A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Kan je zien dat je de beste aanbieding hebt gedaan als je een gratis speler wilt kopen? Ik bedoel daarmee, ik heb een contractvoorstel gedaan aan een gratis speler, maar er zijn nog 10 andere clubs die hem een contractvoorstel hebben gedaan en ik zou graag deze speler in mijn ploeg hebben.
Blanche wrote:Kan je zien dat je de beste aanbieding hebt gedaan als je een gratis speler wilt kopen? Ik bedoel daarmee, ik heb een contractvoorstel gedaan aan een gratis speler, maar er zijn nog 10 andere clubs die hem een contractvoorstel hebben gedaan en ik zou graag deze speler in mijn ploeg hebben.
nee, dit kun je niet zien. ik verhoog bij gratis spelers altijd het contract met 150 euro per bieder die er bijkomt en ik heb ze toch meestal
Blanche wrote:Kan je zien dat je de beste aanbieding hebt gedaan als je een gratis speler wilt kopen? Ik bedoel daarmee, ik heb een contractvoorstel gedaan aan een gratis speler, maar er zijn nog 10 andere clubs die hem een contractvoorstel hebben gedaan en ik zou graag deze speler in mijn ploeg hebben.
nee, dit kun je niet zien. ik verhoog bij gratis spelers altijd het contract met 150 euro per bieder die er bijkomt en ik heb ze toch meestal
Als uw bod is opgeslagen, wilt da dan zeggen dat je boven de boden zijt gegaan van die ander 10 clubs?
nee, da wilt zegge da de speler het bod aanvaardbaar vindt. als iemand anders een hoger contract heeft geboden zal de speler dat niet zeggen, maar zal hij gewoon het hoogste contract aanvaarde. ik hoop da et verstaanbaar is
Daan.// wrote:nee, da wilt zegge da de speler het bod aanvaardbaar vindt. als iemand anders een hoger contract heeft geboden zal de speler dat niet zeggen, maar zal hij gewoon het hoogste contract aanvaarde. ik hoop da et verstaanbaar is
jaja, volledig verstaanbaar, maar het lijkt mij wel moeilijk om dan zo een speler te kopen als je niet weet wat de andere bieden. maja, we zullen wel zien.
Hoe kan je forfait voor een wedstrijd geven?
Ik heb al geprobeerd om verschillende plaatsen in de ploeg open te laten zodat ik niet genoeg spelers op het veld heb, maar dit lukt ook al niet (en ik heb geen assistent manager)
denk niet dat je vrijwillig forfait kan geven voor een wedstrijd.
waarom zou je dat dan doen?
Speel met de slechtste ploeg die je hebt of schrijf je niet meer in voor Vrb's.
Kenneke wrote:Hoe kan je forfait voor een wedstrijd geven?
Ik heb al geprobeerd om verschillende plaatsen in de ploeg open te laten zodat ik niet genoeg spelers op het veld heb, maar dit lukt ook al niet (en ik heb geen assistent manager)
waarom zou je willen forfait geven??
lonenprobleem?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
ik vind dat er een mogelijkheid moet komen om forfait te geven,
Er zijn reeds meerdere ploegen die dit al gevraagd hebben om forfait te kunnen geven.
Stel je loopt 3 of 4 blessures op allemaal in je defensie (wat heel goed kan...)
of allemaal keepers (heb al eens 3 van men 4 keepers geblesseerd weten zijn)
dan zou ik ook geen zin hebben om andere spelers te vermoeien die ik liever in andere matchen zie spelen...
dus forfait geven zou toch een optie mogen zijn vind ik.
Het is toch U eigen keuze? Dat ze er dan voor zorgen dat je 2% TS verliest ofzo als je forfait geeft...
Tats wrote:ik vind dat er een mogelijkheid moet komen om forfait te geven,
Er zijn reeds meerdere ploegen die dit al gevraagd hebben om forfait te kunnen geven.
Stel je loopt 3 of 4 blessures op allemaal in je defensie (wat heel goed kan...)
dan zou ik ook geen zin hebben om andere spelers te vermoeien die ik liever in andere matchen zie spelen...
Het is toch U eigen keuze? Dat ze er dan voor zorgen dat je 2% TS verliest ofzo als je forfait geeft...
nee, dat je gewoon geen TS bijkrijgt, en mss een klein klein beetje achterban verliest ofzo...
Uiteindelijk verlies je die wedstrijd, dus zoveel voordeel heb je er niet bij...
Kenneke wrote:Hoe kan je forfait voor een wedstrijd geven?
waarom zou je willen forfait geven??
lonenprobleem?
Lonen zijn geen probleem bij vriendschappelijke wedstrijden. Het probleem is dat ik opeens veel gekwetsten heb. En ik heb een groot aantal vriendschappelijke wedstrijden opstaan omdat ik mijn TS wou opkrikken.
Als al je verdedigers geblesseerd zijn zet je toch gewoon een middenvelder of spits in de verdediging.
Als al je verdedigers geblesseerd zijn zet je toch gewoon een middenvelder of spits in de verdediging.
ik zou een keeper, een SW of een middenvelder gebruiken, geen spits want die zou je match naar de haaien helpen
...