Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
waarom gaat de fitheid na een comp. match bij de ene speler sneller naar beneden dan bij een andere speler?
Manager ofF.C. De Latinos
-
De conditie van een speler en de leeftijd.maxyboy wrote:waarom gaat de fitheid na een comp. match bij de ene speler sneller naar beneden dan bij een andere speler?
Spelers ouder dan 30 zullen meer fitheid verliezen, juist zoals de spelers die jonger zijn dan 20.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
-
ja ik denk dat ook.visserke wrote:Alfabetisch zeker of zoiets...feyenoordie wrote:3 bristolboys 10 4 3 1 0 14 5 +9
4 feyenoordie 10 4 3 1 0 14 5 +9
Hoe wordt nu eigenlijk beslist wie 3e staat en wie 4e, dat wil ik wel eens weten. We hebben ook nog niet tegen elkaar gespeeld en voor de rest is alles gelijk
nu is dat toch niet erg want er zijn nog maar 4 wedstrijden gespeeld
-
Lullig als het aan eind van seizoen om 2e plaats gaatanthony1989 wrote:ja ik denk dat ook.visserke wrote:Alfabetisch zeker of zoiets...feyenoordie wrote:3 bristolboys 10 4 3 1 0 14 5 +9
4 feyenoordie 10 4 3 1 0 14 5 +9
Hoe wordt nu eigenlijk beslist wie 3e staat en wie 4e, dat wil ik wel eens weten. We hebben ook nog niet tegen elkaar gespeeld en voor de rest is alles gelijk
nu is dat toch niet erg want er zijn nog maar 4 wedstrijden gespeeld

Kon ik beter AA feyenoordie als teamnaam

-
-
- Assistant Manager
Ik zit met een redelijk brede kern, en met een paar spelers in opleiding die normaal dezelfde positie spelen. Maakt het iets uit op welke positie ik ze opstel tijdens een vriendschappelijke match?
Bijvoorbeeld: als ik een RM in het doel zet, wordt die dan evenzeer getraind als een RM op de rechterflank?
Bijvoorbeeld: als ik een RM in het doel zet, wordt die dan evenzeer getraind als een RM op de rechterflank?
Ploeg: Kampfschweinen
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
-
Om te trainen moeten je spelers geen wedstrijd spelen. Ze zullen dus altijd evenveel trainen, maakt niet uit of ze spelen of niet.Robby Robson wrote:Ik zit met een redelijk brede kern, en met een paar spelers in opleiding die normaal dezelfde positie spelen. Maakt het iets uit op welke positie ik ze opstel tijdens een vriendschappelijke match?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
Dag besten
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is in dit topic, maar ik had geen zin om 10 paginas te lezen waarvan er 9 mij niet interesseren
sorry ... dus:
Ik heb gehoord dat je % agressie invloed heeft op het aantal kaarten en NIET op blessures (alleen je fitheid had te maken met blessures), dit is correct he?
Awel, als je nu een Vr wedstrijd speelt, zet je dan je agressie niet altijd op 100% want of je daar nu rode en gele kaarten haalt, dat heeft geen invloed op je competitie of wat dan ook, dus waarom daar niet altijd 100% zetten?
Bedankt op voorhand.
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is in dit topic, maar ik had geen zin om 10 paginas te lezen waarvan er 9 mij niet interesseren

Ik heb gehoord dat je % agressie invloed heeft op het aantal kaarten en NIET op blessures (alleen je fitheid had te maken met blessures), dit is correct he?
Awel, als je nu een Vr wedstrijd speelt, zet je dan je agressie niet altijd op 100% want of je daar nu rode en gele kaarten haalt, dat heeft geen invloed op je competitie of wat dan ook, dus waarom daar niet altijd 100% zetten?
Bedankt op voorhand.
Omdat je dan sneller kaarten pakt in die wedstrijd, als je die friendly wil winnen dan kan het zijn dat je verliest doordat je nog maar met 8 tegen 11 staat te voetballen ofzo.DeathGrip wrote:Dag besten
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is in dit topic, maar ik had geen zin om 10 paginas te lezen waarvan er 9 mij niet interesserensorry ... dus:
Bedankt op voorhand.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18