Mijn eerste 3 punten zijn ook al binnen. Men ploeg begint nu toch naar behoren te presteren, ik hoop dat 126 qua linierating genoeg zal zijn voor het behoud.
@fcbjorre: Mijn team is "Spicy's All Star"
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
The Amazing Spicy wrote:Mijn eerste 3 punten zijn ook al binnen. Men ploeg begint nu toch naar behoren te presteren, ik hoop dat 126 qua linierating genoeg zal zijn voor het behoud.
Mijn 2de wedstrijd simpel gewonnen met 0-2. 129 linieratings gehaald, daarmee ben ik zeker tevreden. Met een 4/6 staan we nu op plaats 4. Donderdag komt Ourodenburg Sport naar The Unitet Arena, zij hebben 1/6. Een nieuwe overwinning moet dus mogelijk zijn
robstje wrote:Mijn 2de wedstrijd simpel gewonnen met 0-2. 129 linieratings gehaald, daarmee ben ik zeker tevreden. Met een 4/6 staan we nu op plaats 4. Donderdag komt Ourodenburg Sport naar The Unitet Arena, zij hebben 1/6. Een nieuwe overwinning moet dus mogelijk zijn
Ik heb zelf nog in E.65 gezeten met Ron Jeremy, was een leuke reeks toen
Herken nog steeds wel een paar namen uit die reeks die je vroeger wel eens tegenkwam
Heb ook is gekeken. 6 teams waarbij ik in een reeks heb gezten, zitten nu in E (bets veel, ben nooit in E geweest. Bovendien een team waar ik een tijd terug een goede speler van heb gekocht en verkocht
Doeme toch. Na men overwinning 3 keer op rij verloren. Gisteren had ik geen LM (A geschorst en B gekwetst) dus moest ik een CM opstellen, ook men RM was te moe en daar moest ik men B voor opstellen. Die wijzigingen zorgden voor een schamele 117 linierating tegenover 119 voor men tegenstander, met wat geluk is het dan een gelijkspel maar de random zat niet mee. Hopelijk herpakken we ons volgende week want we moeten snel uit de degradatiezone.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
Na het onterecht gelijkspel van gisteren vandaag weer gewonnen
0-1 winst, linieratings van 116 - 120. Ik ben tevreden met die 120, want we speelden met 2 B'spelers en kregen een rode kaart
We starten dus met een 8/12 en een 5de plaats. het had 10/12 moeten zijn en daarmee stonden we nu aan de leiding. Maar Lord Random besliste er anders over
We zijnw eer op aarde geland :we sataan nu met 4 man op 12 punten. Vndaag verloren 134-136. een van men betere wedstrijden, maar op waarde geklopt (nu nog)
jona wrote:@ the amazing spicy: Je zit maar 1 reeks naast me :--> promoveren dus (D7 (?))
Ik zou wel willen, alhoewel
Sta nu toch op een teleurstellende 14de plaats en heb een heel moeilijke week voor de boeg tegen bijna allemaal toppers. Ik hoop dat ik het behoud toch nog kan verzekeren. Als de random af en toe aan mijn kant staat moet dat lukken. En wie weet, één van de volgende seizoenen misschien
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
jona wrote:@ the amazing spicy: Je zit maar 1 reeks naast me :--> promoveren dus (D7 (?))
Ik zou wel willen, alhoewel
Sta nu toch op een teleurstellende 14de plaats en heb een heel moeilijke week voor de boeg tegen bijna allemaal toppers. Ik hoop dat ik het behoud toch nog kan verzekeren. Als de random af en toe aan mijn kant staat moet dat lukken. En wie weet, één van de volgende seizoenen misschien
Je bgrijpt toch dat ik ook de jump naar C wil maken