Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

Qua bp's zijn alle teams wel sterk, maar Praha gaat er toch af door zijn agressie. In deze klasse kan je niet bij de 1e vijf meedraaien met zulke spelers of de random moet hem een heel seizoen slappe scheidsen geven en dat geloof ik niet. Volgens mij zijn er nog een paar van dat soort ploegen. Natuurlijk kan je er van verliezen, maar uiteindelijk eindig je daar wel boven. Een aantal teams heeft ook geen superbrede selectie en een aantal gaan voor de sp-cup. Dat zijn de ploegen waar ik boven eindig of wil eindigen :wink:
Ik zou het zonde vinden als je zou degraderen, want dat is volgens mij helemaal niet nodig. Van de zes die omhoog zijn gegaan is alleen NIFC echt een sterke. De anderen moet je boven eindigen. Je hoeft er dus maar 1 te pakken.......
apology240

Post by apology240 »

Ron Jeremy wrote:Qua bp's zijn alle teams wel sterk, maar Praha gaat er toch af door zijn agressie. In deze klasse kan je niet bij de 1e vijf meedraaien met zulke spelers of de random moet hem een heel seizoen slappe scheidsen geven en dat geloof ik niet. Volgens mij zijn er nog een paar van dat soort ploegen. Natuurlijk kan je er van verliezen, maar uiteindelijk eindig je daar wel boven. Een aantal teams heeft ook geen superbrede selectie en een aantal gaan voor de sp-cup. Dat zijn de ploegen waar ik boven eindig of wil eindigen :wink:
Ik zou het zonde vinden als je zou degraderen, want dat is volgens mij helemaal niet nodig. Van de zes die omhoog zijn gegaan is alleen NIFC echt een sterke. De anderen moet je boven eindigen. Je hoeft er dus maar 1 te pakken.......
Tja, maar zoals ik al zei, ik zak liever nu naar C om dan het jaar erop terug in B te spelen met een beter team dan nu. Nu nog enkele seizoenen tussen de 6e en de 10e plek bengelen is ook niets.
'T zal m'n ontwikkeling ten goede komen als ik me nu effe niet met de competitie moet bezig houden...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Kleine opmerking.
M'n tegenstander voor morgen was vandaag vrij in de SP Cup.
Ik niet.

Bijgevolg scheelt em dat een pak in moraal en fitheid.

Zou daar beter niet iets aan gedaan worden ? Ofwel iedereen in dezelfde reeks vrij ofwel niemand...

Al maar goed dat ik me dit jaar niet op de competitie focus... :)
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
JOY

Post by JOY »

man man man , en alle dagen maar klagen :lol:

ofwel de random, te veel blessures, niet genoeg sponsers,
financieel verlies in de beker, .....enz....

kga der nog eentje bijdoen,
vorig seizoen kreeg ik allemaal strenge scheidsrechters
ik koop allemaal spelers met lage agressie,
kon zo gemakkelijk eens 100% agressief spelen

nu krijgen we toch wel allemaal van die scheids met lage strengheid zeker,
mijn tegenstanders spelen nu ook 100% :twisted:

maar allé, toch ook nog goe nieuws
kheb vandaag gewonnen 3-2
en dat met heel lage teamspirit.....ongelooflijk maar waar
en ook dank aan de twee rode kaarten :lol:

ge moet geluk hebben........met scheidsrechters :lol: :lol: :lol:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

@Joy: Het was bijna het eerste dat ik opzocht toen de nieuwe kalender er was, en in onze matchen 2 keer een slappe scheids :mrgreen: . Misschien dat de draws nu doorbroken kunnen worden... :wink:
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
JOY

Post by JOY »

Wikke wrote:@Joy: Het was bijna het eerste dat ik opzocht toen de nieuwe kalender er was, en in onze matchen 2 keer een slappe scheids :mrgreen: . Misschien dat de draws nu doorbroken kunnen worden... :wink:
ja maar die slappe geven ook rooie
vandaag zelfs twee aan onze tegenstanders :twisted:

en bij ons kreeg eene met 4% agressie ook al eens rood te zien van een slappe :evil:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

JOY wrote:
Wikke wrote:@Joy: Het was bijna het eerste dat ik opzocht toen de nieuwe kalender er was, en in onze matchen 2 keer een slappe scheids :mrgreen: . Misschien dat de draws nu doorbroken kunnen worden... :wink:
ja maar die slappe geven ook rooie
vandaag zelfs twee aan onze tegenstanders :twisted:

en bij ons kreeg eene met 4% agressie ook al eens rood te zien van een slappe :evil:
En de strenge vergeten kaarten te trekken voor mijn tegenstanders. Ik eentje voor 186 agressie, hij geen voor 10 spelers tussen 203 en 236 :roll: . Al een chance dat ik nog mag gelijkspelen...
5 punten in de eerste week is voldoende, gezien de teamspirit. Ik moest dringend enkele transfers doen, of ik kwam in de problemen. Daardoor echter de TS steeds onder de 80. Dan is 5 punten niet slecht :wink: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag nogmaals een punt gepakt in een uitmatch. Voorlopige balans: 8/15 en een 7e plaats. 5/9 uit en 3/6 thuis. Hopelijk kunnen we vannacht de volle buit pakken tegen geto-dacii, onddanks het feit dat ik hem van harte de titel gun dit seizoen :) Maar we moeten ook aan onszelf denken natuurlijk.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

De FC verkeert in zwaar weer: een punt in zes wedstrijden is duidelijk niet wat het bestuur voor ogen had. Excuses zijn er plenty. De ts is lager dan de tegenstanders en ook de tegenstanders zelf waren niet mals. De FC heeft altijd de pech om tegen de sterkste ploegen te beginnen (Twee degradanten uit A en titelfavoriet Squadro). De factor geluk is helemaal weg. De arbiters zijn van Nederlands niveau, oftewel enorme watjes. Verder werkt de random niet echt mee, zowel qua linieratings als in het spel zelf. Onze randomgod schept er genoegen in bijna de gehele ploeg iedere wedstrijd qua skills te laten zakken (na de sim van 18.00uu of 22.00uur en ja mijn trainer is 100%, althans qua prestaties). Fijn is ook dat het vaak de hoofdskills zijn, zodat er een hap aan prestaties verloren gaat. De laatste verloren pot tegen cartus had de FC weer pech dat hij zijn sterkste team opstelde, terwijl hij daarvoor regelmatig zijn kneuzen het veld in stuurde....

Het kan nog altijd, maar dan moeten er zeker 4 punten uit de komende 2 wedstrijden worden gehaald. Mocht dat niet gebeuren dan wordt er serieus nagedacht om de hele hap te verkopen af te zakken en naar een budget van minimaal 500mln te gaan om een ploeg bijelkaar te harken met spelers die boven de 74 presteren. In B.3 is het schijnbaar niet genoeg als al je spelers onder de 20% agressie hebben en daarbij gemiddeld ook nog eens allemaal (A en B ploeg!)tussen de 70 en 73 presteren :roll:

Ik begin de frustratie van Sjoerd goed te begrijpen...... :(
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht hele mooie 145 neergezet en de 3 punten thuis kunnen houden. We starten met 11/18 en zijn hiermee heel tevreden :) De nr. 2 heeft 12 punten, terwijl ik zevende ben met 11 punten :P
JOY

Post by JOY »

het heeft lang geduurd ,maar we komen terug op een punt van de top 5
en dit terwijl de teamspirit nog ver van de 100% verwijderd is

we blikken terug op een geslaagde transferpolitiek
want we halen 10 op 18
en met nog twee haalbare tegenstanders deze week
zouden we ons toch bovenaan moeten kunnen blijven vestigen

volgende week komen de toppers
laat ons gespaard blijven van blessures
en laat het thuisvoordeel maar eens zijn werk doen
zo zullen de leider en C° leider zweten :lol:

tegen kick and rush wordt het waarschijnlijk een gelijkspel (het 8ste ???)
we proberen de traditie te doorbreken :twisted:
JOY

Post by JOY »

1ste speeldag ..thuis.....linieratings 142-138 ......1-1
4de speeldag ..op verplaatsing..... linieratings 136-135 .....3-2
8ste speeldag ..thuis..... linieratings 140 -138 .....1-1

wij worden thuis 4 punten gestolen

anderen hebben aan 1% genoeg voor de overwinning

met de verloren punten erbij zouden we mooi op een 2de plaats staan

:twisted: :twisted: :twisted:
Raffin

Post by Raffin »

Wat opvalt en zeker voor valt te juichen, is dat de tsjechische spoeling kleiner aan het worden is!
9jantje9

Post by 9jantje9 »

Raffin wrote:Wat opvalt en zeker voor valt te juichen, is dat de tsjechische spoeling kleiner aan het worden is!
zolang ze er in H maar bijkomen... :D
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
JOY

Post by JOY »

vandaag eerste nederlaag voor de leider in B 1
De zoeloe's gingen onderuit tegen Dillesteam; het werd 3-2

wij speelden 0-0 tegen Bohemians Jenikov
het thuisvoordeel gaf de doorslag
want zij hadden 1% betere linieratings (143-144)

morgen staat ons weer een moeilijke uitwedstrijd te wachten
naar.....KICK and Rush

zouden we een gelijkspel kunnen halen ???
we gaan Zvonimir Jungnickel aan banden leggen
als die niet kan scoren zitten we goed :twisted:
of zal het thuisvoordeel weer belangrijk zijn

of zal de scheids een handje toesteken en de agressieve Liviu vroeger naar huis sturen :twisted:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”