Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

canio
Team Board Member

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by canio »

The Amazing Spicy wrote:Ik vind het toch raar. Ik wil mijne maat wat op weg helpen. Het gaat hier ook niet om een supertalent maar een vergane glorie van 29 jaar. Dus ik mag niet onzelfzuchtig zijn en zijn bod aanvaarden, ook al bestaat de kans dat er nog een andere manager 100K meer biedt?

Is ook raar.Je mag al bijna geen geld meer verdienen op SP.Je mag je spelers niet voor te weinig verkopen ,maar wel gratis op de transferlijst zetten,je mag ze niet voor teveel verkopen,De reclameinkomsten zijn drastisch verminderd.Het enige waar je nog wat geld kan verdienen is wedstrijden spelen en dan liefst thuis ,want uit verdien je niks maar heb je ook verlies ,vooral bij competitiewedstrijden.Mijn buurman is ook begonnen met SP maar hij vindt dat het qua inkomsten maar magertjes is.Ik ben benieuwd hoelang hij nog gaat spelen.
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

canio wrote:
The Amazing Spicy wrote:Ik vind het toch raar. Ik wil mijne maat wat op weg helpen. Het gaat hier ook niet om een supertalent maar een vergane glorie van 29 jaar. Dus ik mag niet onzelfzuchtig zijn en zijn bod aanvaarden, ook al bestaat de kans dat er nog een andere manager 100K meer biedt?

Is ook raar.Je mag al bijna geen geld meer verdienen op SP.Je mag je spelers niet voor te weinig verkopen ,maar wel gratis op de transferlijst zetten,je mag ze niet voor teveel verkopen,De reclameinkomsten zijn drastisch verminderd.Het enige waar je nog wat geld kan verdienen is wedstrijden spelen en dan liefst thuis ,want uit verdien je niks maar heb je ook verlies ,vooral bij competitiewedstrijden.Mijn buurman is ook begonnen met SP maar hij vindt dat het qua inkomsten maar magertjes is.Ik ben benieuwd hoelang hij nog gaat spelen.
Je kan ook nog verdienen in vriendschappelijke bekers (Open vriendschappelijke bekers), je krijgt ook nog eens premie na een seizoen, als je een goed resultaat hebt behaald. Dus je krijgt daar zeker wel wat voor terug :wink:
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
canio
Team Board Member

Post by canio »

Ultimate wrote:
canio wrote:

Je kan ook nog verdienen in vriendschappelijke bekers (Open vriendschappelijke bekers), je krijgt ook nog eens premie na een seizoen, als je een goed resultaat hebt behaald. Dus je krijgt daar zeker wel wat voor terug :wink:
Ja ,als je in A,B of C speelt en misschiens ook nog in D dan kan je geld verdienen met vriendschappelijke bekers maar niet lager want die reeksen halen het bijna nooit om iets te winnen met de bekers omdat er altijd ééntje van A,B of C wint.En wat betreft de premie na een seizoen ,dat is maar 1/3 van de managers die dat krijgen en de rest niet en dan nog moet je elk seizoen in de eerste 5 eindigen.
kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Ik heb zonet, tijdens de simulatie van 14u, een friendly gespeeld tegen S.A.T. Ik heb verloren met 2-0 van de titelhouder in A. Ik heb mijn linieratings opgetelt en kwam uit op 125. Is dit goed?

=> Ik speel in G (Volgend seizoen ga ik voor promotie
=> Ik had 60% TS voor de match
=> Ik speelde met 100% agressie
=> Ik speelde met 0% stijl (Ik wou het verlies zo klein mogelijk houden :lol: )

Ik wil eens weten of mijn team sterk genoeg is voor F of ik nog wat transfers moet doen. Ik was al wel van plan om op de centrale posities spelers te vervangen voor betere maar wil wat bevestiging van echte topmanagers :) .

Wat ik raar vind is dat mijn linierating van de verdediging 59 is en die van S.A.T slechts 56. We spelen allebeid met 4 verdedigers :? . Is dit omdat ik mijn stijl op 0% ingesteld had?
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

Ik denk dat je team best wel sterk genoeg is om in F mee te gaan, al weet ik zelf niet precies wat het niveau daar nu is. Transfer kan je altijd blijven doen om te blijven doorgroeien, slimmer is dan wel om niet alle tegelijk te doen, maar lekker spreiden. Zo blijft de TS hoog en kan je maximaal blijven spelen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je doel in F is. Ik denk niet dat dit team zal leiden om direct mee te doen met promotie, maar dat laat ik even in het midden.

Het feit dat jouw verdedigingslinies hoger waren ligt aan de tactiek: Jij speelt lange bal en dat versterkt vooral je verdediging en een beetje je aanval. Rinia speelt kick and rush wat enkel de aanval versterkt.

Trouwens, ik zie dat je geen individuele orders instelt. Wel doen, scheelt zeker!
Prince88, proud manager of Fresh
b3h3moth

Post by b3h3moth »

kv t wrote:Ik heb zonet, tijdens de simulatie van 14u, een friendly gespeeld tegen S.A.T. Ik heb verloren met 2-0 van de titelhouder in A. Ik heb mijn linieratings opgetelt en kwam uit op 125. Is dit goed?

=> Ik speel in G (Volgend seizoen ga ik voor promotie
=> Ik had 60% TS voor de match
=> Ik speelde met 100% agressie
=> Ik speelde met 0% stijl (Ik wou het verlies zo klein mogelijk houden :lol: )

Ik wil eens weten of mijn team sterk genoeg is voor F of ik nog wat transfers moet doen. Ik was al wel van plan om op de centrale posities spelers te vervangen voor betere maar wil wat bevestiging van echte topmanagers :) .

Wat ik raar vind is dat mijn linierating van de verdediging 59 is en die van S.A.T slechts 56. We spelen allebeid met 4 verdedigers :? . Is dit omdat ik mijn stijl op 0% ingesteld had?
U team kan zeker mee in F, en afhankelijk van de reeks waar ge in zit zou zelfs promotie erin moeten zitten. Zeker als u TS nog stijgt.
Image
kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Trouwens, ik zie dat je geen individuele orders instelt. Wel doen, scheelt zeker!
Ik was er daarnet mee bezig en stuitte meteen op een probleem. Zoals je hieronder ziet is de individual matchorder passen 0,2 en flankenspel -0,45. Moet ik dan het grootste getal nemen, 0,2? Of moet je niet naar de - kijken en is -0,45 het 'hoogste'?

Information about player
Name : speler 8. Petr '- A -' Hamouz Czech Republic
Performance : 63,73 Max Performance : 65,8
Performance @ 100%xp : 69,11
Global Rating: 82% Max Global rating : 82%
Individual matchorder : passing : 0,2
Play along the wing : -0,45
Hidden skill +-3: 82,5
Market price: 2,55 M
Processing length /ms : 4416,5602
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
Prince88

Post by Prince88 »

Dat mingetal kan je negeren. Er is een mingetal aanwezig, omdat bepaalde skills invloed hebben op de individuele order (IO) en dat gewoon berekeningen zijn. Kijk in de FAQ welke skills positieve invloed en welke negatieve invloed hebben op een individuele order. Altijd de IO nemen met een positief nummer; dit getal komt namelijk bovenop de bp van je speler.

Voorbeeldje; je hebt een speler van 80% globale klasse, dus die heeft een prestatie van precies 64.0. Als hij een IO passen heeft van +1,5 dan zal zijn prestatie dus 65,5 worden.
Prince88, proud manager of Fresh
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

Ik heb een speler van 26 jaar, een RF, en die presteert nu al 2 ligamatchen na elkaar 68 , z'n maximum , zonder fitheidsverlies.
En nu heeft ie nog steeds 100%, hoe is dit eigelijk mogelijk? Ik weet dat het afgerond is , maar op 100 blijven na 2 ligamatchen is toch wel heel veel?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Goede conditie en leeftijd he, en wat chance. Hij heeft na de ligamatch minstens 85% fitheid, zodus komt hij na de simulatie er met 100% weer uit.
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

Badbuffalo wrote:Goede conditie en leeftijd he, en wat chance. Hij heeft na de ligamatch minstens 85% fitheid, zodus komt hij na de simulatie er met 100% weer uit.
Zalig!
Toch nog eens chance gehad dan: )
Thx voor het antwoord^^
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
klenne

Post by klenne »

komende wedstrijd is 1 met heel veel belangen.
het is namelijk de clash tussen de eerste (ik) en de 2e. leuk weetje is dat we maar op 1 punt van mekaar staan en dat de wedstrijd uit gespeeld wordt (dus in mijn nadeel).
ik denk dat deze wedstrijd het kampioenschap zal bepalen. en ik vrees voor onze koppositie, want we missen namelijk 2 a-verdedigers. waarschijnlijk gaan we de match verdedigend aanpakken. hoewel weet niet of dit nu wel zo'n goed idee is, gezien er 2 a-verdedigers ontbreken...

wat is nu het beste dat ik kan doen? alles toegooien en heel verdedigend spelen of gewoon beetje aanvallend proberen.

(mijn team is rvm sint-matte fc)
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
dino_001

Post by dino_001 »

Ik moet morgen tegen een ploeg die met een 442 zonder tactiek zal spelen. Ik denk dat hij rond de 128-129 rating zal halen.
Mijn vraag is welke opstelling ik het best speel:

343 K&R rating 130-131 haalbaar
433 lange bal 130-131 haalbaar
451 passen 131-132 haalbaar

Welke stijl zou ik spelen?

Wetende dat ik die wedstijd MOET winnen om in de running te blijven voor promotie.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

klenne wrote:komende wedstrijd is 1 met heel veel belangen.
het is namelijk de clash tussen de eerste (ik) en de 2e. leuk weetje is dat we maar op 1 punt van mekaar staan en dat de wedstrijd uit gespeeld wordt (dus in mijn nadeel).
ik denk dat deze wedstrijd het kampioenschap zal bepalen. en ik vrees voor onze koppositie, want we missen namelijk 2 a-verdedigers. waarschijnlijk gaan we de match verdedigend aanpakken. hoewel weet niet of dit nu wel zo'n goed idee is, gezien er 2 a-verdedigers ontbreken...

wat is nu het beste dat ik kan doen? alles toegooien en heel verdedigend spelen of gewoon beetje aanvallend proberen.

(mijn team is rvm sint-matte fc)
Gewoon van je eigen kwaliteiten uitgaan en je beste team opstellen. Wat verdedigend spelen betreft, vergelijk de linieratings van je tegenstander met jou linieratings. Als je jou ratings hoger inschat best aanvallend spelen, en anders verdedigend. Het is ook maar advies natuurlijk, ik garandeer je niet dat je met mijn raad zal winnen :P
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

dino_001 wrote:Ik moet morgen tegen een ploeg die met een 442 zonder tactiek zal spelen. Ik denk dat hij rond de 128-129 rating zal halen.
Mijn vraag is welke opstelling ik het best speel:

343 K&R rating 130-131 haalbaar
433 lange bal 130-131 haalbaar
451 passen 131-132 haalbaar

Welke stijl zou ik spelen?

Wetende dat ik die wedstijd MOET winnen om in de running te blijven voor promotie.
Ik zou voor 451 gaan als je zo de hoogste linierating kan behalen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Post Reply