Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Glen DV
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Glen DV »

De match die de match van het seizoen moest worden verdient verloren met 2-1. De trainerswissel had dus niet het gehoopte effect. Mss hadden we iets agressiever moeten spelen, maar dan hadden we mss een rode kaart gepakt met een meer agressieve B-speler. Maar de vraag blijft, had ik aan een rating van 143 gekunt met 100% agressie? Zware domper, maar nu er gewoon voor zorgen dat we nog 2 wedstrijden winnen en dan is de promotie binnen. Meer zit er denk ik niet meer in, aangezien ik niet denk dat iemand van de overgebleven tegenstanders van Orheblo dit soort ratings kan neerzetten. Mss zorgen de dino's dan nog voor de verrassing op de laatste speeldag.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:De match die de match van het seizoen moest worden verdient verloren met 2-1. De trainerswissel had dus niet het gehoopte effect. Mss hadden we iets agressiever moeten spelen, maar dan hadden we mss een rode kaart gepakt met een meer agressieve B-speler. Maar de vraag blijft, had ik aan een rating van 143 gekunt met 100% agressie? Zware domper, maar nu er gewoon voor zorgen dat we nog 2 wedstrijden winnen en dan is de promotie binnen. Meer zit er denk ik niet meer in, aangezien ik niet denk dat iemand van de overgebleven tegenstanders van Orheblo dit soort ratings kan neerzetten. Mss zorgen de dino's dan nog voor de verrassing op de laatste speeldag.
Ik ga alleszins voor een 141-143 rating ofzo want ik kan met een 100/100 aantreden en 100% agressie spelen (zonder blessures en kaarten natuurlijk). Hopen dat hij jouw truc niet zal gebruiken
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Zelfs met onze B-CB die mocht aantreden op de LB konden we de overwinning thuis houden,1-0,en ons verzekeren van promotie :D :D :D
Met nog 4 speeldagen te gaan en 13 punten voor op de nr 3 kunnen we ons gaan voorbereiden op een seizoen in C.2 8)
Meer zat er niet in want de leider 'KFC Izegem 1981' is de terechte kampioen,4 punten staan we achter maar met zijn progamma dat nog volgt is het onwaarschijnlijk dat hij nog punten laat liggen,en we zijn meer dan tevreden met onze tweede plaats :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
el stino

Post by el stino »

gisteren lieten we een klein steekje vallen (alhoewel, een 140 rating is toch niet slecht. tegenstander haalde jammer genoeg 138 en kon dus een gelijkspel afdwingen). daardoor zakten we naar de 2e plaats.

maar vandaag hebben we die al terug overgenomen :)
het blijft spannend en ik weet nog steeds niet perfect wat ik ga doen. alles hangt af of ik me plaats in de Uefa voor de volgende ronde of niet.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
dino_001

Post by dino_001 »

Man, man, wat een match... Speel ik met 176 totale agressie en pakken 2 spelers (!) 2x geel. tegenstrever speelt over de 220 en doet dat niet. Hierdoor is mijn rating naar de vaantjes 126-127 maar kan ik toch nog winnen doordat hij een penalty mist :roll:
Glen DV

Post by Glen DV »

Vandaag is het verlies van gisteren doorgespoeld met een 2-0 winst en 136-126. Orheblo daarentegen zet maar een povere 129-132 met 80% agressie en vergallopeerd zich zo (spijtig genoeg) net niet aan FC Artmedia Bratislava. Zo is toch nog maar eens duidelijk dat ik eigenlijk de meest contante ploeg van de reeks ben. Maar goed, nog een wedstrijd winnen en we zijn zeker van promotie.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Met 0 agressie een simpele 1-11 overwinning op een ondertussen fc team :D
Minpuntje,A en B keeper voor de rest van het seizoen uitgeteld :evil:
Glen DV

Post by Glen DV »

2-1 gewonnen met ratings 141-132. Nu zeker van promotie en nog een waterkansje op de titel. Alles moet nog gewonnen worden en FK Ohřeblo moet nog ergens een steekje laten vallen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
dino_001

Post by dino_001 »

1-2 winst met mijn B ploeg die 135 ratings kon neerzetten terwijl ze niet 100 % waren. Door de winst van Malinwa en Ohreblo blijven we steken op 6 punten van promotie. Hierdoor gaan we ons A team straks in een VrB laten aantreden en zien welk team morgen zal spelen tegen Malinwa maar ik zal zeker niet op mijn sterkst aantreden daar dit van geen enkel belang heeft voor mij. Morgen wil ik trouwens mijn sterkste team ook laten aantreden in een VrB.

Proficiat met de promotie Malinwa. Je verdient dit dubbel en dik en wie weet haal je de titel nog wel binnen als jij 2 keer wint en ik een gelijkspel tegen Ohreblo haal :-)
el stino

Post by el stino »

men team stond enorm scherp. duidelijke ratings van 143 :D

gelijkspel :roll:

echt stom, anders had ik wat speling. ik hoop dat de random in de laatste 2 wedstrijden wel uitblijft...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

el stino wrote:men team stond enorm scherp. duidelijke ratings van 143 :D

gelijkspel :roll:

echt stom, anders had ik wat speling. ik hoop dat de random in de laatste 2 wedstrijden wel uitblijft...
Gij hed dit seizoen toch al wa sjans gehad eh kerel !!
Ik bedoel dan qua puntenverlies eh, as gij verliest (of gelijk speelt) uw tegenstander(s) ook :P
Team = AC ManU (B2)
super steger
Team Manager

Post by super steger »

3-1 gewonnen, maar daarmee blijft het gat met de koploper 8 punten en met de nummer 3 ook. Dus moeten we het volgend jaar in de C gaan proberen, ben benieuwd of mijn team dat aan kan. Op dit moment heb ik nog steeds een van de aggressiefste teams in sp. Ookal prbeer ik de aggressie van mijn spelers met tranfers wat omlaag te krikken.
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

de topper thuis tegen nr.1 gewonnen en hierdoor blijven we op de 2e plaats met 1 punt voor op nr.3 :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

2-3 gewonnen :D
dino_001

Post by dino_001 »

Omdat het van geen belang meer had niet mijn sterkste team opgesteld tegen Malinwa. Hierdoor een 2-6 pandoering gekregen. Omdat de nummer 1 een gelijkspel heeft gespeeld staat Malinwa nu al aan de leiding. Donderdag heeft hij nog een zware wedstrijd tegen Klak... de ploeg die de voormalige nummer 1 op een gelijkspel wist te houden. Zo valt de beslissing over het kampioenschap in de laatste wedstrijd want beiden hebben evenveel punten. De geplande wedstrijden zijn:

Malinwa United - Klak is Back
FK Ohreblo - dino's

1) Malinwa United 73p
2) FK Ohřeblo 73p
3) dino\'s 64p
4) FC Hostivice 63p
5) Kłak is Back 55p

Hierbij gaat dino's resoluut voor winst want hij wil zijn 3de plaats behouden
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”