Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Ron Jeremy »

Ik heb drie spelers die 100% fitheid en moraal hebben in een friendly gezet. Volgens spmt is hun prestatie dan 66,5 - 66,8 - 68,9. Alledrie hebben ook geen verlies in skills; alles is maxed....!

Ik kijk na de sim -> 66 - 66 - 68. Hoe kan dit? Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat mijn ts 94% is. Maar de ts wordt toch niet van de prestaties afgehaald (maar van de linierating?).

Iemand een idee?
Prince88

Post by Prince88 »

Ron Jeremy wrote:Ik heb drie spelers die 100% fitheid en moraal hebben in een friendly gezet. Volgens spmt is hun prestatie dan 66,5 - 66,8 - 68,9. Alledrie hebben ook geen verlies in skills; alles is maxed....!

Ik kijk na de sim -> 66 - 66 - 68. Hoe kan dit? Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat mijn ts 94% is. Maar de ts wordt toch niet van de prestaties afgehaald (maar van de linierating?).

Iemand een idee?
Zijn het spelers met een hoge IO? Wat me vaak opvalt, is dat hoe bij spelers met een hoge IO, de prestatie lager ligt dan wordt aangegeven. Vaak moet je met zulke spelers ver boven de grens zitten om een nieuwe bp te mogen aanschrijven. Dit zou het kunnen zijn misschien...
Prince88, proud manager of Fresh
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Prince88 wrote:
Ron Jeremy wrote:Ik heb drie spelers die 100% fitheid en moraal hebben in een friendly gezet. Volgens spmt is hun prestatie dan 66,5 - 66,8 - 68,9. Alledrie hebben ook geen verlies in skills; alles is maxed....!

Iemand een idee?
Zijn het spelers met een hoge IO? Wat me vaak opvalt, is dat hoe bij spelers met een hoge IO, de prestatie lager ligt dan wordt aangegeven. Vaak moet je met zulke spelers ver boven de grens zitten om een nieuwe bp te mogen aanschrijven. Dit zou het kunnen zijn misschien...
ik heb het ook al meerdere malen opgemerkt en ook met spelers met lage IO's :wink:
Ik denk dat SPMT toch niet zo heel nauwkeurig is...
Ik had deze morgen ook een wedstrijd,mijn RM volgens SPMT 70.8,mijn CF 69.9 en beide haalden 70 en 69....ik had zelfs hun conditie training laten aanstaan ook al was alles voltraind en toch haalden ze hun max BP niet...
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

De laatste twee hebben idd een hoge IO, de eerste 66,5 maar misschien dat hij 6,47 heeft....
Glen DV

Post by Glen DV »

Ik heb in het transferoverzicht mogelijk een verdachte transfer gezien. Kan ik die via het transferoverzicht doorgeven of moet ik dat via valsspelers doen? En indien ik het via valsspelers moe doen, wie moet ik dan aangeven: koper of verkoper?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Via transferovberzicht, klikken op het bod. Zowel koper als verkoper zullen wel aangepakt worden.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Glen DV

Post by Glen DV »

Merciekes. Had er totaal ni aangedacht om daarop te klikken.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Bombay

Post by Bombay »

Was het niet vroeger zo dat wanneer je een speler bij je favorieten had staan dat je dan een bericht kreeg als hij te koop komt te staan? Ik kwam nl toevallig een speler tegen die er bij mij in staat, maar ik had er geen bericht van gekregen!
TEAM : Djerba
Prince88

Post by Prince88 »

Bombay wrote:Was het niet vroeger zo dat wanneer je een speler bij je favorieten had staan dat je dan een bericht kreeg als hij te koop komt te staan? Ik kwam nl toevallig een speler tegen die er bij mij in staat, maar ik had er geen bericht van gekregen!
Als het goed is komt dat nu bij het kopje van dagelijks nieuws te staan. Blader maar eens terug naar de dag dat hij erop gezet is, als het goed is moet je dat daar terug vinden.
Bombay

Post by Bombay »

Prince88 wrote:
Bombay wrote:Was het niet vroeger zo dat wanneer je een speler bij je favorieten had staan dat je dan een bericht kreeg als hij te koop komt te staan? Ik kwam nl toevallig een speler tegen die er bij mij in staat, maar ik had er geen bericht van gekregen!
Als het goed is komt dat nu bij het kopje van dagelijks nieuws te staan. Blader maar eens terug naar de dag dat hij erop gezet is, als het goed is moet je dat daar terug vinden.
Klopt! Bedankt!!! :wink: Het is nog effe wennen, hé! :)
TEAM : Djerba
Prince88

Post by Prince88 »

Bombay wrote:Klopt! Bedankt!!! :wink: Het is nog effe wennen, hé! :)
Zeker wennen. Dacht eerst dat opeens niemand meer persberichten schreef :)
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Wil vriendscappelijke privé beker opstarten met 50 000 euro inschrijvingsgeld maar kan mezelf nooit selecteren. Hoe komt dit? Heb ook geprobeerd met 25 000 euro inschrijvingsgeld, maar weerom kan ik zelf niet deelnemen.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Glen DV

Post by Glen DV »

Lord Vegeta wrote:Wil vriendscappelijke privé beker opstarten met 50 000 euro inschrijvingsgeld maar kan mezelf nooit selecteren. Hoe komt dit? Heb ook geprobeerd met 25 000 euro inschrijvingsgeld, maar weerom kan ik zelf niet deelnemen.
Wss neemt ge ploegen op in uw vriendschappelijke beker van lagere divisies. Bij een privé cup is het onlangs gewijzigd dat ge het inschrijvingsbedrag moet wijzigen aan de hand van de divisie van u tegenstanders, maar het juiste bedrag ken ik niet. Dit is ingevoerd omdat veel hoge geklasseerde ploegen privé bekers organiseerden voo 50.000 euro tegen H-teams en die zo uitmelkten.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Glen DV wrote:
Lord Vegeta wrote:Wil vriendscappelijke privé beker opstarten met 50 000 euro inschrijvingsgeld maar kan mezelf nooit selecteren. Hoe komt dit? Heb ook geprobeerd met 25 000 euro inschrijvingsgeld, maar weerom kan ik zelf niet deelnemen.
Wss neemt ge ploegen op in uw vriendschappelijke beker van lagere divisies. Bij een privé cup is het onlangs gewijzigd dat ge het inschrijvingsbedrag moet wijzigen aan de hand van de divisie van u tegenstanders, maar het juiste bedrag ken ik niet. Dit is ingevoerd omdat veel hoge geklasseerde ploegen privé bekers organiseerden voo 50.000 euro tegen H-teams en die zo uitmelkten.
Ah wist ik niet, maar is idd een goede regel. Bedankt.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Krikkers

Post by Krikkers »

Ik heb een vraagje... :P

Ik heb dringend een logo nodig voor het wielerspel van Raffin hier.
Zou iemand dit willen doen voor mij?
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 3#p1179143

Alvast bedankt ;)
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”