in principe haalbaar moeten zijn tegen een FC-ploeg en degradant Zi Facks. Toch moeten we hopen op opnieuw een klein mirakel van de dino's, die op de laatste speeldag met winst moeten afsluiten.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Glen DV wrote:1-2 gewonnen en daardoor 1 plaats gestegen naar de 4de plaats. Spijtig genoeg verloor de 2de in de stand van de 3de in de stand anders stonden we nu 3de. De titel voor Czech Line is dichtbij, maar door een mooie prestatie van de dino's graakten ze vandaag niet verder dan een 0-0. Hierdoor zal Czech Line nog steeds alles op alles moeten zetten om kampioen te worden. 3de plaats is nog steeds haalbaar, aangezien we slechts 2 punten achter staan op de 3de en onze laatste 2 matchen in principe haalbaar moeten zijn tegen een FC-ploeg en degradant Zi Facks. Toch moeten we hopen op opnieuw een klein mirakel van de dino's, die op de laatste speeldag met winst moeten afsluiten.
We zullen ons best doen. Het is een strenge scheids en hij moet woensdag net als ik een bekermatch spelen, een 100/100 is dus niet mogelijk voor donderdag Ik heb het doelsaldoe niet bekeken maar als ik gelijkspeel heb je misschien al genoeg.