Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
we loten een net begonnen manager, 

Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SCA
-
Iedereen succes die er wat van wil maken in de beker.
De FC heeft er uiteraard weer een berichtje uitgegooid of de tegenstander aub met de sterkste opstelling wil spelen. Eens kijken of we het linieratingrecord van 54 kunnen breken
De FC heeft er uiteraard weer een berichtje uitgegooid of de tegenstander aub met de sterkste opstelling wil spelen. Eens kijken of we het linieratingrecord van 54 kunnen breken

-
Ook een makkelijke 1e match in de beker geloot, B team wint makkelijk, altijd leuk, en we spelen thuis: )
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
Ik speel thuis, tegen iemand uit F, maar heb geen zin in een bekeravontuur dus B-team en hopelijk eruit!!
-
B team speelt morgen makkelijke match tegen beginnende manager, en thuis, dus wordt leuk: )
Manager van themissions
-
Tot zover het bekeravontuur van Sandscorpia, 4-2 verlies met het B-team. Dat is geen probleem, want zo voorzien. Wél een probleem is het gigantische verlies dat ik op deze manier gemaakt heb
. Een kleine 200.000€ eraf aan lonen, maar wel slechts 30.000€ inkomsten aan tickets omdat mijn tegenstander het blijkbaar verdomt om plaatsen bij te bouwen in zijn stadion van ocharme 4.000 man
. Echt grappig. 

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
5-1 gewonnen met B-team.
volgende ronde weer tegen H-er, moet te doen zijn. Dus we gaan voor de 3de ronde, en dan zien we wel wie we tegen komen

Random Coach
SCA
SCA
-
Mijn gelegenheids keeper kwam in spidermanpak het veld op (had hij gezien in Frankrijk); mijn GK hield wel zijn masker op. Verder wilden twee GK's absoluut spelen, omdat ze in zichzelf best een scorende spits zien (niet gelukt). De coach had al van de champagne van oud en nieuw gesnoept en sloeg met 5 middenvelders het middenveld over. Soldecki kwam met twee linkerschoenen het veld op en het vermoeden bestaat dat de spelers bij Meduka een geintje hadden uitgehaald: zijn onderbroek zat vol tijgerbalsem; hij speelde de pot met een grimas uit. Choo heeft een hele knappe vriendin, niet alleen hij was de hele tijd naar haar aan het kijken, twee andere spelers ook (en een deel van het publiek). Sabou en Hasek liepen 90 minuten gearmd en zongen liedjes van duo hepie en hepie. Ze haalden niet alleen zichzelf uit hun spel, maar zorgden er ook voor dat zeker 500 man het vak verliet en subiet naar huis vertrokken. Het vermoeden bestaat dat de twee zich willen inschrijven voor Idols 28. De 17 jarige aanvoerder Lujambio kon het niet allemaal zo waarderen: 'sta ik een keer in de basis, ben ik ook nog aanvoerder en dan luistert niemand naar mij'.
Het bestuur stond op het punt om in te grijpen in de anarchie op het veld, maar toen sloegen de 24 Whiskeys in die voor de wedstrijd ingenomen waren. Met de voltallige (vrouwelijke) cast van Gooise Vrouwen werd na afloop het feestje in het bubbelbad voortgezet..... Proost!
Gevolgen: 6-1 nederlaag tegen een G-er. Hij zal wel vrolijk zijn bed zijn uitgekomen
Het bekertournooi eindigt met een ingecalculeerd verlies van een kleine 230.000; gelukkig maar voordat er nog meer van mijn budget wordt afgesnoept
Het bestuur stond op het punt om in te grijpen in de anarchie op het veld, maar toen sloegen de 24 Whiskeys in die voor de wedstrijd ingenomen waren. Met de voltallige (vrouwelijke) cast van Gooise Vrouwen werd na afloop het feestje in het bubbelbad voortgezet..... Proost!
Gevolgen: 6-1 nederlaag tegen een G-er. Hij zal wel vrolijk zijn bed zijn uitgekomen

Het bekertournooi eindigt met een ingecalculeerd verlies van een kleine 230.000; gelukkig maar voordat er nog meer van mijn budget wordt afgesnoept

-
Het record heb ik niet, maar ik heb wel NOG slechter gedaan dan u : 64 linieratings tegenover de 66 van uRon Jeremy wrote:Mijn gelegenheids keeper kwam in spidermanpak het veld op (had hij gezien in Frankrijk); mijn GK hield wel zijn masker op. Verder wilden twee GK's absoluut spelen, omdat ze in zichzelf best een scorende spits zien (niet gelukt). De coach had al van de champagne van oud en nieuw gesnoept en sloeg met 5 middenvelders het middenveld over. Soldecki kwam met twee linkerschoenen het veld op en het vermoeden bestaat dat de spelers bij Meduka een geintje hadden uitgehaald: zijn onderbroek zat vol tijgerbalsem; hij speelde de pot met een grimas uit. Choo heeft een hele knappe vriendin, niet alleen hij was de hele tijd naar haar aan het kijken, twee andere spelers ook (en een deel van het publiek). Sabou en Hasek liepen 90 minuten gearmd en zongen liedjes van duo hepie en hepie. Ze haalden niet alleen zichzelf uit hun spel, maar zorgden er ook voor dat zeker 500 man het vak verliet en subiet naar huis vertrokken. Het vermoeden bestaat dat de twee zich willen inschrijven voor Idols 28. De 17 jarige aanvoerder Lujambio kon het niet allemaal zo waarderen: 'sta ik een keer in de basis, ben ik ook nog aanvoerder en dan luistert niemand naar mij'.
Gevolgen: 6-1 nederlaag tegen een G-er. Hij zal wel vrolijk zijn bed zijn uitgekomen![]()

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
6-0 winst met B team tegen een H-er , kleine winst gemaakt, volgende week weer thuis tegen een H-er: )
Manager van themissions
-
Grrrr baas boven baasapology240 wrote:Het record heb ik niet, maar ik heb wel NOG slechter gedaan dan u : 64 linieratings tegenover de 66 van uRon Jeremy wrote:Mijn gelegenheids keeper kwam in spidermanpak het veld op (had hij gezien in Frankrijk); mijn GK hield wel zijn masker op. Verder wilden twee GK's absoluut spelen, omdat ze in zichzelf best een scorende spits zien (niet gelukt). De coach had al van de champagne van oud en nieuw gesnoept en sloeg met 5 middenvelders het middenveld over. Soldecki kwam met twee linkerschoenen het veld op en het vermoeden bestaat dat de spelers bij Meduka een geintje hadden uitgehaald: zijn onderbroek zat vol tijgerbalsem; hij speelde de pot met een grimas uit. Choo heeft een hele knappe vriendin, niet alleen hij was de hele tijd naar haar aan het kijken, twee andere spelers ook (en een deel van het publiek). Sabou en Hasek liepen 90 minuten gearmd en zongen liedjes van duo hepie en hepie. Ze haalden niet alleen zichzelf uit hun spel, maar zorgden er ook voor dat zeker 500 man het vak verliet en subiet naar huis vertrokken. Het vermoeden bestaat dat de twee zich willen inschrijven voor Idols 28. De 17 jarige aanvoerder Lujambio kon het niet allemaal zo waarderen: 'sta ik een keer in de basis, ben ik ook nog aanvoerder en dan luistert niemand naar mij'.
Gevolgen: 6-1 nederlaag tegen een G-er. Hij zal wel vrolijk zijn bed zijn uitgekomen![]()

-
- Assistant Manager
ook gewonnen, met een kweet nie wa voor team....
had gewoon enkele kersverse jeugdspelers op het plein gezet, sammen met een goede aanvalslinie met enkele ouderlingen, en heb gewonnen, dus mooi meegenomen.....
ondertusse, hebben men a-spelers dagje rust extra en men jeugdspelers beetje moraal en ervaring erbij
had gewoon enkele kersverse jeugdspelers op het plein gezet, sammen met een goede aanvalslinie met enkele ouderlingen, en heb gewonnen, dus mooi meegenomen.....
ondertusse, hebben men a-spelers dagje rust extra en men jeugdspelers beetje moraal en ervaring erbij
S 15: 2de H.65 /// S 21: 7de G.22
S 16: 5de G.22 /// S 22: 3de G.22
S 17: 3de G.22 /// S 23: 7de G.22
S 18: 6de G.22 /// S 24: Kampioen G.22
S 19: 6de G.22 /// S 25: ??? F.8
S 20: 8ste G.22
S 16: 5de G.22 /// S 22: 3de G.22
S 17: 3de G.22 /// S 23: 7de G.22
S 18: 6de G.22 /// S 24: Kampioen G.22
S 19: 6de G.22 /// S 25: ??? F.8
S 20: 8ste G.22
gewonnen jammer genoeg, ik wou niet eens winnen, ik maak er alleen maar verlies!