Het is nou ook mijn eerste seizoen in de G. Maar ik heb eigenlijk nauwelijks tegenstand.. En als ik goed kijk kan ik volgend seizoen (in de F) 'handig' bij de eerste 5 eindigen

Maar je moet het zelf weten, wat voor jouw het beste lijkt

Moderator: Moderator
Het is nou ook mijn eerste seizoen in de G. Maar ik heb eigenlijk nauwelijks tegenstand.. En als ik goed kijk kan ik volgend seizoen (in de F) 'handig' bij de eerste 5 eindigenPuerto Del Salas wrote:dat wel, maar twijfel of ik wel direct wil gaan naar de F. als ik het seizoen daarna terug degradeer naar G dan is het zinloos geweest
ik denk wel dat ik naar F zal gaan hoor, heb nog 2.8M budget(kampioenspremie bijgerekend) om mn team te versterken tegen dan dus dat lijkt me wel genoeg. plus als ik kampioen speel in G komt daar weer 'ns een 2 mil bij..[/quote]Smiley wrote:Het is nou ook mijn eerste seizoen in de G. Maar ik heb eigenlijk nauwelijks tegenstand.. En als ik goed kijk kan ik volgend seizoen (in de F) 'handig' bij de eerste 5 eindigenPuerto Del Salas wrote:dat wel, maar twijfel of ik wel direct wil gaan naar de F. als ik het seizoen daarna terug degradeer naar G dan is het zinloos geweest.
Maar je moet het zelf weten, wat voor jouw het beste lijkt.
Als je team dat haalt, dan kun je wel kampioen worden !Smiley wrote:Gerichte koopjes doenzorgen dat ik een volledig team heb dat 62 bp haalt en hier en daar wat meer
dat haalt het nu al, buiten op 3 posities xDPuerto Del Salas wrote:Als je team dat haalt, dan kun je wel kampioen worden !Smiley wrote:Gerichte koopjes doenzorgen dat ik een volledig team heb dat 62 bp haalt en hier en daar wat meer
Smiley wrote:dat haalt het nu al, buiten op 3 posities xDPuerto Del Salas wrote:Als je team dat haalt, dan kun je wel kampioen worden !Smiley wrote:Gerichte koopjes doenzorgen dat ik een volledig team heb dat 62 bp haalt en hier en daar wat meer
thomas_indahouse wrote:hehe, zorgen dat je een goed B team hebt is ook belangrijk, ook raad ik lage agressie spelers aan, ookal halen die wat minder BP, door de lage agressie van de spelers kan je dan je teamagressie omhoog zetten, zo kan haal je meer linieratings.
respect voor jou als manager, je ploeg hoort helemaal niet in Gkv t wrote:Kheb vandaag de topper gewonnen met 3-1. De tegenstander pakte 2 keer rood (speelt altijd 70% agressie, dus das erom vragen) en had 3 of 4 geschorsten. Ons stadion met 14 000 zitjes was uitverkocht bij € 18 ! We zijn nu praktisch zeker van de titel in G.
Tussenstand na 18 speeldagen:
1 FC The White Caps 54
2 TJ Šošůvka B 46
3 MOSILOR 44
4 Royal Excelsior Moeskroen 43
5 Atalanta B. C. 37
6 Sparta Doubi 36
7 Locomotiva Iasi 27
8 Holba klub 26
9 Roma 25
10 Lunik IX 24
11 KoraTeam 21
12 globalgreen 18
13 Banik Gharaffa 13
14 Johnstone 6
15 FC Galaxy 6
16 FC Helsinki 0
We spelen nog tegen 4 vd 5 FC-Teams en tegen globalgreen (das al hetzelfde). We hebben al tegen TJ Šošůvka B en Royal Excelsior Moeskroen gespeeld en daar gewonnen. De andere ploegen zijn makkelijk te verslaan, so here we come F(93)
!!
oeiSmiley wrote:thomas_indahouse wrote:hehe, zorgen dat je een goed B team hebt is ook belangrijk, ook raad ik lage agressie spelers aan, ookal halen die wat minder BP, door de lage agressie van de spelers kan je dan je teamagressie omhoog zetten, zo kan haal je meer linieratings.
mijn dinge is nu onder de 50 omdat het een qua kapitaal onmogelijke opdracht zijn om dat onder de 30 te brengen omdat ik nu eenmaal te veel koopjes heb kunnen doen van 48 agr ofzo
waal?
Ik heb al begrepen dat je B-team alleen maar belangrijker wordt, hoe hoger je komt. Ik heb spelers van (bv) 9 % agressie. Maar heb er ook (in het B-team) van 95 % .. Raden jullie dan aan om die zo snel mogelijk te verkopen, of toch te houden, omdat het toch het B-team is ?thomas_indahouse wrote:hehe, zorgen dat je een goed B team hebt is ook belangrijk, ook raad ik lage agressie spelers aan, ookal halen die wat minder BP, door de lage agressie van de spelers kan je dan je teamagressie omhoog zetten, zo kan haal je meer linieratings.
LOLSmiley wrote:respect voor jou als manager, je ploeg hoort helemaal niet in Gkv t wrote:Kheb vandaag de topper gewonnen met 3-1. De tegenstander pakte 2 keer rood (speelt altijd 70% agressie, dus das erom vragen) en had 3 of 4 geschorsten. Ons stadion met 14 000 zitjes was uitverkocht bij € 18 ! We zijn nu praktisch zeker van de titel in G.
Tussenstand na 18 speeldagen:
1 FC The White Caps 54
2 TJ Šošůvka B 46
3 MOSILOR 44
4 Royal Excelsior Moeskroen 43
5 Atalanta B. C. 37
6 Sparta Doubi 36
7 Locomotiva Iasi 27
8 Holba klub 26
9 Roma 25
10 Lunik IX 24
11 KoraTeam 21
12 globalgreen 18
13 Banik Gharaffa 13
14 Johnstone 6
15 FC Galaxy 6
16 FC Helsinki 0
We spelen nog tegen 4 vd 5 FC-Teams en tegen globalgreen (das al hetzelfde). We hebben al tegen TJ Šošůvka B en Royal Excelsior Moeskroen gespeeld en daar gewonnen. De andere ploegen zijn makkelijk te verslaan, so here we come F(93)
!!
zeker niet slecht!thomas_indahouse wrote:oeiSmiley wrote:thomas_indahouse wrote:hehe, zorgen dat je een goed B team hebt is ook belangrijk, ook raad ik lage agressie spelers aan, ookal halen die wat minder BP, door de lage agressie van de spelers kan je dan je teamagressie omhoog zetten, zo kan haal je meer linieratings.
mijn dinge is nu onder de 50 omdat het een qua kapitaal onmogelijke opdracht zijn om dat onder de 30 te brengen omdat ik nu eenmaal te veel koopjes heb kunnen doen van 48 agr ofzo
waal?
verkeerde zinstructuur!: d
haha nee ff te snel geschreven^^
ik heb meteen gezorgd dat al m'n A spelers onder de 37 zaten van m'n agressiefste , ookal halen ze een iets lagere BP
ik haal dan ook 128 met 100% agressie, wat ik nog redelijk vaak kan doen door de lage globale agressie van m'n team: )