Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Veg »

Vreemde wedstrijd, ondanks dat bij beide teams de spelers niet agressief zijn en de scheidsrechter ook helemaal niet streng is lopen we allebij tegen een vroege rode kaart op.

Op de tweede en vierde speeldag heb ik of mijn tegenstander ook alweer zoiets aan de hand gehad dus dat maakt dan drie wedstrijden op vijf. Ik zou haast beginnen denken dat de wedstrijdengine is aangepast.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg

Post by Veg »

Verdorie dit is mijn seizoen precies niet. Verlies in een wedstrijd waarin winst ook een optie was :(
2-9-2008
Veg

Post by Veg »

Veg wrote: Op de tweede en vierde speeldag heb ik of mijn tegenstander ook alweer zoiets aan de hand gehad dus dat maakt dan drie wedstrijden op vijf. Ik zou haast beginnen denken dat de wedstrijdengine is aangepast.
Hier wil ik nog eens op terugkomen, want daar waar het tot nogtoe slechts 1 keer of zelfs niet gebeurde in het seizoen (tenzij met een kaart in de laatste minuten) is het nu eerder regel als uitzondering geworden:

Speeldag2: scheidsrechter 27%, speler met 23% agressie krijgt rode kaart in 17de minuut
Speeldag4: scheidsrechter 27%, speler ander team met 13% agressie krijgt rode kaart in 62ste minuut
Speeldag5: scheidsrechter 25%, speler met 25% agressie krijgt tweede gele kaart in 61ste minuut
speler(GK!) ander team met 9% agressie krijgt rode kaart in 47ste minuut
Speeldag7: scheidsrechter 33%, enige agressievere speler met 35% agressie krijgt gele en directe rode kaart in de 68ste minuut
Speeldag8: scheidsrechter 27%, speler met 25% agressie krijgt tweede gele kaart in 40ste minuut
2-9-2008
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:
Veg wrote: Op de tweede en vierde speeldag heb ik of mijn tegenstander ook alweer zoiets aan de hand gehad dus dat maakt dan drie wedstrijden op vijf. Ik zou haast beginnen denken dat de wedstrijdengine is aangepast.
Hier wil ik nog eens op terugkomen, want daar waar het tot nogtoe slechts 1 keer of zelfs niet gebeurde in het seizoen (tenzij met een kaart in de laatste minuten) is het nu eerder regel als uitzondering geworden:

Speeldag2: scheidsrechter 27%, speler met 23% agressie krijgt rode kaart in 17de minuut
Speeldag4: scheidsrechter 27%, speler ander team met 13% agressie krijgt rode kaart in 62ste minuut
Speeldag5: scheidsrechter 25%, speler met 25% agressie krijgt tweede gele kaart in 61ste minuut
speler(GK!) ander team met 9% agressie krijgt rode kaart in 47ste minuut
Speeldag7: scheidsrechter 33%, enige agressievere speler met 35% agressie krijgt gele en directe rode kaart in de 68ste minuut
Speeldag8: scheidsrechter 27%, speler met 25% agressie krijgt tweede gele kaart in 40ste minuut
Vroeger hoopte ik altijd op refs mee lage agressie.
Tegenwoordig hoop ik op agressieve refs... Want dan is er minder kan op rood.

Vandaag zijn er in mijn reeks ook weer een hele hoop rode kaarten uitgedeeld... Da's persies mee vlagen : Sommige speeldagen vallen er bijna geen, andere speeldagen vallen ze als vliegen...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

ik snap de tacktiek van de simpsons niet zo goed, met de ploeg die hij had kon hij toch gemakkelijk bovenaan in A meedraaien?
loooiiiccc - squadra bianco (A)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik heb het vermoeden dat hij misschien wel gaat stoppen of het op een lager pitje zetten. Zijn laatste stuiptrekking was de beker. Hij probeert zijn hele simpsonteam uit simpsons te laten bestaan (hij heeft er al 15 :P ).
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

Ron Jeremy wrote:Ik heb het vermoeden dat hij misschien wel gaat stoppen of het op een lager pitje zetten. Zijn laatste stuiptrekking was de beker. Hij probeert zijn hele simpsonteam uit simpsons te laten bestaan (hij heeft er al 15 :P ).
daar lijkt het idd op ja :) ziet er wel vet uit, al die simpsons :D :D
Team: 2bad4u
Divisie D.11
kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Zit daar maar in Australië, zoals Jokke, bij 45 °C :shock:.
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
el stino

Post by el stino »

het zit S.A.T niet echt mee dit seizoen...

ok, hij heeft een enorm oud team om nog mee te dingen naar de titel :lol:
maar hij staat toch lekker op de 2e plaats :D

maandag wint hij mooi de topper tegen Juvenardus. vandaag jammer genoeg gelijkgespeeld, door 2 blessures die vallen :(
gelukkig is het nog een gelijkspel geworden, maar mssn zat er meer in.

heet het seizoen kampt hij trouwens met blessures op de verkeerde positie en de verkeerde plaats.
dat met een oud team en toch zo hoog staan... :)

6ptn achterstand heeft ie nu op Horiciales die de te kloppen ploeg wordt voor de titel. Enkel S.A.T kan ham eventueel nog terughalen. de rest zie ik teveel punten laten liggen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

en het wordt een enorm spannende slotweek 8)

in principe moet S.A.T zeker nog een 9/9 halen. en dan is het afwachten of de random toeslaat of niet.
of dat Horiaciles de druk aankan of niet...

zoiezo een pracht prestatie om met S.A.T zijn team nog mee te dingen voor de titel
nog mooier zou zijn om de titel alsnog te pakken :D :D

al gaat er dan wel iemand enorm balen denk ik als hij ziet van welke kampioen hij verloren heeft :mrgreen:
jokke

Post by jokke »

kv t wrote:Zit daar maar in Australië, zoals Jokke, bij 45 °C :shock:.
Het is hier ook al 48 graden geweest, hier in Melbourne. En 2 dagen later kan het ineens maar 20 graden zijn.
Wel mooi om te zien is dat er al over de 50 miljoen Australische dollar is verzameld voor de slachtoffers van de bushfires in ongeveer een week tijd.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
ilario

Post by ilario »

en hoeveel is dat in euro?
Image
9jantje9

Post by 9jantje9 »

go SAT!

Nog een punt met wedstrijden tegen 15 en 16, tegen Horiacles tegen 4 en 7!
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
jokke

Post by jokke »

ilario wrote:en hoeveel is dat in euro?
Met de huidige koers zo rond de 25 miljoen euro.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
el stino

Post by el stino »

S.A.T is kampioen olé olé :D :D

enorm balen voor Horiaciles om de titel te verliezen aan zo'n oud team als dat van S.A.T :D

een sterk staaltje van management-kunst, al zeg ik het zelf 8)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”